Yumuşak bir sonraki (soft next) ilişkinize nasıl yardımcı olabilir?

Daha yeni Blackdragon’un “yumuşak bir sonraki” kavramı üzerine olan yazısını okudum. Bu konuyu daha önceden bilseniz bile bu yazıyı okumanızı şiddetle tavsiye ederim.

Soft nexting kızla tüm bağlantınızı bir süreliğine bilinçli bir şekilde kesmeniz anlamına gelir. Bunu yapmanız için çeşitli nedenler olabilir ama bunun kırmızı çizgilerinizi çiğnediği ya da sizi bir şekilde öfkelendirdiği zaman uyguladığınız düzeltici bir önlem olduğunu söylememiz yeterli.

Soft nextin süresi, “suçun” ciddiliğine ve sizin kızla ne kadar süredir birlikte olduğunuza bağlıdır. Tipik bir soft next 3 ila 7 gün arası sürer. Mesela kız fuck buddt ise ve cidden kötü bir suç işlemiş ise, 7 tam gün soft next uygulayabilirsiniz. Ama söz konusu olan eşiniz ise ve olay çok ciddi değil ise, çok daha kısa bir soft next yeterli olacaktır.

Yumuşak bir sonraki, adından da anlaşılacağı gibi “bir sonraki”nin (kızın numarasını sildiğiniz, tüm sosyal medya bağlantısını kopardığınız ve kızla bir daha görüşmediğiniz nextin) daha yuuşak bir formudur.

Yumuşak bir sonraki için sebepler şunlar olabilir :

  • Aptalca nedenlerle hatunun size bağırması
  • Hatunun sizi ekmesi
  • Hatunun sürekli geç kalması
  • Israrla saygısızlık etmesi
  • Diğer bazı can sıkıcı hareketleri

“Bir sonraki” için nedenler ise :

  • Aldatma
  • Şiddet
  • Ciddi güven zedelenmesi

Yumuşak bir sonraki”nin temel amacı kızı cezalandırmak değildir. Her ne kadar kadınlar ilgiden enerji alsalar ve bu ilgi birden ve acımasızca çekilince kendilerini cezalandırılmış hissetseler de, sizin amacınız cezalandırmak değil, sizin kabul edilemez davranış saydığınız şeyin etrafında sağlam bir sınır çizmektir. Soft next aynı zamanda size bir sonraki hareketinizi düşünmek için zaman da verir.

Bazı koşullarda, bir soft next, nexte dönüşebilir. Soft next süresince düşündüğünüzde, yapılanın aslında kabul edilemez olduğuna karar verip, hatunu hayatınızda bir daha istemediğinizi anlayıp, tamamen next edebilirsiniz.

İletişimi birden kestiğiniz kız, genelde sizi telefon ve mesaj yağmuruna tutar. Önemli olan bunları, önceden karar verdiğiniz soft next süresi dolana kadar görmezden gelmektir. Süre dolunca kıza mesaj atıp, hiçbir şey olmamış gibi davranmalısınız. Sanki son görüştüğünüzden beridir hiç zaman geçmemiş gibi.

Çünkü kabul edersiniz ki hatun aptal değil – ne yaptığının farkında. Ona neden kızgın olduğunuzu biliyor, aksine ne kadar dırdır ederse etsin. Bunun hakkında konferans vermenize gerek yok. En azından şimdi biliyor ki siz bir kapı paspası değilsiniz ve bu yaptığına tolerans göstermeyeceksiniz.

Soft next yapmak, pasif – agresif davranmak mıdır? Hayır, değildir. Soft nexte sebep olabilecek durumda, elinizin altında kullanabileceğiniz çok fazla araç yok. Ve herkesin, kadın ya da erkek, kendileri için sağlıksız gördükleri bir durumdan kendilerini çıkarmaya hakları var ki soft next tam olarak budur. (*)

Yani hatununuz bir dahaki sefere sizi ciddi anlamda rahatsız eden bir şey yaptığında, soft next’i deneyin. Peki soft next sonunda size geri dönmeyeceğini düşünüyorsanız ne olacak? O zaman muhtemelen oneitis probleminiz var ve bu kadın size bir şey yapmasa bile ondan uzak durmanız ve başka kadınlara bakmanız lazım.

Çeviri : Why soft nexting could help your relationship?

(*) Çevirenin Notu : Günümüzde erkeğin fiziksel herhangi bir güç kullanımını bırakın kadına geri aynı şekilde bağırması sosyal olarak kabul edilemez hatta suç iken, kadının duygusal ve fiziksel şiddet uygulaması kabul edilebilir olduğundan, soft next daha da önemli bir araç haline geldi.

Share this...
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Author: Mahmut Abi

Sitenin 30luk Mahmut Abisi ve admini. Kendisini şimdilik sadece buradan ve sitenin twitter hesabından takip edebilirsiniz.

18 thoughts on “Yumuşak bir sonraki (soft next) ilişkinize nasıl yardımcı olabilir?”

  1. Bunun daha yumuşak bir versiyonunu uygulayıp sonuç alabilirsiniz.

    Geçenlerde benim hatun bende idi. Telefonda kız grubu ile mesajlaşmaya dalıp duruyor ara ara, o gün de dediklerimi bir türlü tam dinlemiyordu. Eski beta ben olsam trip atardım, kapat o teli bana ilgi göster moduna girerdim.

    Hiç sesimi çıkarmadan evden çıktım, telefonumu kapadım ve aşağıda bakkalda yarım saat maç izleyip laklakladıktan sonra geri döndüm. “Nerdeydin, telefonun neden kapalı” sorularına “bakkaldaydım, şarjım bitmiş” cevaplarını verip de “sen bana kızdın mı” sorusunu da “yoo, neden kızayım ki” dedikten sonra yanına oturup kumandayı kaptım. Hatun aptal değil, ne olduğunu anlamış olmalı ki bir daha telefonuna öyle dalmadı.

    Evliyken de hatun dırdır modunu ısrarla kesmeyince (2 – 3 kere uyarmama rağmen) tek kelime etmeden anahtarı alır evden çıkar, bir arkadaşta yatardım. Geri döndüğümde de nerede olduğumu zerre açıklamazdım. Geri döndüğünüzdeki o “nerede kimin koynundaydın” cinneti geçtikten sonra dırdır uzun süre geri gelmez.

    1. Kızın bu duruma gelmesi artık size olan arzusundaki eksilmeden kaynaklanmıyor mu ama? Yani ne bileyim senin yanında olduğu halde sürekli telefona dalması gibi durumlar kafasında çok yer edemediğini göstermiyor mu artık? Ben çok önceden beri uygularım bu yöntemi ama açıkçası her seferinde de kafamda “ulan bi bokluk var yine, bir şeyler eskiden olduğu gibi değil sanırım artık.” düşüncesi oluşuyor.

      1. “tarı KAKAN”

        Güzel bi noktaya değinmişsin.

        – “ulan bi bokluk var yine, bir şeyler eskiden olduğu gibi değil sanırım artık.” düşüncesi oluşuyor.

        “Bokluk var” demişsin. Şimdi öncelikle bunun bir BOKLUK olması için, senin bu durumdan rahatsız olman gerekiyor.

        Kızın sizin yanınızda başka şeylerle ilgilenmesi veya sizin başka şeylerle ilgilenmeniz veya SEVİŞMEDEN başka aktiviteler yapmanız, sekslerin azalması gibi OLAYLAR İLİŞKİNİN İlerleyen zamanlarında DOĞAL bir şey dir.

        İlişkilerde seks sıklığı genelde azalarak devam eder. Seks sıklığı artıyorsa bile orgazm şiddetinde bir azalma vardır.

        Bu olay insanın doğası. ALIŞIYOR VE SIKILIYORUZ. Yeni şeyler arıyoruz. Beraber daha heyecanlı ve yeni aktiviteler gerçekleştirmek istiyoruz. Farklı pozisyonlar deniyoruz vesaire.

        Yani uzun ilişkilerde bunların yaşanması DOĞAL şeyler.

        Peki ne zaman BOK şeyler olur? Bir bokluk olur?

        Kısa cevap: İSTEDİĞİNİZİ ALAMIYORSANIZ.

        Uzun cevap: Eğer bu durum size KOYUYORSA. Yani hatunun size sakso çekmesini istiyorsanız fakat hatun bambaşka dünyalarda gezinmekle meşgul ise BOKLUK vardır.

        Özet: Bokluk ve doğal şey arasındaki fark, yaşanan durumun canınızı sıkıp sıkmamasıdır.

        Düşülmemesi gereken hata: Bu durum canınızı sıkmıyor ise… Yani hatun yanınızda fakat ilgilendiğiniz başka şey size hatunla ilgilenmekten daha çok keyif veriyor. Yani hatunla yakınlaşmamanız canınızı sıkmıyor ve kendi kafanızdasınız; “AMA YİNE DE SÜREKLI O DA BENLE ilgilensin, ben onu istemesem veya o yanımdayken başka şeyle ilgilensem bile gelip zorla kucağıma otursun..” bu tarz düşünceler oluşuyorsa, PARANOYAK bi herifsiniz, korkak-muhtaç bi herifsiniz hatun 2 dk ilgilenmese “onu kaybedeceğim” diye endişeleniyorsunuz çünkü özgüveniniz yok ve ONEİTİS hastalığının semptomları gözükmeye başlamış demektir. Şımarık-Egoist küçük çocuk gibi sürekli ilgi istemekte yine sağlıksız bir durumdur.

        Bu farka keyfiniz karar verecek… Seks istiyorsunuz ancak KIZDAN KARŞILIK YOKSA BOKLUK VAR, seks istemiyorsunuz ama ilgi istiyorsanız hastalıklısınız.

        Peki BOKLUK varsa ne yapmak gerek? Kızla eğlenmek istiyosunuz ama kız dalmış başka dünyalara?

        Öncelikle BOKLUK kendiliğinden oluşmaz. Performans yükünü yerine getirmiyosundur, betalaşmışsındır, shit testleri geçemiyosundur, ilgini karsilik almadan kolayca veriyosundur derken bu olaylar kızı İÇGÜDÜSEL biçimde soğutur. İki kere iki nasıl dört ise, bunların da karşılığı aynı kesinlikte bu.

        Bokluk oluştuysa senin yüzünden yani. Kız artık senin arzularinı görmezden geliyosa senin yüzünden. Sorumluluk erkekte.

        Güzelliği oluşturacak olan da yine sensin. SOFT NEXT yaparsın, toparlarsın.

        Şimdi en nihayetinde gelelim senin sorduğun noktaya. Sen kız böyle yaptığı için, KAYGILANIYORSUN. Kaygı dolu düşüncelere kapılıyorsun, içinde ilişkinin biteceğine, soğuyacağına dair korkular baş gösteriyor.

        Bunlar hastalıklı mavi hap düşüncesi. Duygusal yatırımını arttırır.

        Kırmızı haplı kaygılanmaz, der ki: İlişki benim yüzümden bu halde ve KENDİ DÜŞEN AĞLAMAZ. Bu sebepten dolayı kaygılanmaya gerek yok. Harekete geçip toparlayacağım.

        Kız ile ilgili herhangi bir durumdan dolayı duygusallaşmamaya çok özen göstermeliyiz. Bu olduğu anda koşa koşa spora gidip bi 100 kilo bench press basmak duygusallığı öldüren en iyi tedavidir. İkinci seçenek hemen bir başka kızla ilgilenmeye başlamak, ilgini kaygılanmak yerine yeni flörtüne verirsen betninin

        1. (Reply’e çarpan elimi s*kiyim.)

          Yazıda bahsedildiği gibi SOFT NEXT sürecinde KIZI DÜŞÜNMEK yapılacak en büyük hatadır.

          Soft Next’in pozitif etkilerini NÖTRLER.

          Soft next yaparak dırdırdan kaçıyorsun fakat kaçtığın yerde depresyona dalarak, ilişkinin geleceğini düşünerek DUYGUSAL YATIRIMI ARTTIRIYORSUN.

          Bu da kafandaki o “oneitis” canavarını kırmızı etle besliyor adeta. Geri döndüğünde artan duygusal yatırım, cesaretini törpülüyor ve kıza daha da beta davranmaya başlıyorsun.

          Kaygılanmamak ve bahsettiğin düşüncelere kapılmamak yazıda bahsedildiği gibi çok önemli. Soft next’in en önemli ince detayı.

          Kızla ilgilenilmeyen bu boşlukta gerekirse ESCORT’a gidin, fark etmez. Ancak başka kızlarla ilgilenmeniz şart. Bir tabak bulmaya çalışın, daygame deneyin, spor salonunda daha çok kendinizi yorun, arkadaşlarla gezme planınızı erkene alın ve soft next sürecin de gidin.

          Bunların hepsinin temel mantığı ilgiyi başka şeylere yöneltip kızı düşünmekten kurtulmak, yeni amcıklarin olduğunu beyine ispatlamak, hayatın onsuzda güzel olduğunu kendimize kanıtlamak. Bu şekilde alfa mantalitesini beslemek ve duygusal yatırımın oluşmasını engellemek.

          Ayrıca ilk yorumda “seks istiyorsunuz ama ilgi yoksa” demişim, bu biraz dar bi kavram olabilir. Burda örneğin hasta olabilirsiniz fakat ilgilenmemesi de buna dahil. Evinizi temizlememesi, goruntunuzde ki değişiklikeri fark etmemesi, konuşurken sesinin donuk olması gibi bütün detaylar kızın soğuduğunun belirtileridir. Bunlar uzun ilişkide sizin canınızı sıkmamasi koşuluyla doğaldır, caninizi sıkıyorsa harekete geçmeniz(soft next) ŞART.

          Bu arada bazıları “bu nasıl ilişki be.. duygusallık olmaması için çaba gösteriyoruz. Nerede aşk, romantizm, samimi duygular. Taktik ilişkisi resmen bu” falan diyebilir.

          Bir ilişkide WİN/WİN durumu yoktur. İlişkinin bitmesi mutlaka bir tarafa DAHA ÇOK KOYAR. Daha çok seven/muhtac/duygusal yatırım yapmış bi taraf vardır. Daha çok zarar gören biri vardır.

          İlişkiler ‘WİN/LOSE’ ile biter. Bi yıprananı vardır, bide zincirlerinden kurtulanı.

          Burada TRP’nin önerdiği erkeğin WİN ile ilişkiyi bitirmesi.

          Bunun da formülü karsidakinden daha az YATIRIM yapmak ile gerçekleşir. Duygusal-Maddi her anlamda bunun böyle olması GEREKİYOR.

          Ayrıca Soft Next davranışı özsaygı ve özsevginizi de besler. CANINIZI SIKAN Bir ortamda durmamanızı söyler size aslında. Canınızın sıkılmadigi ve eğlendiğiniz ortama gidin, canınızı sıkan kişi de artık CANINIZI SIKAMAYACAĞINI görsün der.

          Bunda yargılayacak herhangi bir şey yok. Bu AKILLI, özsaygılı bir insanın onaylayacağı bir şey. Taktik ilişkisi diye ağlayan gerizekalılar kız benim ağzıma sıçsın, onun istedikleri olsun hep; sonra bi de götüme tekmeyi yiyip depresyona gireyim YOLUNU SAVUNAN ÖZSAYGISIZ meriç kitlesi. Özgüvensiz ve feminen yetiştirilmenin ürünleri…

          Yeterli.

  2. Çok mantıklı ve zekice. Zaten en küçük hata da next çok gereksiz geliyordu bana. Soft Next kesinlikle şart, her ilişkiye. Hem ayrılık sevgiyi kuvvetlendirir. Ayrıca çok basit bir mantıkla; seni üzeni, cezalandır olayı şart bana kalırsa. Hayatın her yerinde böyle olmalı.

  3. Mahmut abi, bu güzel teknikleri görüp gerçek bir erkeğin nasıl olması gerektiğini daha iyi anladıkça etrafımdaki erkeklerden soğumaya başladım. Arkadaşlarımın bu davranışları gösterememesi ve betavari hareketleri onlara sinir olmama neden oluyor. Zaten arkadaşımız az yakında hiç kalmayacak bu gidişle 😀

    1. Bu site sadece kadın – erkek ilişkileri dinamiği üzerine. Bu zor ama arkadaşlarınla ilişkinde de bunu ayırmaya çalış. Dünyanın en beta adamları başka açılardan yetkin insanlar. Benim çalıştığım IT sektöründe mesela en sağlam mavi haplıları bulursunuz ama adamlar 20li yaşlarında 6- 10 bin bandı maaşla çalışan, zeki ve canavar gibi program yazan elemanlar.

      1. Diyelim oneitislik yaptik.hatunun saygisizligi karsisinda toleransli davrandik sonra kucuk bir uyariyla soft next yaptik ve hatun bize tekrar dondu.duygusal olarak cidden bize karsi hala zaafi var cunku kendimize baglamisiz ve hatun baskasini bulamayacak kadar aciz.bu kadar saygisizligina ragmen tekrar acik iletisimsiz kabul etmek ne kadar dogru ustelik hatun baya ezik biri oyleki sogudugunda bile bizden sogudugu icin cok uzgun.ben bu durumdayim ve icimden bir daha gozum gormesin seni demek gelirken bir yandan da bana olan askina kayitsiz kalamiyorum.bir daha saygisizligini gorursem gozunun yasina bakmam.bu sansini iyi kullan demek acik iletisim adina kotu bir secenek mi?saygisizliklar karsilikli olmus ama hatuna cok gecerli bi sebepten oturu taviz vermisiz.oneitislik yapmisiz.onu tekrar kabul etmek kizin gozunde sayginligimizi azaltmaz mi?yoksa no emotion moda girip hatuna yol mu vermeliyiz?kafalar cok karisik

        1. Kırmızı hapın pek tabii ki kırmızı kaplı kitabı der ki, eğer bir kızı oneitis yaptıysanız, o kızla ilişkinizi kendi ellerinizle tahrip etmişsiniz demektir. Bu durumda yapılacak şey, o ilişkiyi bitirmektir. Dikkat et, kızın illa bir şey yapmasına bile gerek yok. Ki senin durumda o da var.

  4. Soft Next ve mesafe koymak icin onceden hatunla bir gecmisimiz olmasi mi lazim yani daha onceden ilgi vermemiz ?

    Daha once ilgi vermediysek sonuclar ne okur ?

    1. Buna hemen cevap alabilirsem mutlu olacağım Mahmut abiyi bekliyorum 🙂

      Kiza nasil ilgi verebilirim ondan da emin degilim.

    2. Bunlar genelde ilişkilerde kullanılabilecek araçlar. Daha önce ilgi vermediğin kızla nasıl uygulayacaksın ki?

      1. Mesela kampuste tanismisligin olan bir kiz var diyelim,her zaman ulasilmaz olursak kadin bir sure sonra pesinden gelmiyor bir sekilde ilgi vermen lazim ama ilgiyi vermek ne demek tam olarak anlamadim hangi hareketler ilgi vermektir ?
        Ilgi verme kavramini tam olarak anlamaliyim ki cekmesini de bileyim.

  5. Bir süre iletişimi dondurduktan ve kafamızdaki süresi dolunca hiçbirşey olmamış gibi döndüğümüzde hatunun açık konuşmaya çalışması sinir krizi geçiriyorum neden böyle yapıyorsun diye üsteleyip durmasına ne yapmalıyız? Shit test savururmuşcasına geçmekten daha iyi bir fikir gelmedi.
    Ya hatun yaptığı yanlışın farkına varmadı diye düşünüyorum
    Ya da suçu yok iken gereksiz yapılan bir softnext miydi ?

    1. Onun yaptığı hatasını kabul etmemek (ki hata yaptığının farkında), bunun için psikolojik şiddet uyguluyor.

      Hemen siktir et, gönder. Psikolojik gelgitleri olan kızlardan uzak dur.

  6. Bir kaç saat önce kız arkadaşımın gereksiz ve beni rahatsız eden bir şey yapmasından sonra uyguladım ve ilgisiz geçen yaklaşık 20 dakikadan sonra kendine çeki düzen verdi.

    Konuşurken hatasının farkında değilmiş gibi davranan ve istediğimi yapacağını düşünmediğim bu olayda kısa bir soft next ile aslında kızların genel olarak hatayı bildikleri halde salak ayağına yattıkları o kadar gün yüzüne çıkıyor ki… En temiz yol da ilgiyi bir anda çekmek.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *