Erkek doğulmaz olunur

Bir okuyucu “alfa olunmaz doğulur” diye özetlenecek bakışı yorumlara yansıtmış :

Doğuştan gelen bir alfalık yoksa sadece taklit edersin, onu da iyi hissettiğin zamanlar yapabilirsin.

Bunun başka bir alternatifi yok.

Kötü hissettiğin zamanlar, mesela defalarca mastürbasyon yaptığın dönemlerde siksen taklitle bile alfalık hak getire.

Kırmızı hap veya oyun ile sadece alfalık hakkında bilgi sahibi olursun, alfa olmazsın. Taklit ile bir süre alfa davranabilirsin ama karşına gerçek bir alfa gelene kadar.

Abdurrahman Çelebi ayağı yani. Kırmızı hap veya oyundan tüm beklentiniz sadece salak salak kullanılmamak hatta daha gerçekçi olmak gerekirse daha az salak yerine konulmak olsun.

Bu evlilikten minimum zararla çıkmakla aynı mantık.

Sonradan alfa olmak, evlenip çocuk yapıp boşanınca hiç nafaka ödememek gibi bir şey.

Tekrar diyorum, taklit edenlerin alfalığı karşılarına bir alfa çıkana kadardır.

Ya alfanın dostu ol ki bu potansiyel olarak kızları ona devretmektir, aynı zamanda artıklarından beslenmektir ya da toz ol.

Bu iş böyle.

Herşeyi sosyal yapı sayan radikallerin (maskülenite tamamen bir sosyal koşullamadır, doğuştan gelen hiçbir şeyle belirlenmezcilerin) karşısında bu doğuştan alfacılar var. Size tavsiyem iki radikal uçtan da uzak durmanız. İnsan sosyal hayvanının alfalığını betalığını kurt sürüsünün ya da aslan sürüsünün alfalığı ve betalığına indirgerseniz genetik determinizm radikalliğine varırsınız. Ama biz kurt sürüsü değiliz ve alfalığın çoğu zihinsel, fiziksel değil.

Unutmayın ki kadınlar kız çocuğu olarak doğarlar ve sadece fiziksel olarak gelişerek daha 16 yaşında belli bir değere ulaşırlar. Erkekler ise oğlan çocuğu olarak doğarlar ama erkek olmaları kendiliğinden olmaz. Disiplinle, çalışarak, rekabet edip kazanarak, acı çekerek, zorda kalarak, zor durumları aşarak erkek olursunuz. Ve eğer hiçbir şey yapmazsanız hayat boyu oğlan çocuğu olarak kalabilirsiniz ki günümüzde 20lerinin 2. yarısına kadar bile oğlan çocuğu olarak gelmiş birçok erkek var. Doğuştan gelen genetik artıların olumlu etkisi olsa da maskülen bir erkeğin sonuçta dönüştüğü halin büyük kısmı kendisinin hayatta nasıl mücadele ettiği ile alakalıdır.

Doğuştan gelen artı özelliklerinizin üzerine ne eklediğiniz, maskülenitenizi bastırıp bastırmamanız önemli. İlk başlarda taklit edeceksiniz ve düşeceksiniz tabii. Ama yeterince ısrarlı olursanız bu sizin kendi benliğiniz olacak. Bunun bilimsel olarak fizyolojik değişikliklerle nasıl sabitlendiğini yapana kadar yapıyormuş gibi yapmak yazısında anlattım:

Bizim duygu diye hissettiğimiz şeylerin hormon salgılanması ile alakalı olduğu artık bilinen birşey. Yeni yeni keşfedilen şey ise hareketlerle hormon salgısının değişebileceği ve bunun da duygu yaratabileceği. Belgeselin aşağıdaki Fake It To Make It (Yapana kadar yapıyormuş gibi yapmak) bölümünde, alfa maymun hareketleri yapmanın (örneğin kollar havada açık V duruşu) testosteron seviyesini 20% arttırdığı ve tam tersi itaatkar ve boyun eğer hareketlerin ise 10% azalttığı verisinden yola çıkarak bir deney yapılıyor.

Testosteron, erkeklik hormonu ve yüksek seviyeleri erkeklerin egemenlik ve hırs dürtüsü ile alakalı. İşin ilginci, bu tür özgüven hareketleri sadece testosteronu arttırmak ile kalmıyor, kortizol seviyesini de (stres hormonu) azaltıyor. Bu da alfa erkekliğin sadece agresif bir hırsla değil, stres karşısından serinkanlı bir şekilde davranmayla da ilişkisini açıklıyor.

Benlik değişir ve plastik birşey. Alkolün ya da uyuşturucunun etkisi ile yıllar içinde birer çöpe dönüşen ya da korkunç bir savaş tecrübe etmiş adamların kişiliklerindeki gerçek değişime bakın ne dediğimi anlarsınız.

Bu konuda kimseye inanmaya ya da alfa olacağım falan diye hedefler koymanıza gerek yok. Kendinize her gün bir önceki gününüzden az da olsa daha iyi bir versiyonunuza dönüşme hedefi koyun ve bunu tavşan ve kaplumbağa masalındaki kaplumbağa gibi azar azar ama düzenli şekilde yürüyerek yapın. 2 sene sonra bakın bakalım doğuştan gelmiyorsa taklit edersinciler mi doğru söylüyor yoksa biz mi.

Share this...
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Author: Mahmut Abi

Sitenin 30luk Mahmut Abisi ve admini. Kendisini şimdilik sadece buradan ve sitenin twitter hesabından takip edebilirsiniz.

75 thoughts on “Erkek doğulmaz olunur”

  1. Calistigim yere Turkmen bir garson kiz gelmisti.Sadece bana agresif davraniyordu ve nedenini anlamamistim.1 ay sonra tekrar calismaya geldiginde kh ile tanismis olan ben kizin emirlerini duymamazliktan geldim.Yok sayiyordum onu.Ben emir vermeye basladim ve kiz bana daha yumusak davranmaya basladi.O ara bir arkadas seni denemistir agresifligi ondan dediginde inanmamistim cunku shit test degil de benim ona ilgimi beta sekilde sunmam bence agresifliginin sebebiydi diye dusundum.Kiz duldu ayrica.

    Bu yazi kesinlikle dogru,gur bir konusma,rahat durus ve maskulen tavirlar bir sure sonra kisilige adapte oluyor zaten.

  2. Yazan arkadaş haklı bence. Taklit etmek bi şeyleri çok az değiştirebiliyor ama zihinsel olarak hiçbir şeyi değiştiremiyor. 1 yıldan sonra bile bazı olaylar karşısında çok ezikçe düşündüğümü farkediyorum, tek fark bunu yansıtmıyorum ama olması gereken bu değil. Erken yaşlarda belli bir core karakterin geliştiğine inanıyorum. Bu sporla veya kız sikerek atlatılacak bi şey de değil, bunların hepsi senin bi tür dış özgüvenine etki ediyor ama core olanı değiştirmek çok zor

    1. Haklısın. Eğer böyle düşünür böyle hareket eder küçük zaferlerle kendine güven kazanmazsan senin için gerçek de bu olacaktır.

  3. Oğlanın tekiyim; olgunlaşmamış, zorluklarla mücadele etmemiş, kendisiyle barışık olmayan ezik bir oğlanım.
    Kendi kendime erkek olacağımı ummuştum herhalde, ama olmadı ve de 20’lerime yaklaşmama rağmen hâla oğlanın tekiyim.

    Bir asker gibi sert, güçlü ve soğukkanlı olmak istiyorum. Küçük küçük başladım, Jordan Peterson’ın dediği gibi. Önemli olan her gün bir adım daha fazla atmak. Bir derece daha ileri gitmek.
    Buraya Jordan Peterson ile Brian Tracy’nin şu videolarını bırakıyorum:
    Brian Tracy %1000 Formülü:
    https://m.youtube.com/watch?v=bGw8M6oLwQ8

    Jordan Peterson Disiplin Nasıl Kazanılır:
    https://youtu.be/fiuE1gop_mw

    Bu iki öneriye uyun amaçlarınıza ulaşacaksınız.

    Bir şeye daha değinmek istiyorum, yorumlardan gördüğümce buraya gelen çoğu kişinin amacı kızlar.
    Kırmızı Hap kızlar-maskülenite çerçevesinde dolaşan bir oluşum. Bence çoğu kişi ikinci bölümü es geçip birinci bölüme odaklanıyor.
    Oysa sıralama yukarıdakinin tam tersi olmalı:
    Maskülenite-Kızlar

    Amacınız gerçek bir erkek olmak olursa ve her gün yataktan bunun için kalkarsanız. Eksiklerinizi kapatmak için çalışır(Spor yapmak, cilt bakımı, diksiyon çalışmak, hitabet, beden dili vb…) ve de kendinize yeni özellikler katarsanız(Yabanci dil öğrenmek, programlama öğrenmek, dans öğrenmek, yamac paraşütü, satrançta ustalaşmak vb…) bu yol sizi o istediğiniz adam olma hedefinize götürecek.
    Her gün kalktığınızda maskülen olmaya odaklanmalısınız. Bugün diyeceksiniz, kararlarımı eskisi gibi otomatik değil düşünerek vereceğim. Bugün, konuşmadan öncene diyeceğimi kesinleştirecegim.
    Siz de fark ettiyseniz, konuşurken ya da bir olaya tepki verirken bunu bilinçli yapmıyoruz. Bir sohbet sırasında vereceğimiz cevap sinir hücrelerimizde aniden parlıyor ve de onu söylüyoruz. Çoğu insan bilincsizce tepki veriyorlar.
    Siz, bilinçli bir şekilde kendinizi maskülen olmaya zorlamalısınız. Böylece yavaş yavaş beyninizdeki devreler değişecek, ilk başta zorlanarak verdiğiniz bu tepkiler beyninizle bütünleşmiş parçalara dönüşecekler.

    Sabah 6’da mı kalkman?
    Kalkacaksın, o gün nasıl hissettiğin ya da beyninin sana ne fısıldadığı önemli değil. O gün kalkacaksın, yarın da ve sonrasında da.
    Sonra bir gün gelecek hiç umursamayacaksın bile, sabah 6’da kalkmak senin için normal olacak.

    Kendini maskülen değil de ezik mi görüyorsun? Kendi hayatını kontrol edemiyor musun?
    Kimse sana yarın 6’da kalk ve de ağırlık kaldırmaya başla demiyor.
    Yarın 6’da kalk ve 10 dakika kitap oku. Bir hafta bunu yap, sonraki hafta 20 dakikaya çıkar.
    Boş kitaplar değil, ne ögrenmek ne yapmak istiyorsan onun hakkında oku.

    Diksiyonun mu bozuk, bir hafta her gün 10 dakika diksiyon çalış. Alışınca 20 dakikaya çıkar sonra devam ettir.

    Bence başarıya, maskülenliğe giden yol buradan geçiyor. Azar azar başla ve devam ettir.

    Yeterli olduğunu düşündüğünde, ondan sonra kızlara yürümeye başla. Sosyal ilişkilerde egemen olmaya başla.

    Birinci aşamayı es geçen pek çok erkek, BENCE ikinci aşamada havasıni alacaktır.
    Hedefiniz kızlar değil gelişmek, başarmak olsun.

    He ben neyim, maskülen alfa bir erkek falan mı?
    Yok, ezik oğlanın tekiyim ama o ilk küçük adımları attım. Potansiyelimi kimse bilmiyor ve de ulaşabeceklerimin sınırı yok.

    1. Belirtmeyi unutmuşum, Tracy %1000 formülünü ekonomik açıdan anlatıyor ancak siz bunu gündelik hayatınıza uyarlayabikirsiniz. Para ile ilgili olmasına gerek yok.

    2. Çalışıp gerçek bir erkek olmak kesinlikle çok önemli. Ama kızları ön plana almak bence hatalı değil çünkü kızlarla başarılı olmak bir erkeğe ciddi bir güven kaynağı olur diye düşünüyorum, hele de açlık böylesine tavandayken.

      1. Bugün 10 dakika kitap okuyacağım diyip bunu yapamayan adam kızlara yürümesin bir zahmet.
        Disiplin önceliklidir, kendi hayatını kontrol edemeyen bir adamı kızlar ne yapsın?
        Disiplinsiz adam kızlara yürüyüp bolca ret yese daha iyi olmayacak.

        1. Kızlara yürümekle Red Pill çok farklı kulvarlar. PUA dediğimiz heriflerin kaç tanesi gerçek anlamda disiplinli? Ayrıca Mystery gibi sevdiği kadın grup sex yapmayı kabul etmediği için intihara meyillenen bir adam dahi onlarca kızı ayak üstü götürüyor. Bu kafanın TRP ile hiçbir alakası yok ama herif yine deli gibi hatun kaldırıyor. Yani diyeceğim o ki ben tam anlamıyla disiplinli değilim, hatunlara yürümeme gerek yok kafasıyla yaşarsak ömür boyu kimseye yürüyemeyiz, günde 10 dakika kitap okuyabildiğimiz için yürüyeceksekte hiç yürümeyelim.

    3. 22 yaş altındaki bir erkeğin oğlan çocuğu olması bu devirde normal. Özellikle 20 yaşının altında ise.

      1. Mahmut abi, üni sınavlarının sonuçları 31 temmuzda açıklanacak. Ben yaklaşık 3 hafta tatil yaptım ve bunu yeterli görüyorum. Ne kadar yaz tatili olsa da yatma kafası çok gereksiz geliyor, nasıl olsa yeterince dinlendim. Gelelim konuya, abi açıkçası benim sınav çok kötü geçti. Seninle sınavdan 1.5 ay kadar önce de konuşmuştuk bana her gün disiplinlice erken kalk çalış gibi öğütler veriyordu. Mast olayı da dahil hepsini uyguladım ama doğal olarak baya geç kaldığımı farkettim çünkü senelerdir çalışan bir öğrenciyle son 2-3 ay çalışan biri, isterse 150 iq olsa bile bu ezber sisteminde elle tutulur bir başarı gösteremiyor, haklıydın. Benim hedeflerim arasında elektrik elektronik müh. ile beslenme ve diyetetik vardı(hala da var)ama büyük bir ihtimal istediğim puan gelmeyecek. Tercih dönemi yaklaştığından defacto veya lcw’de part time işe girecekken giremiyorum,puandan sonra bakıyım diyorum. İngilizce ve gitar kursuna gidecem ama cüzdanım mecburi pc kasası yenilemek ve spor ekipmanları supplementler vs almaktan dolayı baya bir boşaldı 🙂 Ben de madem elimizde kasa gibi bir sermaye var, antrenmanlara devam etmek(ismeğin fitness salonu 3 eylüle kadar tatilde olduğundan çamlıkta ekstra ağırlıkla ekiple beraber street workout yapıyoruz, eskiden olan sosyallik sorunum artık yok) kitap okumak, öğretici makaleler filmler, geziler vs ile ilgilenmek dışında spor başta olmak üzere, oyun, film ve gezdiğim ülkelerle alakalı bir blog sitesi kurmayı planlıyorum(birazcık php html ve c++bilgim var, putty, navicat filezilla ve dreamviewer gibi programlara da 2 sene öncesine kadar oyun+siteler kurup yönetmekten dolayı aşinalık var), oyun satıp, oyunda ticaret yapmayı(dandik bir oyundan ayda 200-300 çok rahat kazanıp 1.5 sene önce kasama ssd almıştım) ekstradan da site editörlüğüne başvurmayı düşünüyorum. Yabancı Dili de müzikler dışında filmler ve bazı geniş içerikli mmorpg ve moba dışında senaryosu güzel tarzda oyunlarla+İngiliz mektup arkadaşı bulup halletmek istiyorum. Bunlar dışında da Java, phython gibi diller öğrenip php html bilgimi geliştirerek vakit olursa da photoshopa da bi göz atmak planlarım arasında hocam. 3 sene öncesine kadar hobi olarak ufak tefek oyun videoları, efektler yapıp çeşitli montage videolarımı Sony Vegas ile hazırlıyordum belki oraya da devam edebilirim. Evde yemek yoksa direk gider kendi akşam yemeğimi veya kahvaltımı kendim hazırlarım, sofrayı mutfağı toplarım(odam dışında). Mahmut abi sence bunlar dışında bu tatil döneminde başka neler yapabilirim veya zamanım bunları çoğunu halletmeye ya da güzel bir başlangıç yapmaya yeter mi?(2.5 ay gibi bir süre)Tecrübelerini aktarırsan çok memnun olurum. (Bu arada yazdıklarıma hemen, şuandan itibaren ufak ufak başlıyorum.) Sitedeki arkadaşlar da ekleyebilirler, çok uzun yazıyorum bundan ötürü kusura bakma, bundan sonra kısa yazarım. 🙂

        1. Abi yazdıklarımı görmüyor musun, yoksa uzun yazdığım için mi cevaplama gereği duymuyorsun? Çoğu uzun yazıları cevapladığını görüyorum. Bir daha roman yazmam. Üstteki yazımı okursan düşüncelerini öğrenmek isterim. Ayrıca Lcw mağazasında 10 günlüğüne full time bayram destek elemanı olarak arkadaşla girme kararı aldık, yüksek ihtimalle kabul ederler. Benim sorum, bunun ve üstte belirttiklerime ek ne yapabilirim veya direkt düşüncelerin ne abi?

          1. Mahmut abi 37 yaşında ve bir genel müdür!
            Tonla işi vardır kuvvetle muhtemel.

            Ayrıca bir kızı ve ilgilenmesi gereken bir ilişkisi var okuduğum,gördüğüm kadarıyla.
            Onun da sorunları bir ton işi ve ilgi ihtiyacı var adama robot muamelesi çekmeyin mk 🙂

            Görmemiş olabilir,görmezden gelmişte olabilir. Az sabırlı olun.
            Para veriyormuş ve bir hizmet bekliyormuş gibi hareket etmenize gerek yok.

            ** Okuduğum kadarıyla çok güzel şeylerle ilgileniyorsun mk bak ne güzel kendi programını yapmışsın ve harekete geçmişsin aynı şekilde devam et. Çalışabiliyorsan çalışman da aynı şekilde senin için tecrübe demektir.

            Yaşlar çok küçük herhalde onu yapam mı? bunu yapam mı? Mahmut abi yetiş. Bu tarz şeylere gerek yok sorumluluğu alıp harekete geçmişsin aynı şekilde devam et.

            ** Bu iş para verilerek siksen yapılmaz. Ne diyeyim inşallah bir gün bıkıp usanıp ee siktirin gidin mk demessin abi 🙂

            Kolay gelsin..

  4. Ben şunu net gördüm ki: Davranışları düşünceler belirliyor ama bir süre sonra da davranışların düşüncelerin hâline geliyor yani inandığın gibi yaşamazsan yaşadığın gibi inanırsın mantığı. Mesela sitedeki makaleler diyor ki ; hatuna ilgisiz olma , yürü , ilgini belli et ama çokta ciddiye olma yürü ve sonucu bekleyene kadar onu kafanda geriye at. Dün bı hatundan numara aldım güzel bir sohbet sonrası. Neyse iki gün sonra yazarım dedim kendi kendime bir baktım gerçekten kızı unutmuşum siteye girince aklıma geldi. Eskiden olsa numarayı alınca kızı düşünmeye başlayıp acaba napsam diye düşünüp ve sonunda numarayı alır almaz yazıp merhaba ben bir abazayım diyerek olayı bok ederdim 😀 sonuç olarak; inandığınız gibi yaşamazsanız, yaşadığınız gibi inanırsınız beyler. Kırmızı hapa inanmıyorsak gerekeni yapacağız kem küm yok. Kafa kırmızı hapli yaşam tarzı mavi hapli olursa balatalar yanar

  5. Lise 1’de dolandırıldım. Okula da servisle gidip geliyordum. Servis kapıda alıp bırakıyordu. Arkadaşlarımın hepsi oyun ve porno bağımlısıydı ve ortak noktamız pornoydu.

    Dolandırıldım ve bir kızdan ret yedim. Kızlar için saçımı yapıyordum, kızlar için bakımlıydım yoksa ne manası vardı ki? Her gün, ama her gün abur cubur yedim. Okula gitmek için sadece merdivenleri iniyordum.
    8-9 kilo aldım, arkadaşlarım gibi oyuna başladım, bir de porno var tabii ki.

    Hayallerimin çok uzağında kalmıştım ve başarısızlığa uğramıştım. Ezikleşmiştim, zaten yeterince ezik değil miydim? Neden beni dinlemiyorsunuz, neden kızlar konusunda, her konuda bu kadar looserdım?

    Ailem beni küçükken iyi bir doktor olursan kızlar seninle evlenir türü şeylere inandırsa da, bana okuma, araştırma, gelişme ve geliştirmeyi öğretmişlerdi. Hatta 4-5 nesildir okurduk, yani genlerimde vardı.

    9. Sınıfta İngilizce dersiydi. Burçlar konusu işleniyordu. Hoca ile aynı burçtaydım. Aslan burcunun özelliklerini saydı.
    -Lider
    -Olgun
    -Başkalarını da geliştirmek isteyen.
    Devam etti. Ben kıkırdadım.
    Neye gülüyorsun diye sordu bana.
    Ben aslan burcuyum ve bunların hiçbiri bende yok, bir tanesi bile yok dedi. Hayatımın nasıl olduğunu sordu. Anlattım. Okuyan birisisin, biraz da bu konuları oku bakalım dedi, araştır ve bul dedi. Bu karaktere sahip olmak için sadece ağustos doğumlu olmak yetmiyor, tecrübe etmen ve okuman lazım dedi.

    O gün bir posta fight club izleyip araştırmaya başladım. Önce TCMA karşıma çıktı. Değiştirdi, ama tatmin etmedi. Böyle başka yazılar aradım aradım. Spor yaptım, daha fazla okudum. TRP ile tanıştım en sonunda.
    Bugün 3-4 gruba liderlik ediyorum. Hepsini bok çukurundan, benim düştüğümden daha kötüsüne düştükleri bok çukurundan kurtarmaya çalışıyorum. Eksiğim yeterince spor yapmamak ve yeterince cesur olmamak. Girdiğim monk mode’da bunları da telafi edeceğim, üstüne istediğim üniyi kazanacağım. Alfa olmak bu heralde.

  6. Önce duyguları kontrol altına almayı öğrenin gerisi kendiliğinden gelecek.
    Çok sinirli olduğun bir anda bu duygunu kontrol altına alıp mantıklı davranabilirsin.
    Birine kızdın ve belli etmen gerekiyor ve o birisi (belki bir kız) bir takım şirinliklerle seni manipüle etmeye çalışıyorsa o zaman da o duygunu kontrol altına alıp yelkenleri salmayacaksın ve gerekeni yapacaksın.
    Yüzme bilmiyor ve öğrenmek istiyorsan önce boğulma korkunu kontrol altına alıp suya gireceksin. Yüzme karada öğrenilmez.
    vs vs vs
    Sizi kitleyen şey duygularınız, düşünceleriniz değil zira kırmızı hapı keşfettiniz daha ne olsun.

  7. Mahmut abi,

    Thefamilyalpha.com diye bir site var. Hunter Drew isimli bir yazar sitede evli erkeklerin betalaşmasını engellemek ve kendilerini RP yolunda geliştirmeleri için sağlam makaleler yazıyor. Ayrıca 31 days to masculinity isimli bir kitabı var. YouTube’daki 21 Studios kanalında da videosu var. Bir göz atıp çeviri yapabilirseniz hepimize katkısı olur aslında.

    Belki burada kimse evliliği düşünmüyordur ama benim gibi genç yaşta evlenen ya da evlenmeyi düşünen arkadaşlar için yardımcı bir kaynak olabilir. Ne dersin?

  8. Mahmut abi merhabalar.
    Twitter hesabında ekşi sözlükten bir entry’nin paylşaşımını yapmışsın daha sadece başını okudum ve şunu anlayamadım kız neden erkekten izin alıyor? (durun durun vurmayın feminist değilim)çoğu kız günümüzde babasını bile takmıyorken sevgilisinden izin isteyen bir kız ilginç geldi (öyleki soruyu soramıyorum oturtamadım cümleyi) neyse biz nasıl kıza izin verecek konuma geliriz?

  9. Mahmut abi son bir haftadır okulun en popüler ortamında kendime yer etmeye calısıyorum. her aksam takılıyoruz ama özellikle arayıp da cagırmıyorlar. okulun ogrencilerinin takıldıgı sokakta yanlarına gidiyorum ve takılıp iciyoruz(önceden selam verip gecerdim). bu ortamda yüksek hb kızlardan biri cok hosuma gidiyordu ama niyeyse konusmaya götüm yemiyor. 2 gece önce kızın yakın arkadaşına memleketiyle ilgili şaka yapınca kız bana benim nereli oldugumu sormustu. tahmin et oyununu oynadım baska da bire bir diyaloğumuz olmadı. ben bu kızla şansımı nasıl deneyebilirim? instagramdan takip atmak mantıklı mı? degilse nasıl bir yol izlemeliyim?

    1. Kardeş, sen Antep’de daygame oynayan kişi değil misin? Son ikidir yazdıkların beni şaşırtıyor. Bir kızın peşine fazla takılmak’tan sonra bu sefer de “güzel bir kız var, konuşmaya götüm yemiyor”

  10. Kırmızı hap felsefesi insanın elinde olmayan zorluklara karşı ne gibi tavsiyeler veriyor peki ? Kastettiğim hastalıklar, ağrılar, bir yakınını kaybetme, ölüm gibi gerçekler. Bu konuda hiç yazmamışsınız.

  11. Mahmut abi yazıyı yazıyorum yayınlayıp yayımlamamak sana kalmış. Bu sexi kafasında çok büyüten arkadaşlar için yazıyorum.
    Yaş 21 daha önce cinsel deneyimim olmamıştı
    Neyse bi eskort ayarladık tek posta 100lira
    Arabayla gittik arkadaşla denilen adrese neyse bekliyoruz. Kız tek tek alıyormuş ıçeri. Dedi gelin birinizi ama ben nasıl heyecan yapıyorum, ilk olacak sonuçta. Içimden lan gerimi dönsem acaba diyorum. Ama sonra bu site felan geldi aklıma okuduklarım vesaire.
    Sonra dedim lan amk şimdi dönsen nolacak, hayatının sonuna kadar kacacakmisin felan ne bu korkaklık sitede yazıyordu hissettiğin şeyi siktir et eylem yap sonra duygular onu takip eder.( Dedim mahmut abi burda olsa döve döve sokardı diye içimden geçiriyorum 🙂 )
    Neyse ben daha önce okuduklarıma göre geçiriyorum aklımdan ( kalkmama, erken boşalma felan) insalah olmaz bendede diye.
    Neyse girdim ıçeri kızı daha görür görmez kalktı zaten.( çıplak değildi ama mini şort, lı felan) Bu telefonla konuşuyor felan bekle az dedi bende soyundum bekliyorum.
    Amk oral yapacak moralimi bozmaya çalışıyor yok senin ufaklık ne boyle felan küçük felan diyor amk küçük falanda değil moralim i bozmak için yaptığına yemin edebilirim. Hiç bozuntuya vermedim güldüm geçtim.
    Dedim pişman olma sonra felan filan neyse bu devam etti.
    Girmeden önce o aklımdan geçirdiğim erken boşalma veya kalkama felan olmadi. ortalama 15 dk sürdü diyebilirim.( bayadır porno izlemiyorum mast.de haftada max 1 defa onun etkisi heralde. ben 4-5 gel gitte boşalırım diye tahmin etmiştim .)
    Yalnız kızın muhabbeti iyi o muhabbet beni rahatlattı biraz diyebilirim, sexe başlamadan önceki heyecan felan kalmadı bende .
    Neyse toparlayayım sonuç olarak cinsel deneyim yaşamamış arkadaşlara tavsiyem şu eğerki benim gibi kafanızda çok büyütüyorsanız bir an önce gidin ve yapın. Ama inanın bana kafanızda büyütecek birşey yok. Heyecan felan olabilir girmeden önce sıktır edin takmayın kafaniza işinize bakın. Ve emin olun yaptıktan sonra diyeceksiniz ki ben yıllardır kafamda büyüttüğüm bumuymuş amk.

    Bugün kü yaşadıklarımdan ögrendigin tek birşey varsa ne hissettiğini ( duyguları) sıktır edip işine bakacaksın. Ve ben bu kuralı bugün uyguladım. Şimdi diyorum ki iyiki hissettiğime kulak vermeden yapmam gerekeni yapmışım. O heyecanı yenemeseydim şuan muhtemelen pişmanlık içinde heyecana yenilmenin acısını çekiyor olacaktım.

    1. Bahsetmemişsin ama şapka taktın umarım.

      Yok ben döve döve birini böyle bir şeye zorlamam 🙂 Kişinin kendine kalmış birşey. Ama ben aylarca acı çekeceğime hizmetten neden faydalanmayım der yapardım. Bir nesil önce hemen her erkeğin ilki “mektepte” oluyordu.

      Bence mavi haplı erkeğin seksi gerekirse satın almasını engelleyen programlaması yüzünden bu erkek için seks aşırı değerli hale geliyor. Düzenli olarak paralı seks yapmayın ama yapabileceğinizi bilmek kadının elindeki en önemli silahın etkisini sizin gözünüzde azaltacaktır. Piyasada 100 – 600 TL arası satılan birşeyi sanki dünyanın en değerli şeyi gibi kimse size pazarlayamaz.

      Yine de riski bilin de girin bu işlere. Şapka taksanız bile bulaşacak hastalıklar var (HIV kadar korkunç olmasa da).

      Şu şeylere dikkat edin :
      – Şapkasız yapmayın. Şapkasız oral seks bile yapmayın.
      – Şapkanızı kendiniz alın (orospudaki prezervatif her zaman en kalitesizidir).
      – Hatuna “şapkasız yapar mısın” diye sorun “evet” derse o hatunla asla yatmayın. Hayır derse daha fazla para önerin ve o zaman evet derse o hatunla asla yatmayın.
      – Orospuyla anal seks yapmayın, anal seks yapan orospuyla yapmayın.

      Yukarıdaki ilkelerin hepsi tek gecelik bir sürü ilişki yaşayan erkeklerin tinderdan ya da bardan fark etmez kaldırdığı kadınla da uygulaması gereken şeylerdir.

      1. “Mahmut abi döve döve sokardı içeri :))))”
        Abi nasıl bir fenomen olmuşsan, sikişe giderken bile akıllarına geliyorsun çocukların.
        “Mahmut abi kalkmıyor yetiş kalkmıyor, zor durumdayım” 🤣🤣🤣🤣🤣

          1. Hayır abi şapka takmadım. Bizim tanıdık arkadaşlar vasıtası ile ayarladıgımız için bir sorun olmayacagını biliyorduk. Ayrıca içine attırdım (korunuyorum dedi. hap kullanıyormus yoksa boy boy cocugum olur dedi 🙂 )
            Hatun eskort zaten abide temiz (aids riski olmadıgına) felan olduguna emindik genede bu uyarını dikkate alacam sakata gelmeyelim bir am uğruna.

            ”Düzenli olarak paralı seks yapmayın ama yapabileceğinizi bilmek kadının elindeki en önemli silahın etkisini sizin gözünüzde azaltacaktır. Piyasada 100 – 600 TL arası satılan birşeyi sanki dünyanın en değerli şeyi gibi kimse size pazarlayamaz.”
            Burası %1000 katıldıgım bi yer mahmut abi benim gibi büyüten varsa kafasında (gitmeden önce tabi şuan ne kadar boşyere abarttıgımın farkındayım) bir an önce gitsin.

            ”Yok ben döve döve birini böyle bir şeye zorlamam ”

            abi biliyorum o lafı kendımı gaza getirmek için söyledim işte 😀 mizah amaçlı yanı biliyoruz tabi ne dövecen 🙂 . (ama geçmeyip eve dönsem korkaklık yapıp dövsen iyi olurdu neysekı gerek kalmadı)

            Ayrıca abi yukarıda 4 ilke saymışsın tinder ve bardan kaldırdıgmız kızlar için demişsin. Parasıyla tuttugumuz eskortlar içinde geçerli dimi bi farkı varmı yoksa.

          2. Edit:
            ”Yukarıdaki ilkelerin hepsi tek gecelik bir sürü ilişki yaşayan erkeklerin tinderdan ya da bardan fark etmez kaldırdığı kadınla da uygulaması gereken şeylerdir.”

            Tamam abi hepsi için geçerli anladım. Prezervatif olayına dikkat etmemiz laızm ozaman abi herhangi bir hastalık kapmayalım. Yalnız bu seferde zevk açısından sorun olurmu. şapkasız veya şapkalı farkediyormu pek 🙂

          3. Eskortlara sapkasiz girip hayat boyu HIV ilaci kullanmak zorunda kalirsan gorursun zevki. 1 ay sonra hiv testi yaptir. Bir daha boyle bir aptallik yapma.

          4. Mahmut abi o dövme kısmı tamamen mizah amaclı ve korkumu yenmek için kendımı gaza getırmemde ötürü 🙂
            Şapka kullanmadım kızın temiz oldugunu biliyorduk araştırdık daha önce abone olan arkadaslar varmıs (ama tabikide %100 emin olamayız. prezervatif şart.)
            Şimdiye kadar kafamda cok büyütmüstüm o yüzden gittim. dedigin gibi ederi 100 lira olan birşeyi dünyanın en büyük nimeti gibi pazarlamalarına karşıyım.

          5. Sapkasiz eskortla yatilir mi kafaniz hic mi calismiyor sizin? Gerizekalilik yapmis hayatinizla oynamissiniz. Hayat boyu hiv tasiyicisi olursun boyle davranirsan. 28 gun sonra git test yaptir.

            Temiz eskort ne ya? Harbi duydugum en dusuk IQlu olay.

          6. Hayır mahmut abi troll felan değil.
            Temiz eskorttan kastım şu ; arkadaşlar 2-3 ay önce gitmişler bir sorun olusmamıs o yüzden dedim.
            Prezarvatifsiz yapmam abi birdaha anladım sağolasın.

          7. O kadin hergun prezervatifsiz 3 4 kisiyle yatiyor. Temiz eskort diye birsey olmaz. Anca kesinkez prezervatif takanlar daha emniyetlidir. Ciddi riske girmissin. Mutlaka HIV testi yaptir ihmal etme.

          8. Ya mahmut abi tamam birdaha yapmam prezarvatifsiz. ama bu hastalıgın olma oranı kaç şuan yazdıklarından sonra içimi aşırı bir korku kapladı (kesin virüs kapmıs gibi bi sıkıntı var içimde)
            testide yaptırıcam mutlaka.

          9. Risk almissin kork tabii. Hiv pozitif Kadindan erkege vajinal sekste bulasma ihtimali 900de bir gibi birsey. Eger kadinda ekstra zuhrevi hastalik varsa 30da 1e kadar iner. Az ihtimal gibi duruyor ama hastalik kotu o nedenle test sart.

            Bir daha asla boyle bir aptallik yapmayin. Testi ozel klinikte yap daha iyi. 1 ay stres cekeceksin kacari yok.

          10. prazervatifi o an düşünemedım aceleye geldi birazda arkadaşlar bizde öyle yaptık dediler (3-4 ay önce gitmişler )sıkıntı olmaz diye bende girdim.
            Hiv testini devlet hastanesinden yaptırabiliyoruzmu?

          11. Edit: Mahmut abi anal istedigimde kız prezervatifsiz olmaz demişti. Bende ısrar etmedım tamam dedim bu birşey ifade edermi?

          12. Eyvallah mahmut abi sağol testi yaptıracam 1 ay uyku yok artık.
            Buda bana ders oldu hayatım boyunca seks yapmam gerekirse ama prezervatif kullanacağım.
            Tecrübesizlik işte anlık geliştiği için pekte akıl edemedik.
            Eyvallah mahmut abi baya kafanı şişirdim iyiki varsın.

      2. Hocam yeterli para verirsen erkeği bile ikna edersin 😀 Çok da zorlamamak lazım bulamazlar pek öyle eskort..

  12. Henüz Makaleyi okumadım, birazdan okuyacağım.
    Okumadan öncesinde, sizlerle de güzel bir söz paylaşmak istiyorum;

    Tanrı erkeğe ” Ol ” dedi; Kadına ” VAR OL ” dedi.
    Bu yüzden biri ölünceye dek adam olmaya çalışır, diğeri doğuştan kadındır…

  13. Mahmut abi merhabalar.
    Twitter hesabında ekşi sözlükten bir entry’nin paylşaşımını yapmışsın daha sadece başını okudum ve şunu anlayamadım kız neden erkekten izin alıyor? (durun durun vurmayın feminist değilim)çoğu kız günümüzde babasını bile takmıyorken sevgilisinden izin isteyen bir kız ilginç geldi (öyleki soruyu soramıyorum oturtamadım cümleyi) neyse biz nasıl kıza izin verecek konuma geliriz?
    sorular üstte kalınca sanırım görmüğyorsun abi

    1. Buna yazıyla cevap vereceğim. Ama sorunun (biz nasıl kıza izin verecek konuma geliriz) kısa cevabı şu : Kızlar zaten 90% ilişkiye o konumdan başlar ve senin yapman gereken izin bile istemeyen konuma getirmemek. Çoğu erkek bu eşitlikçi hata ile izin istemeyen kadını elleriyle yaratıyor. Özellikle Türk kadını tüm kararları erkeğe bırakmaya bayılır ama kadının her dediğine “sen bilirsin hayatım”, “sen ne istersen aşkım”, vs … diyen, her kararda ona soran (nereye oturalım bebişkom) erkek (ki çoğunluk) kadını izin istemeyen bir canavara çevirir.

  14. Mahmut hocam
    Gurur yapmakla ilgili sıkıntım var.
    Zamanında okulumdan ayrılan bir kız kankam diyelim
    kız hakkaten narin bi tip zamanında baya kazık yemiş öyle pek konuşmayan bu tip sevgili işlerine kapalı soğumuş kız.cinselliğe kapalı denebilir.travmatik

    okuldan ayrıldıktan sonra bana mesaj atmaya vs başladı
    wpden baya bi samimiyet kurduk fakat bu 2 sene sürdü.
    son sene kankalık olayının ne kadar boktan olduğunu anlayıp bu kızla daha mesafeli konuşuyodum.
    daha çok ya hiçbir şeyim olcak ya da sevgilim modunda hareket ettim.
    kıza iyi çocuk yerine kustah komik birazda agırdan satan rolünü oynamaya başlamıştım.
    ta ki 1 ay öncesine kadar.

    kızla ilgi durumum baya baya karşılıklı gidiyodu.
    fakat son zamanlarda tavırlarımdan şikayetçi olduğunu dile getiriyodu.
    küstahlığı biraz fazla kaçırdım.fazla siklememezlik yapıyodum

    bende shit test yapıyo diye siklemedim.
    kız da baya baya darılmış.
    test oldugunu düşündüm ama 2 3 haftadır hiç mesaj falan yazmıyo.
    Bende pua dan vs bildiklerime göre trip atana yazılmaması gerektiğini biliyorum yazmadım.

    gurur yaptım o yazsın banane modundaydım hem o trip attı diyodum

    fakat cidden hatalıysam artık birikip ufak bi olayda kız patladıysa sonuçta tam olarak anlayamıyorum shit test mi yoksa ciden ayıp mı ettik.

    misal bunun üzerine ben mesaj atsam fakat özür diler tarzda değil tabi xd
    hiç o olay olmamış gibi yazıp devam etsem eskisine döndürebilir miyim acaba???
    yoksa iyice sıçıp sıvamak mı olur.

    Son olarak kanka modundaydım ama wpden öyleydi.
    son zamanlarda o tavrımı bitirdim 360 derece döndüm çekim oluşur mu böylelikle sonuçta reelde görmüyoruz

    buluşma vs ayarlasam önceki bana yapıştırdığı kanka etiketi söner mi?

    1. Kız seni ne halin varsa gör deyip bırakmış. Muhtemelen shit test değil. Kankalığa girdin mi zor çıkarsın. Gereksiz uğraş.

  15. Mahmut abi Selam, sorum biraz komik gelebilir ama bir sey sormak istiyorum. Kısa da olsa net bir cevap verirsen sevindirirsin.

    Bir kız bizden hoşlandığında ne yapmalıyız?

    Kızdan cok fazla hoşlanmasak da seks yapılabilir kategorisinde bir kız diyelim.

  16. Jordan Peterson’un hangi kitabını alayım ilk başta hocam?
    Siz çevirileri nerden yaptınız?

  17. Mahmut kardeşim, sana bir sorum var, yardımcı olursan mutlu olurum.

    Şimdi; Ben burada birkaç gün önce bir shit test ile karşılaşıp, başarıyla geçtiğimi söylemiştim, hakkaten de başarıyla geçmiş olmalıyım ki, bu kızla sevgili olduk, iyi de anlaşıyoruz.

    arasıra ufak-tefek sakarlıklarım olsa da, mümkün-mertebe çerçeveyi korumaya çalışıyorum, hatta öyle ki; kısmetse haftaya Benim şehrime, yanıma gelecek, küçük bir ihtimal bu haftasonu olma durumu da var.

    Şimdi; bugün bir durum yaşıyorum; bana göre bu da bir tür test ya da ben fazlaca dikkate alıyorum bu konuyu, ama tavrım başarılı olursa, inşaALLAH bu benim için bir dönüm noktası olacak, onun için senin ve diğer arkadaşların soracağım soruda tavsiyeleri mühim.

    ilişkinin başından beri işin arama kısmına alıştırma amaçlı yönlendirmeleri saymazsak, günaydın mesajlarını falan o atıyor, hatta daha çok onu, beni aramaya yönlendirdim (Tabi bunu doğrudan söyleyerek yapmadım), yani, bu da başarılı…

    Şimdi sorum şu; biz whatsapp’tan bir mesaj akışı içinddeyizdir genelde özellikle o işteyken falan, bu sefer bir değişiklik yaptım ve öğle arası ben aradım, konuştukk biraz kapattık işe döndü, sonrasında dedim telefonla bir süre konnuştuğumuz için 1-2 saat atmaması falan normal, ama bu durum birkaç saat geçti hala ondan ses-seda yok, whatsapp’a baktım iş çıkış saatlerine yakın birkaç defa girmiş, normalde bu satlrdde, bir şekilde iletişim kurardık ve sonrasında eve geçerdi, sohbet eder, telefonda güler-eğlenirdik.

    Sence şimdi mesaj atmalımıym? yoksa en son ben aradığım için arayana kadar beklemelimiyim ya da mesaj atana kadar.

    Bir de bu bir çeşit test olabilirmi? fikirlerin nelerdir?

    Ha diyeeceksen ki, rp’li bir erkek kızı son iletişimden sonra fazla kafasında kurmaz, buna katılırım da işte, ne yappmam nasıl hareket etmem lazım, hamlem ne olmalı? fikirlerini biraz detaylı yazarsan sevinirim.

    1. Hocam alinma ama bunlar asiri feminen dertler. Aradi mi aramadi mi mesaj atti mi atmadi mi bir erkege degil ergen bir kiza yakistirilacak seyler. Bunun analizini yapmak cidden utanc verici olur. En son sen mesaj atmissin. Bir ara geri doner. Isine gucune bak.

    2. Şöyle bir durum görüyorum. Her ne kadar kendinize veya diğerlerine belli etmek istemeseniz de gereğinden fazla duygusal yatırım yapmış durumdasınız.
      Yeterince pişmemekten kaynaklanan bir durum söz konusu.

  18. Mahmut abi kızlarla fazla samimi olmayın diyorsun sen hep. Bunun ölçüsü nedir? Birşeyler içmeye gideceğimiz kız arkadaşlarımız olamaz mi?

    1. Kız arkadaşla oturur dedikodu yaparsın muhabbet edersin bunlar da seni feminen yapar. Erkek adam dedikodu yapmaz. Bir kızla yatma niyetin yoksa neden zaman geçiresin ki ? Benim mantığıma ters.

    2. Tam da tek başınıza birşeyler içmeye gidecek kadar samimi olmayın diyorum. Arkadaş grubunda ya da işyerinde tabii ki kızlar olacak. Ama tek başınıza içme vs … gibi şeyleri erkek arkadaşlarınızla ya da sevgilinizle yapın.

  19. Sonsuzluk’un ufak organizasyonuyla yapılan The Red Pill Discord canlı sohbeti çok güzeldi, buradan katılanlar olduysa hepsine teşekkür ederiz. Skeptico da sağolsun, baya önemli konulara değindi. Tekrar görüşmek dileğiyle.

  20. Beyler evli bir kadın evime gelmek istiyor.kocasi ile arası kötü onu biliyorum.bu durumda ne yapardınız siz olsaydınız ?

    1. Birader cok tehlikeli bir vaziyet.Sakın o toplara gireyim deme millet artık 50 kuruş icin can alır olmuş adam ögrenirse bir kokona icin can verirsin ki adam haklida baska hatun mu yok disarida napcan o karıyı birader ? Niyeti belli alismis kudurmustan beterdir hayatini mahveder benden söylemesi.Can güvenligin yok.

      1. Haklısın ancak kadın azami dikkat icinde yani profesyonel davranıyor bulunduğumuz ortamda.ancak mesaj yoluyla iletişim kuruyor.aklim sürekli gidip geliyor risk büyük dışarıda bir sürü hatun var elbette ancak kolay olana yönelme de cazip geliyor

    2. Evli veya sevgilisi olan kadinlardan uzak dururdum. Olay tehlikeli ama benim icin asil mesele etik. Bros before hoes.

  21. Aslında anlatmak istediğim, eğer karakterin değişmesi mümkünse bunun çok çok zor olduğu gerçeğiydi.

    http://erkekadam.org/2018/01/30/duygusal-yatirim-iii-bilincalti-iletisim-tirmandirmanin-paradoksu-ve-bastan-cikarmanin-zorlugu/

    Benim bahsettiğim, üstteki yazıdaki şu paragrafla aynı:

    “Baştan çıkarma çoğunlukla bilinçaltında cereyan ettiği için, size nasıl yürüyeceğinizin, nasıl konuşacağınızın, nasıl duracağınızın, hareket edeceğinizin, vs … her ayrıntısını öğretemem. Eğer bunu yapsaydım bile, bu kadar şeyi hatırlayıp uygulamanız için imkansız olurdu. Bu yazıyı yazıp yazmama konusunda bile tereddüt ettim zira bir duygusal durumu uzun süre “taklit” etmek çok zor ve birçok insan kısa süre içinde nasıl hissediyorlarsa öyle davranmaya geri dönerler.”

    Yapana kadar öyleymiş gibi davranmak sadece iyi hissettiğin anlarda mümkün oluyor.

    Eğer kötü hissediyorsan, alfa gibi davranmaya çalışmakla veya çekici olmaya çalışmakla işler düzelmiyor HATTA dahada boka sarıyor.

    Sosyal olarak garip oluyorsun, kasıntı oluyorsun.

    İşte doğuştan gelen kısım, çocukluktan gelen kısım dediğim bu.

    Genetik değil sadece büyük oranda yetiştirilme tarzı ve inançlar.

    Anlaması zor bir şey değil aslında.

    Sekiz senelik pua ve kişisel gelişim geçmişim üstüne 2-3 senelik kırmızı hap geçmişimle ortaya çıkarımlar bunlar, benim şahsi tecrübelerim.

    Karakter değişiyorsa bile bu sanılandan çok daha uzun zaman alıyor.

    Bir iki senede sadece bazı davranışları törpülüyorsun sadece bu değişim değil.

  22. Aşağıdaki yazı alıntıdır. Bir konu başlığı olarak da siteye eklenebilir:
    Cumhuriyet gazetesi yazarı Erdal Atabek bugünkü köşesini Milli Eğitim Müfettişi Doğan Ceylan’a bıraktı. “İzmir Ödemiş Kaymakçı Çok Programlı Lisesi Müdürü Ayhan Kökmen iki öğrencisi tarafından öldürülüyor. Bu olayın aydınlatılması için görevlendirilen müfettişin raporu şöyle” diye yazarak Doğan Ceylan’ın yazdıklarını aktaran Erdal Atabek, gelecek nesillere ilişkin tehlikeye dikkat çekti.

    Erdal Atabek’in bugünkü yazısının ilgili bölümü şöyle:

    Doğan Ceylan bir olayın soruşturulmasında görev alıyor.

    İzmir Ödemiş Kaymakçı Çok Programlı Lisesi Müdürü Ayhan Kökmen iki öğrencisi tarafından öldürülüyor. Bu olayın aydınlatılması için görevlendirilen müfettişin raporu şöyle:

    ‘DUYGUSUZ NESİL TEHLİKESİ
    Hayatın gerçeklerinden habersiz, duygusuz ve bencil bir nesil geliyor.

    Şehitler için gözyaşı döken kendi ana babalarını anlamıyorlar. Başkalarının çocukları için ağlamaya anlam veremiyorlar.

    Yanı başımızdaki savaşlar, acı çeken çocuklar, ölen on binlerce insan onları hiç ilgilendirmiyor.

    Tüm acı gerçekleri çizgi film tadında izliyorlar ve yürekleri hiç acımıyor.

    Hayatlarının odağındaki tek şey eğlenmek. Eğlenemedikleri tüm zamanları kendilerine bir işkence olarak görüyorlar.

    Kendileri için yapılan fedakârlıkların hiç farkında değiller. Kıymet bilmiyorlar ve vefasızlar.

    Herkesi kendilerine hizmet etmek için yaratılmış görüyorlar.

    İnsanlara verdikleri değer, onların isteklerini yerine getirebildikleri ve ne kadar eğlendirdikleriyle orantılı.

    Hayatlarında eğlenmekten başka bir amaç olmadığı için artık tek eğlence kaynağına dönmüş telefon ve tabletlerini ellerinden aldığınızda dünyanın sonunun geldiğini zannediyorlar.

    ….. Çocuklar hayattan bihaber.

    Açlık nedir bilmiyorlar, yedikleri önlerinde, yemedikleri arkalarında, acıkmalarına fırsat bile vermiyoruz.

    Öyle ki yemek yemeyi bile işkence görür hale geliyorlar.

    Susuzluk nedir, hiç bilmiyorlar. Hiç susuz kalmamışlar.

    Üç adımlık yolda bile susarlar diye yanımızda içecek taşıyoruz. Çocuk daha ‘susadım’ demeden ağzına suyu dayıyoruz.

    Çocuklar hiç üşümüyor.

    Soğuk havalarda evden çıkarmıyoruz. Okula giderken kırk kat sarmalayıp çıkarıyoruz, hiç titremiyorlar.

    Çocuklar hiç ıslanmıyorlar.

    Evden arabaya kadar üç metrelik mesafede şemsiyesini başına tutuyoruz.

    Saçına bir tek yağmur damlası düşürmüyoruz.

    Yorgunluk nedir bilmiyor çocuklar. İki adımlık mesafelere bile arabayla götürüyoruz, yorulmasınlar diye.

    Yokluk nedir bilmiyorlar, daha istemeden her şeyi önlerine sunuyoruz. Bu yüzden varlığın kıymetini bilmiyorlar.

    ….. Çocuklar hissetmiyor yaşamı.

    Açlığı bilmedikleri için açlara acımıyor, üşümek nedir bilmedikleri için sokaktaki evsizleri umursamıyor.

    Müdahale edilmezse gelecek iyi şeyler getirmeyecek ülkemize.

    Bu sorunu devlet derinden hissetmeli.

    Bu sorunun çözümü için çalıştaylar düzenlenmeli. Öğretim programları ve ders materyalleri revize edilmeli.

    Okulların duygu eğitimi konusunda rolleri artırılmalı.

    Geç kalınmadan bu sorun mutlaka çözülmeli.

    Bu sorun çözülmezse ülke çözülecek.

    Doğan Ceylan – Milli Eğitim müfettişi’”

  23. https://m.youtube.com/watch?v=GHAjo7ae0DM

    Akrabalardan üç kız biliyorum Türkiye standartlarının üstünde süper güzel olan diğer kızları saymıyorum diğer kızlar da dahil , ama bunlar normal güzel değil o yüzden belirttim .
    Birisinde Koreli erkeklerle ilgili kitap falan gördüm çıldırıyor resmen
    hepsi de sürekli Kore filmi izliyorlar telefondan .
    Lisedeki tüm kızlar Koreli erkek hayranı meğersem yurtdışında da aynı şey dünyayı sarmış .
    Filmlerindeki karakterler yüzünden sırf Koreli diye internetten bulup evlenen veya flört eden Türk kızları git gide çoğalıyor YouTube da var Koreli erkek arkadaşım Koreli kocam gibi .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *