Tabak Teorisi V – Kadınların Oyunu

Kadın Tabak Teorisi

Kadınlar doğal tabak çeviricidir dediğim ilk günden beridir, bu iddiamı detaylandırmamıştım. Sanırım benim kadınların herhangi bir zamanda sadece bir erkekle yatacakları düşüncesine karşı olduğumu bilmeyen yok. Bu konuda bildiğim birkaç kadını örnek verebilirim ama sadece davranışları gözlemek bile yeterli. Ama şuna katılıyorum : kadınlar sosyal olarak tek eşliliğe itiliyorlar ve kendi doğaları da buna meyilli. Ame kadınlar konusundaki çoğu şey gibi konuşulanlarla yapılanlar çok büyük oranda farklı. Cinsellik kadının birinci ve en önemli vasıtası ve bunu en hanımhanımcık kadınlar bile biliyorlar – diğer kadınların bunu sürekli kullanmasından şikayet etmelerine rağmen.

Bir kadının birinci önceliğinin güvenlik aramak olduğu doğru, ve kadınların motivasyonunu incelerken bunu aklımızın bir köşesinde tutmalıyız ama burada sorun edilen metodolojileri. Bu konuda erkeklerin anlaşılır bir şekilde kafalarını karıştıran birşey var. Bir yandan kadınların orospu yaftası yeme korkusuyla, öz saygılarını ve toplumun kendilerine olan saygısını korumak için sürekli dışarı gösterdikleri bir yüzleri var. Ama bu, en iyi erkeği bulmak için birden fazla erkeği deneyimlemek arzusu ile dengelenmelidir. Bunu gerçekleştirmek için kadın, ince hesaplanmış ve kadın milleti ve bir grup erkek tarafından pohpohlanan, ince ayarlanmış bir ikiyüzlülük ile hareket etmek zorundadır (buradaki erkekler genelde kadının vereceği cinselliğe muhtaç, ve bu nedenle de kadının davranışını görmezden gelmek zorunda olan aç ve opsiyonsuz erkeklerdir, ya da kafası bunu normal algılamaya programlanmış erkekler).

Bir kadının arsızca tabak çevirmesi sosyal olarak kabul edilen birşeydir.

Bu söz size aşırı mı geldi? Her ne kadar cinsel pratiklerini uluorta sergileyen bir kadın orospu damgası riskini yeme riski ile karşılaşsa da (bu devirde bunun olacağı da şüpheli), çoğu görece güzel kadının dolaylı olarak yedek klübesinde beklettiği ve bir işareti ile sahaya çıkmaya hazır “oyuncakları” vardır. Bunlar uydu erkek olarak bilinir. Bunlar ilgi sağlayıcılardır, “belki” erkekleridir. Ve bunun herhangi bir anda seçtiği esas oğlanla bir alakası yoktur, her zaman kendisine ilgi pompalayan 4 – 5 uydu erkeğin varlığı bile kadının öz-değerini, diğer kadınlar arasındaki statüsünü arttırır ve ona elindeki tabağı istediği an atma güveni verir. Çünkü bilir ki 2 – 3 erkek (ya da Facebook’ta 20 erkek) düşen tabağın yerini almak için hazır beklemektedir, soru sormadan. Zaten kızımızın bahanesi de kenarda hazırdır hep.

Bu pratik aynı şeyi yapan diğer kadınlar tarafından da desteklenir ve bu davranışı mazur gösterecek sosyal bahaneler de hazırdır. Bu kadın imtiyazının hiç dile getirilmeyen kuralıdır : bir kadın istediği an fikrini değiştirebilir. Bu kadınlar için çok güçlü bir araçtır. Eğer kadın erkekle yattıktan sonra fikrini değiştirirse, onu bu “dallama” duygusal ya da fiziksel baskı ile sekse zorlamıştır ya da aslında kızımız istediğini sanmış fakat sonra farkına varmıştır ki bir hata yapmıştır. Burada otomatik tepki dişinin, “daha güçsüz” cinsin, yanında yer almaktır. Kadınlar bunu empati ve sempati duygularından yapar, erkekler de onunla ilerde yatabilme ihtimalinden.

Sonuçta feminen zorunluluk sosyal olarak desteklenir. Bunu anlamak önemli zira bir erkek olarak buna dikkat çekmem bile beni şüpheli durumuna düşürür. Bu şüphe aslında bunun ne kadar sosyal yapıya işlediğine işaret eder, sorgulamak bile sürgün nedenidir. Fakat birçok kadın için bu tür tabak çevirmenin bilinçli yapılmadığının farkındayım. Aslında kadınlar bunu otomatik olarak, düşünmeden yaparlar. Aynı zamanda bu gücün birinci kuralıdır – güç sende iken güçsüz olan senmişsin gibi davran.

Kısaca kadınlar, yaptıklarının sosyal olarak tepki görmeyeceğini bilerek, tabak çevirmenin kadın versiyonunu icra ederler. Fakat kadın tabak teorisi seksten daha fazlasını içerir. Unutmayın, ilgi kadın milletinin para birimidir. İlgi çekebilme kapasitesi kadının özgüvenini, kadın hiyerarşisindeki yerini, cinsel seçilebilirliğini ve hayatındaki daha bir sürü şeyi belirler. Bu nedenle tabak çevirmek “bu akşam hangi çocukla yatsam”dan daha farklı bir hal alır. Bu dinamik ve faktörler kadınları doğal tabak çeviriciler yapan şeylerdir. Bir kadının “belki” erkeği ile hiçbir şekilde seks yapmaya niyeti olmasa bile, onun ilgisinin kadın için hala değeri vardır. Bu, alt beyninde sürekli çalışan güvenlik arayışı algoritmasını tatmin eder. Hipergaminin altında yatan psikolojik kalıntı budur.

Şimdi bunu bir de kadınların doğal iletişim şekli olan dolaylı konuşmayı ekleyin – erkeklerin, kadınların herhangi bir zamanda tek bir erkekle yatmaya meyilli olduğu yanılgısına kapılmasını doğal karşılarsınız. Bir erkek buna bakarak bir kadının sadece bağlılık şartları altında seks yapacağına inandığında, kadın tabak çevirme, opsiyonlarını değerlendirme ve o anki hipergamik dürtüleri neyi istiyorsa onu tatma konusunda özgür kalır. Eğer havuç yeterince iyi ise, şu an arabaya koşulu beygir, daha iyi bir aygır gelene kadar arabayı çeke duracaktır. Buradaki beygir erkek bir çeşit koma halindedir, eğer kadının sosyal ve psikolojik mekanizmasını bilse, o arabayı çekmeyecektir. Bu nedenle bir erkeğin, seks için kadının bağlılık istediğine inanır olması iyi birşeydir, bununla çelişen davranışlar burnunun ucunda dönüyor olsa da.

Tabak Savaşları

Son olarak şunu belirtelim bu dinamik kadınların birbirleri ile rekabette çok etkili silahlarıdır. Bir önceki Tabak Teorisi yazısında belirtmiştim, kadınların rekabet stresi, erkeklerin kendi tabak çevirme pratikleri için kullanabilecekleri, yararlı birşeydir ama bunun bu kadar kullanışlı olmasının sebebi, kadınların bunu birbirleri aleyhine sürekli kullanmalarıdır. Bir kadının diğer bir kadına “sürtük” demesi, onun konuşulmayan sosyal tertibata açık bir ihanetidir. Kadının burda asıl dediği şudur : “kural gereği kadının seks için bağlılığa ihtiyacı vardır ama bu kadın hiçbir erkeğin bağlılığını haketmez zira kurala göre oynamamaktadır”.

Bir kadını bu şekilde erkek bağlılığı için değersiz kılmak, en azından bunu yapan kadının gözünde, rekabetten bir kadını atmaktır. Burada sürtük damgası yiyen kadın, kadınların gizlice oynadıkları oyunu oynamaktadır ama teşhir edilmiştir ve bu nedenle de hem erkek ilgisini ve getirdiği özgüven ve statüyü kaybetme tehlikesi altındadır. Bu erkeklere önemsiz görünebilir ama aslında ciddi bir cins içi savaştır. Bir kadının sadece çok çekici bir görünüme sahip olduğu için, sizin beraber olduğunuz kadın grubu tarafından, nasıl çekiştirildiğine hiç şahit oldunuz mu? “Böyle giyindiğine göre sürtüğün teki olmalı”. Bunlar bir erkeği, kadını sadece görüntüsüne göre derecelendiriyor diye azarlayan kadınlardır aynı zamanda. Burada şahit olduğunuz feminen rekabet stresidir.

Arkadaşlar, size bu müjdeyi vermekten büyük mutluluk duyuyorum : kadınlar sikişirler. Belki sizinle sikişmezler, belki benimle sikişmezler ama biriyle sikişirler. Bahar Tatilinde, Cancun’daki köpük partisinde tanıştığı yakışıklı delikanlı ile 5 dakika içinde sikişen kadınla, senin onunla seks yapmak için önce bağlanmanız gerektiğini düşünmeni isteyen kadın aynı kadındır. Bütün kadınlar cinsellik ister, sadece sizin doğru zamanda doğru erkek olmanız lazım.

Makalenin İngilizce aslı için : Plate Theory V – Lady’s Game

Tabak Teorisi – Tüm Yazılar

Rollo Tomassi : Kırmızı Hap camiasının en önemli figürlerinden biri olan Rollo Tomassi'nin The Rational Male kitabı her erkeğin okuması gereken başucu eseri. Oldukça popüler olan The Rational Male bloğunun da sahibi de olan Rollo, The Rational Male - Preventive Medicine (Volume 2) ve The Rational Male - Positive Masculinity: Positive Masculinity (Volume 3) adlı kitapları ile ilk kitabındaki fikirleri daha da geliştirdi. Rollo Tomassi'yi burada Rollo Tomassi etiketinde de takip edebilirsiniz.
Share this...
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Author: Mahmut Abi

Sitenin 30luk Mahmut Abisi ve admini. Kendisini şimdilik sadece buradan ve sitenin twitter hesabından takip edebilirsiniz.

1 thought on “Tabak Teorisi V – Kadınların Oyunu”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *