Saha raporu-Efsanevi sıçış

En iyisini bekleyin en kötüsüne Hazırlanın
Neil Strauss

1 Set 1 number close

Hedef bulunduğum kafe de arkadaşlarıyla 15 dakika vakit geçirdikten sonra kalkıp gitti. (yoldan geçerken arkadaşlarını görüp masalarına oturdu sanırım)
ben de direk kalktım.Ve uygun zamanı bulunca açılışımı yaptım.
Ben:Merhaba

Hedef: güler yüzlü bir şekil de merhaba

Ben:gelmeseydim kendimi çok pişman hissedecektim.Çok karakteristik bir yüzün var bunu sana söylemek istiyorum.

Hedef:Ne demek yani karakteristik anlamadım(hoşuna gitti sırıtmaya devam ediyor)

Ben:yani sana özgü bu güne kadar karşılaştığım kadınlardan farklısın.

Hedef:öyle mi çok teşekkür eederim

Ben:Beden dili yürümeye devam etmek ister gibi olduğundan Hadi biraz yürüyelim diyorum

Hedef:olur bu ara da adın ne senin

Ben:epavarman diyerek elimi uzattım

Hedef:Ben de Ni.. Memnun oldum.

Ben:Biliyor musun seni daha önce hiç fark etmedim buralarda öğrenci misin

Hedef:hayır buralıyım. çalışıyorum(öğretmenmiş)

2 dakika böyle sıkıcı muhabbetler falan..toplam da set 5 dakika sürmüştür en sonun da telefonumu cebimden çıkarıp 0a basıyorum uzatıyorum.Arkadaşlarımın yanına dönmem lazım diyorum ve numarasını yazıyor.Ve masada oturduğum arkadaşlarımdan bazılarını tanıyormuş.Bu yüzden, onlara söylememi rica ediyor.(cafe de göz göze gelmiştik oturduğum masada ki insanlara da bakmış sanırım)Devamında mesajlaşmaları ekleyeceğim keyifli okumalar.

Not:Telefon numarası istemeden önce en az 3 tane ilgi işareti gelmesine dikkat ederim.İlgi işaretleri az ve sığ olduğu zaman genelde aldığım numaralar flake çıkıyor.
Fark ettiğim İlgi işaretleri:Adımı sorması,sohbeti devam ettirmek istemesi,konuşma boyunca güler yüzlü olması,işimi sorması falan

Cümle sonlarında ki soru işaretlerine aldırmayın sohbeti whatsapptan mail ile buraya aktardığımdan emojiler soru işareti olarak gözükmüş
[27.08.2019 23:19:10] Epa: epavarman???
[27.08.2019 23:19:21] Epa: Ve sırrın benimle merak etme ??
[27.08.2019 23:26:04] Hedeff: Tamamdır??
[27.08.2019 23:40:50] Epa: O görünüşün arkasında güler yüzlü bir kız çıkacağından emindim ??
[27.08.2019 23:44:56] Hedeff: Yani türlü tanışma sebebi duydum da
[27.08.2019 23:45:21] Hedeff: Yüzümden yola çıkıp tanışmak isteyen bu şekilde ilk oldu o an ona şaşırdım??
[27.08.2019 23:45:30] Hedeff: Karakteristik felan deyince…
[27.08.2019 23:49:01] Epa: Farklı bir enerjin var duruşun tavırların
[27.08.2019 23:49:12] Epa: Bu bir iltifattı aslında ??
[27.08.2019 23:49:59] Hedeff: Hahah takılma diyorsun yani
[27.08.2019 23:50:02] Hedeff: Anladım??
[27.08.2019 23:50:10] Hedeff: Thx??
[27.08.2019 23:54:19] Epa: Aynen ama sevdin bence itiraf et ??
[27.08.2019 23:55:49] Hedeff: Dediğim gibi o şekilde gelmene şaşırdım??
[28.08.2019 00:03:00] Epa: Seni mutlu etmek istedim diyelim iletişim kurarak ??
[28.08.2019 00:07:43] Hedeff: Anladım
[28.08.2019 00:07:53] Hedeff: Memnun oldum ??
[28.08.2019 00:12:57] Epa: Seni cana yakın bulmakta beni memnun etti ??
[28.08.2019 00:16:26] Hedeff: O
[28.08.2019 00:25:00] Epa: Planlayalım bir kahve içelim o zaman ??
[28.08.2019 00:25:33] Hedeff: Tabi olabilir
[28.08.2019 00:27:27] Epa: Yarın ya da perşembe saat 9 ka…cafe de
[28.08.2019 00:28:00] Hedeff: Yarın kendi işlerim var
[28.08.2019 00:28:05] Hedeff: Ama Perşembe olur
[28.08.2019 00:28:35] Epa: Tabi ki seni ararım ??
[28.08.2019 00:28:48] Hedeff: Tamam ????
buluşma gününe kadar bir şey yazmadım

[29.08.2019 18:00:20] Epa: Ze… cafeyi biliyor musun?
[29.08.2019 18:32:25] Hedeff: Evet
[29.08.2019 18:42:17] Epa: Saat 9 gibi ze…de görüşelim öyleyse ????
[29.08.2019 18:43:03] Hedeff: Zey… de görüşmesek?
[29.08.2019 18:43:20] Hedeff: Ben oranın ortamını beğenmiyorum
[29.08.2019 18:43:33] Hedeff: Hiç gitmedim ama öyle bi algı oluşturdular ??
[29.08.2019 18:43:49] Epa: Olabilir
[29.08.2019 18:43:54] Epa: Senin bir fikrin var mı
[29.08.2019 18:44:07] Hedeff: Kahv… olabilir
[29.08.2019 18:44:09] Hedeff: Bahç… ya da
[29.08.2019 18:44:12] Hedeff: Fark etmez
[29.08.2019 18:44:18] Hedeff: Erg… ya da
[29.08.2019 18:44:21] Epa: Bah…n olsun o zaman
[29.08.2019 18:44:40] Hedeff: Ok

Çok kötü bir buluşmaydı kafenin kalabalığından yakınlaşamadım sürekli kız konuştu.Sıkıcı bir buluşmaydı.havadan sudan, okul, iş olmaması gereken ne kadar çok konu varsa onları konuştuk 😀

[29.08.2019 23:55:21] Epa: Ni… hanım ciddiye almadınız sanırım
[29.08.2019 23:55:26] Epa: Alındım ama..
[29.08.2019 23:55:37] Hedeff: ???
[29.08.2019 23:55:43] Hedeff: Nasıl yani
[29.08.2019 23:56:25] Epa: Sen dinlemedin mi
[29.08.2019 23:56:33] Epa: ????
[29.08.2019 23:56:48] Hedeff: Yok dinledim
[29.08.2019 23:56:55] Hedeff: Ciddiye de aldım tabi niye almiyim
[29.08.2019 23:57:03] Hedeff: Neye alındın 🙂
[29.08.2019 23:58:12] Epa: Gözümü telefondan ayıramıyorum senden mesajlar yağacak diye…??
[29.08.2019 23:58:22] Epa: Ama hayallerimle oynadın ??
[29.08.2019 23:58:27] Hedeff: Hahaah tabi tabi ??
[29.08.2019 23:59:21] Epa: Yazmadın ama
[29.08.2019 23:59:30] Epa: Şimdi tekrar belirtiyorum
[29.08.2019 23:59:35] Hedeff: Sen demedin mi
[29.08.2019 23:59:41] Hedeff: Öyle bi beklentim oluşmadı diye
[29.08.2019 23:59:47] Hedeff: E ne yazayım ??
[29.08.2019 23:59:53] Epa: Araba da
[30.08.2019 00:00:01] Epa: İnerken mesajını bekliyorum
[30.08.2019 00:00:03] Epa: Dedim
[30.08.2019 00:00:04] Epa: Ama
[30.08.2019 00:00:18] Hedeff: Ben de tamam dedim
[30.08.2019 00:01:16] Epa: E yazmıyosun ????
[30.08.2019 00:01:29] Hedeff: Ne bileyim yeni ayrıldık
[30.08.2019 00:01:37] Hedeff: Bi de kızlarla sohbet halindeydik
[30.08.2019 00:01:43] Hedeff: Elime telefon almadım
[30.08.2019 00:02:44] Epa: Tabi öyledir zaten canım şaka yapıyorum ??
[30.08.2019 00:02:53] Epa: Ben yazmak istedim sadece
[30.08.2019 00:03:59] Hedeff: Anladım
[30.08.2019 00:04:06] Hedeff: Tanıştığına değdi mi peki ??
[30.08.2019 00:04:32] Hedeff: Çok konuşmuş olabilirim ama bunda öğretmenliğin etkisi var??
[30.08.2019 00:05:17] Epa: ???? aslına bakarsan beklediğim gibi de çıktın
[30.08.2019 00:05:24] Epa: Ben severim dinlemeyi
[30.08.2019 00:05:40] Epa: Ama biraz modum düşüktü bu gün
[30.08.2019 00:05:49] Epa: Senin için değdi mi peki
[30.08.2019 00:07:02] Hedeff: Evet
[30.08.2019 00:07:08] Hedeff: Dinleyici modundaydın
[30.08.2019 00:07:18] Hedeff: Olsun sorun değil sıkıntıların varmış
[30.08.2019 00:07:26] Hedeff: Güzeldi tabi teşekkür ederim??
[30.08.2019 00:07:58] Epa: Yaa bunu duymayı seviyorum insanlardan
[30.08.2019 00:08:13] Hedeff: ??
[30.08.2019 00:08:19] Epa: Ama rica ederim seni tanıdığıma memnunum ????
[30.08.2019 00:08:29] Hedeff: Sağolasın ??
[30.08.2019 00:08:37] Hedeff: Ben ufaktan yatayım
[30.08.2019 00:08:45] Hedeff: Geçiyor vakit
[30.08.2019 00:08:49] Hedeff: İyi geceler
[30.08.2019 00:09:58] Epa: İyi geceler ben de direk eve geldim 2 bira aldım içiyorumm ??
[30.08.2019 00:10:19] Hedeff: Anladım
[30.08.2019 00:10:27] Hedeff: Afiyet olsun ??
[30.08.2019 00:11:04] Epa: Teşekkür ederim ??

[30.08.2019 23:36:36] Epa: ?görüntü dahil edilmedi
[30.08.2019 23:55:36] Hedeff: Afiyet olsun ??
[31.08.2019 00:01:43] Epa: Gel birlikte olsun ??
[31.08.2019 13:33:00] Epa: Gidecek misin bu gün
[31.08.2019 13:35:27] Hedeff: Yess
[31.08.2019 13:35:27] Hedeff: ***aktayım
[31.08.2019 13:58:00] Epa: Zahmet edip dünden bi haber verseydin ????
[31.08.2019 13:58:48] Hedeff: Dün bana yazdığında ben uyuyakalmışım
[31.08.2019 13:58:52] Hedeff: Uyanıp yazdım
[31.08.2019 13:58:59] Hedeff: Sonra tekrar uyumuşum:)
[31.08.2019 15:55:33] Epa: Yaa uyunıp mesaj atıp tekrar uyuyakalmayı nasıl başarabiliyorsun ??
[31.08.2019 15:55:59] Epa: Tebrikler yakana kurdela takmak lazım ????
[31.08.2019 17:12:22] Hedeff: E uyku sersemi yazmışım 🙂
[31.08.2019 17:12:29] Hedeff: Tekrar uyudum 🙂
[31.08.2019 20:36:25] Epa: Çok iyi yaa ?? ben aslında tahmin etmiştim senin uyuyor olabileceğini
[31.08.2019 20:36:36] Epa: O saatlerde uyuyorum demiştin
[31.08.2019 20:50:21] Hedeff: Yess
[1.09.2019 15:01:41] Epa: Su sıcak mı ??
[1.09.2019 15:02:48] Hedeff: Valla güzel ama tek sıkıntı biraz kirli
[1.09.2019 15:23:41] Epa: Neresi burası
[1.09.2019 15:24:05] Hedeff: Filyos
[1.09.2019 15:24:49] Hedeff: Sen napiyorsun
[1.09.2019 15:28:35] Epa: Mide bulantısı ve baş ağrısıyla başa çıkmaya çalışıyorum
[1.09.2019 15:33:22] Hedeff: Hadi ya
[1.09.2019 15:33:29] Hedeff: Geçmiş olsun
[1.09.2019 15:49:27] Epa: Teşekkür ederim
[1.09.2019 23:48:35] Epa: Sen yıllık izin falan mı aldın
[1.09.2019 23:48:46] Hedeff: Yoo
[1.09.2019 23:48:51] Hedeff: Haftasonu iznimdi ki
[1.09.2019 23:49:35] Hedeff: Yarın işbaşıyım çalışıyorum
[1.09.2019 23:49:43] Epa: Tam da onu diyordum ??
[1.09.2019 23:49:59] Hedeff: :))
[1.09.2019 23:52:20] Epa: İçimden bir ses 2 gün sonraya randevu ver ve o zamana kadar mesaj atma diyor????
[1.09.2019 23:52:27] Epa: Seversinnn????
[1.09.2019 23:53:02] Hedeff: ?? yok tarzını öğrendim
[1.09.2019 23:53:08] Hedeff: Onda sıkıntı yokta
[1.09.2019 23:53:23] Hedeff: Ben bugün biriyle görüşmeye başladım (burada shit test ya da siktir git amk betası demek istedi)
[1.09.2019 23:53:45] Hedeff: Yani bundan sonrasında biri varken biriyle görüşmem uygun olmaz
[1.09.2019 23:53:57] Hedeff: Böyle şeylere dikkat eden biriyim ??
[1.09.2019 23:54:11] Hedeff: O yüzden şu gün görüşelim edelim diye söz vermek istemem
[1.09.2019 23:54:48] Epa: Nasıl yani
[1.09.2019 23:55:24] Hedeff: Bi arkadaşım vasıtasıyla biri tanışmak istedi benimle
[1.09.2019 23:55:34] Hedeff: Ben de kabul ettim
[1.09.2019 23:55:55] Hedeff: Yani tanıma evresi gibi bir şey işte
[1.09.2019 23:56:03] Epa: Anladım
[1.09.2019 23:56:28] Epa: Ben senin yanına zaten böyle aradaş olalım laflarız diye gelmiştim zaten ????
[1.09.2019 23:56:47] Hedeff: Valla ne niyetle geldin bilemem ama dediğin gibi oldu:)
[1.09.2019 23:57:03] Epa: Aslında anlamadın ????
[1.09.2019 23:57:17] Hedeff: Her neyse
[1.09.2019 23:57:20] Epa: Laf çakıyorum ??
[1.09.2019 23:57:21] Hedeff: Dikkat et kendine
[1.09.2019 23:57:26] Hedeff: Görüsürüz yine
[1.09.2019 23:57:32] Hedeff: İyi geceler ??
[1.09.2019 23:57:42] Epa: Böyle bir şeyin üzerine
[1.09.2019 23:57:51] Epa: Görüşeceğimizi düşünmüyorum ??
[1.09.2019 23:58:19] Hedeff: Anladım da
[1.09.2019 23:58:21] Epa: Sonuçta benimle görüşürken başkasıla tanışıp bana böyle şeylere dikkat ederim görüşmeyelim diyorsun ??
[1.09.2019 23:58:37] Hedeff: Eğer niyetin başkaysa bile
[1.09.2019 23:58:50] Hedeff: Arkadaş olmaktan öteye geçmedi
[1.09.2019 23:59:02] Hedeff: Ne sen de geçti ne ben de
[1.09.2019 23:59:08] Hedeff: Hakkaten arkadaş olduk??
[1.09.2019 23:59:14] Hedeff: Olunabilir yani sorun değil
[1.09.2019 23:59:22] Hedeff: Tamamdır
[1.09.2019 23:59:28] Hedeff: İyi geceler????
[1.09.2019 23:59:48] Epa: Tabi tanıdıksın sonuçta yolda görsem selam veririm ama
[1.09.2019 23:59:56] Epa: Bu yaptığın saygısızlık
[2.09.2019 00:00:06] Hedeff: Nasıl saygısızlık?
[2.09.2019 00:00:12] Epa: Ne niyetle geldiğimi biliyorsun sonuçta
[2.09.2019 00:00:13] Hedeff: Biz seninle flört etmiyoruz ki
[2.09.2019 00:00:18] Hedeff: Ama sen bir şey yaptın mı
[2.09.2019 00:00:26] Hedeff: Beni tanımaya çalıştın mı
[2.09.2019 00:00:30] Hedeff: Evet bana geldin
[2.09.2019 00:00:34] Hedeff: Ama gerisini getirdin mi
[2.09.2019 00:00:55] Epa: Getirme fırsatım mı vardı O?
[2.09.2019 00:01:05] Hedeff: Yok muydu
[2.09.2019 00:01:11] Epa: Bahçende herkesin ortasında dudağına mı yapışsaydım?
[2.09.2019 00:01:15] Hedeff: Biz seninle kaç gün önce görüştük
[2.09.2019 00:01:20] Hedeff: Ne ilgisi var her şey öpücük mü
[2.09.2019 00:01:42] Hedeff: Yani fırsatın vardı
[2.09.2019 00:02:04] Hedeff: Ben sana saygısızlık yapmadım, beni tanımak istedin ama gerekli çabayı ne sen gösterdin ne de ben gördüm
[2.09.2019 00:02:37] Hedeff: Saygısızlık nasıl olurdu
[2.09.2019 00:02:42] Hedeff: Hem seninle hem bi başkasıyla
[2.09.2019 00:02:45] Hedeff: Görüşüyor olsam olurdu
[2.09.2019 00:02:48] Epa: Çabalamamak değil bu
[2.09.2019 00:02:53] Hedeff: Ben olduğu gibi söyledim
[2.09.2019 00:02:55] Epa: Yarın görüşelim
[2.09.2019 00:03:05] Epa: İstemiyorsan da
[2.09.2019 00:03:25] Epa: Sen bilirsin tabi zorla olcak değil??
[2.09.2019 00:03:47] Hedeff: Dürüst davranıp söyledim, seninde olgun anlayışlı olacağını düşünüyorum. Kötü bir şey de demedim
[2.09.2019 00:03:57] Hedeff: Yakın hissetmemişte olabilirsin
[2.09.2019 00:04:21] Epa: Yakın hissetmesem
[2.09.2019 00:04:36] Epa: Seninle o gün plan yapmıştık değil mi
[2.09.2019 00:04:37] Hedeff: Kırılışıp gerilmekte istemiyorum
[2.09.2019 00:04:45] Hedeff: Haberleşiriz demiştik
[2.09.2019 00:04:50] Epa: Geldiğinde görüşürüz diyerek
[2.09.2019 00:04:58] Epa: Gitmezsen c.tesi
[2.09.2019 00:04:59] Hedeff: Ama başka bi planım olduğunu da kastetmiştim
[2.09.2019 00:05:02] Epa: Gidersen geldiğinde
[2.09.2019 00:05:12] Epa: Diye anlaşmıştık
[2.09.2019 00:05:15] Hedeff: Tamam da sen işte bana bir daha
[2.09.2019 00:05:20] Hedeff: Hadi Pazar napıyoruz dedin mi
[2.09.2019 00:05:37] Epa: Hadi pazartesi görüşelim dedim ??
[2.09.2019 00:05:37] Hedeff: Ya bak, hepsini geçtim
[2.09.2019 00:06:03] Hedeff: Ben net konuşayım senden beni tanıman adına ekstra bir çaba görmedim
[2.09.2019 00:06:15] Hedeff: He heralde böyle kalmak istiyor dedim
[2.09.2019 00:06:24] Hedeff: Olabilir saygı duyarım
[2.09.2019 00:06:37] Epa: Yanlış anlamışsın sen
[2.09.2019 00:06:41] Hedeff: İlk oturmada herkes anlaşacak diye kural asla yok
[2.09.2019 00:06:49] Epa: Böyle kalacak olmak istesem
[2.09.2019 00:06:58] Epa: Zaten anlardın
[2.09.2019 00:07:07] Hedeff: İşte bana böyle hissettirdin
[2.09.2019 00:07:13] Hedeff: Sana o zaman da demiştim
[2.09.2019 00:07:16] Hedeff: Numaramı alıp
[2.09.2019 00:07:34] Epa: Yani ne diyebilirim ki nihancım kırılcak gücencekte değilim tabi
[2.09.2019 00:07:38] Hedeff: GÖrüşmek isteyen adam kendini gösterir yazar eder arar sorar vs
[2.09.2019 00:07:47] Hedeff: Buluşma vaktimize kadar
[2.09.2019 00:07:51] Hedeff: Yazmamıştın bile
[2.09.2019 00:08:04] Hedeff: Çünkü yazma gereği duymadım demiştin
[2.09.2019 00:08:11] Hedeff: E baktım ki bu da öyle oldu
[2.09.2019 00:08:24] Hedeff: E napayım ben??
[2.09.2019 00:08:27] Epa: İşim olabilir mi
[2.09.2019 00:08:37] Epa: Acaba yoğunum bu ara
[2.09.2019 00:08:41] Hedeff: Olabilir ama 24 saat Olmaz herslde ??
[2.09.2019 00:08:47] Hedeff: Bilemem
[2.09.2019 00:08:49] Hedeff: Haberim yok
[2.09.2019 00:09:00] Hedeff: Konuşmadığımız için bilmiyorum
[2.09.2019 00:09:02] Epa: Yazmadın etmedin diyerek başkasıyla görüşmeye başladım gelemem diyorsun bana ????
[2.09.2019 00:09:25] Hedeff: Yazmadığın için görüşüyorum başkasıyla demedim
[2.09.2019 00:09:39] Hedeff: Konuşmasakta arkadaş kaldık yani
[2.09.2019 00:09:40] Epa: Şimdi o görüşmeye başldığın arkadaşından haber gönderene diyorsun ki hemen
[2.09.2019 00:09:55] Hedeff: Ya ben böyle konuşmalara girmek istemiyorum lütfen
[2.09.2019 00:09:59] Epa: Benim zaten flörtüm var canım diyorsun bu konuda böylece kapanıyor ??????
[2.09.2019 00:10:07] Hedeff: Kendimi yeterince anlattım
[2.09.2019 00:10:16] Hedeff: Anladığını da düşünüyorum
[2.09.2019 00:10:19] Hedeff: Akıllı birisin
[2.09.2019 00:10:48] Epa: Ee tamam nihan ne diyebilirim
[2.09.2019 00:10:59] Epa: Açıklama yaptığın için teşekkürler
[2.09.2019 00:11:18] Hedeff: Rica ederim
[2.09.2019 00:12:34] Hedeff: Ben saygısız biri değilim, eğer seninle beraber o kişiyle de aynı anda görüşsem bunun adı saygısızlıktan öte başka bir şey olurdu 🙂 bunu hiç yapmadım, kimseye de yapmam. Bilmen gerekiyordu ve daha en başında bilmen daha iyi oldu.
[2.09.2019 00:12:42] Hedeff: Kimseyi kandıracak değilim??
[2.09.2019 00:13:02] Hedeff: Numaranı falan silmicem durur
[2.09.2019 00:13:10] Epa: Tercih meselesi sonuçta
[2.09.2019 00:13:14] Hedeff: Sil dersen silerim ya da
[2.09.2019 00:13:26] Hedeff: Ama bana zararı yok
[2.09.2019 00:13:37] Epa: Aklında ben olsam başkası olmazdı ??
[2.09.2019 00:13:50] Epa: Sen bilirsin
[2.09.2019 00:13:56] Hedeff: Tamamdır
[2.09.2019 00:14:01] Epa: İstersen sil istersen kalsın
[2.09.2019 00:14:09] Epa: Fark etmez ??
[2.09.2019 00:14:16] Hedeff: Ok
[2.09.2019 00:14:21] Hedeff: İyi geceler
[2.09.2019 00:14:26] Epa: ???

Sanırım nükleer shit testle karşılaşıp güzelcene sıçtım sonunda da sıvadığımı görebiliyorsunuz…Hep başarılı setleri atmamak lazım beni takipte kalın epavarman

Share this...
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

103
Leave a Reply

Yazıyla alakasız veya 500 kelimeyi geçen yorumlar cevaplanmıyorlar. "Yazıyla alakasız ama ..." ya da "en son yazı bu olduğundan buraya yazdım" diye başlamanız kurtarmıyor. Mahmut Abi ile özel görüşme yapmak isterseniz Erkek Adam Sanal Görüşme sayfasından sanal görüşme ayarlayabilirsiniz. Not: Burada soru sırası çok yüksek, Patreon destekçilerini, Patreon'da cevaplamaya öncelik veriyorum.

avatar
38 Comment threads
65 Thread replies
1 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
52 Comment authors
FahrenkanadskiekinyasAltairNoname Recent comment authors
  Subscribe  
Notify of
Jeremy
Guest
Jeremy

Bu bir tür sosyal deney miydi acaba, eğlenen ustalık olmadan kıza türlü türlü iltifatlar edersem ve bu kadar sıkıcı muhabbet edersem nasıl bir sonuç alirim diye? Bu sitede yazan birisinin boyle tavırlar sergilemesine başka bir açıklama getiremedim. Kız istemeden biralar ile fotoğraf atma mevzusuna girmiyorum bile.

henry
Guest
henry

Cesaret iyi ama sanki hatun ödülmüş gibi davranmışsın.

Daves
Guest
Daves

Abi üzülerek bu yorumu yapıyorum ama baya tüy dikmişsin 😃 Bu olayı ben yaşamadığım için duygusal yaklaşmadan bunu söyleyebiliyorum ama ben yaşasaydım belki ben de senin gibi tepkiler vericektim. 1)Hatun bana shit test atmış gibi gelmedi ciddi ciddi başkası ile görüşüyor gibi geldi. 2) Diyaloğu uzatıp kızı suçlu hissettirmeye çalışıp verdiği karardan geri dönmesini sağlayıp seninle görüşmeye devam etmesini sağlamaya çalışmışsın gibi geldi. Yani biraz hokus pokus beklemişsin gibi geldi. Özellikle burada; “”[2.09.2019 00:09:40] Epa: Şimdi o görüşmeye başldığın arkadaşından haber gönderene diyorsun ki hemen [2.09.2019 00:09:59] Epa: Benim zaten flörtüm var canım diyorsun bu konuda böylece kapanıyor ??????”” 3)… Read more »

Catherine Earnshaw
Guest
Catherine Earnshaw

Bence ortada sonradan tanışılmış bir erkek yok. Ben de dahil çoğu kadın, görüşmek istemediğimiz biri söz konusu ise “görüştüğüm biri var, yeni tanıştık tanışma aşamasındayız” olayı yapıyoruz. Bu şekilde ileride biri “hayrola? yine yalnızsın?” diye sorarsa “ya yürümedi, tanışma aşamasında görüşmemeye karar verdik” diye geçiştirebiliriz böylelikle nasıl olsa yeni flört aşaması idi zaten. Neden bunu yapıyoruz? Çünkü bence karşımızdaki erkeğe, “benim hayatımda başka biri var” dersek o erkeğin daha kolay empati yapıp bizi bırakacağını varsayıyoruz. Erkek, “ya ben de görüştüğüm hatunla flört aşamasında olsam dahi başka biri ile görüşmesini istemem” diye düşünür ve kendi yoluna bakar diye. Bir de belki… Read more »

Özgür
Guest
Özgür

Siteyi genel olarak nasıl buluyosun

Catherine Earnshaw
Guest
Catherine Earnshaw

Şimdi arkadaşların anlamadığı bir şey var 🙂 Red Pill sadece kız düşürme teknikleri ile donatılmış bir felsefe değil ki sadece erkekleri ilgilendirsin. Hipergami diyorsun, kadınların söyledikleri ile yaptıklarının uyuşmaması diyorsun (ki bu benim için de doğruluğu olan bir durum elbette, insanlar istemsizce yalan söylemezler.), Feminizm diyorsun, onu diyorsun bunu diyorsun. Bunların beni ilgilendirmemesi durumu mümkün mü? Bir de siz kadın doğasını olduğu gibi anlayıp öğrenmek isterken, ben neden erkek doğasını ilk ağızdan öğrenmek istemeyeyim? Şimdi ben bir kadın olarak yorum yapınca, insanlar otomatikman yalan söylediğimi ve bahsettiğim “kadınların söyledikleri ve yaptıkları uyuşmaz” anlayışına göre beni yargılıyorlar. Dediğim gibi: yalan istemsizce… Read more »

Ksenofanex
Guest
Ksenofanex

Mahmut bak oku bunları, tarikatımıza hatunlar sızmış, ateşler salmalarına az kalmış. Şaka maka siteye girişte bi’ kimlik doğrulaması filan yapalım yav, mavi kimliği olan giremesin; bütün sırlarımızı ve mentalitemizi iki tıkla çözüyolar. 😛

Ksenofanex
Guest
Ksenofanex

Mavi kimliği olmayan*

Daves
Guest
Daves

@Catherine Ernshaw; Eğer bir erkek ile görüşüyor olmanıza rağmen kadınlar olarak üzerine bunu söylüyorsanız -söylediğiniz yalan olsa bile- çoğu erkek emin ol “ya ben de görüştüğüm hatunla flört aşamasında olsam başka biri ile görüşmensini istemem” istemem demiyor. Onun yerine “lan daha dün benimle görüşüyordu bu kaşar şimdi başkası ile görüşüyor?? Ne ara lan? Neyse o zaman hafif meşrepmiş. Geri gelirse yapıştırırım kaşara” diye düşünüyor. Bu kız zaten bizim erkek ile görüşüyor aloo? Kadın tabak çeviriyor gelmiş burda bize “yok o ondan değil aslında” diyorsun. Daha önce de buralarda yazmıştım,bir hatunla cinsellik aşamasında olan görüşmemiz vardı ve hatun önceki gece benimle… Read more »

Catherine Earnshaw
Guest
Catherine Earnshaw

@Daves Eh, erkeklerin tam anlamıyla nasıl düşündüklerini bilse idim erkek olurdum. Bir erkeğe, başka erkeğin dahil olduğu yalanları çok nadiren söyleriz. Hele ki ayrılıklarda gerilim de zaten had safhada iken bu tür bir yalan söyleyip, karşı tarafın bir anlamda erkeklik gururunu kırmak biraz tehlikeli. Artık en uç noktalarda görüşmek istemediğimiz insanlara bu derece vurdumduymaz yalanlar söylüyoruz. Hiçbir kadın ileride görüşmek isteyeceğini düşündüğü bir erkeğe “başka bir erkek var” yalanını söylemez çünkü. Ya da kadının yalan söylemediğini varsayalım; bunun neresi bu kadar kötü ki? Flörtüyle sıkıcı bir buluşma sonrası başka bir erkek ile tanışıyor. Aklınca hangi taraf ile görüşmeye devam etmesi… Read more »

Daves
Guest
Daves

@Catherine Earnshaw,

Konu çok abzürt yerlere gidiyor.
Üzerine çok düşünmeye gerek olduğunu sanmıyorum. Gitmek istiyorsa hoşçakal derim arkasından üzülmem. Hayat gitmek isteyen bir insanın arkasından üzülmeye değmeyecek kadar güzel.
Biraz sorgularım sadece “nerede yanlış oynadım acaba? Hangi hamlem yanlıştı?” diye.
He geri geliyorsa da “değerini yitirmiş kadın”dır artık benim gözümde.
Bir insan değerini yitiriyorsa başka neyin önemi kalır artık?

Kenzou
Guest
Kenzou

WOW! Normalde nette gördüğüm şeyleri hiç umursamam ama burda ciddi bir CRINGE yaşadım 😀
Geçmiş olsun. Sanırım mesajlar sarhoşken yazılmış 😀

Kenzou
Guest
Kenzou

Ayrıca kıza da üzüldüm o kadar üzerine gitmene zayıflık göstermene rağmen kendini tutmuş, patlamamış ben kız olsam bi sıktır git be slk yazardım böyle uğraşacağıma. Değerli kız belli ki.

Meskalin
Guest
Meskalin

Hocam hepimiz burada yanlışlarımızı söyleyerek gelişiyoruz ben de gördüğüm yanlışları naçizane söyleyeyim Bolluk mentalitesi sıfır. Sanki o hatundan başka hatun yokmuş gibi davranmışsın sürekli, tabak yok sanırım. Direkt bir oneitis yapma durumu var ki yırttığın iyi olmuş bile bu zihniyetle. Avcılıktan toplayıcılığa geçiş ibretlik olmuş. Hatun mekanı beğenmiyorum şurası olsun mu ya da şurası mı diyerek senin çerçeveni test etmiş. Shit test, “aynen orada kaplanlar aslanlar cirit atıyormuş N., ama merak etme ben seni korurum :d” diyerek rahatlıkla shit test aşılıp çerçeve korunurdu. Aslında olay cevabın kalitesi bile değil eğlenen ustalıkla etkilenmediğini göstermek. Kızın çerçevesine girince haliyle oyun yalan olmuş.… Read more »

HiperGami
Guest
HiperGami

Kız sana defalarca fırsat vermiş resmen ya çok şaşırdım, aslında daha ilk yazışmaların bile kötü, karamsar bir kızı vazgeçirecek tarzda.
Kız aslında seni denemiş, her zaman ikinci bir erkek adayı vardır, sen çok zayıflık gösterince de senden vazgeçmeye karar vermiş.
Ama kız gerçekten sana çok iyi davranmış, az bulunur bence.
Bu arada işler hızlı ilerlemeyince kızın vazgeçmesi hakkında yorumu olan var mı? Kızlar hep hızdan şikayet eder normalde.

Kenzou
Guest
Kenzou

İşler hızlı ilerlemeyince… ciddi misin? Kızın vazgeçme sebebi olarak bunu mu gördün sen? 🙂 Çocuk geç kalmış. Elektriği vermekte geç kalmış, istemiş ama istediğini aktaramamış veya adam gibi arkasında duramamış. Yani senin anlayacağın dilden söyleyeyim, kızı belinden tutup duvara yapıştıramamış kısaca… Erkek dediğin bakar, karar verir ve gider alır. Kızın şikayet ettiği konu bu burada. Senin kafanda oluşan yatağa giden yolda yavaş kaldığı değil. BKZ: eleman bu konudan bahsedince “Her şey öpmek mi?” demiş hanım abla… Ama düşünceme göre kız da elemandan hoşlanmış şayet ben bu son etapta çocuğun zayıflığını ortaya çıkararak ayrılmadan önce vicdansal bir tatmin aradığını düşünüyorum bazı… Read more »

Kaiu
Guest
Kaiu

Çerçeveletilecek bir cevap son 2 cümle %100 haklı kızların çoğu böyle yapıyor

HiperGami
Guest
HiperGami

Kenzou sana kim yatağa atmaktan bahsetti ki, kendin yazmış kendin oynamışsın. İşin hızlı ilerlememesinden kastım ortada zaten, kız neyin yavaş gittiğini açıklamış, yorumlamaya gerek yok.

Kenzou
Guest
Kenzou

Kızların şikayet ettiği hız “onunla tanışmanla yatağa atman arasında geçen süre” değil midir?

Okuz
Guest
Okuz

Son paragraf 100% dogru, keske erkeklerde de buna benzer mantiksal bir mekanizma olsa da arabesk edebiyatindan kurtulsak 😀

Leo
Guest
Leo

Bu hızlı ilerleme olayı değil, kız bir şey ilerlemeyince salmış. Tanımak istiyor öğrenmek istiyor elemanı. İlgisi üzerinde, ama bizim arkadaş ilgiyi bir arşa çekiyor bir dibe vuruyor. Bu tür çelişkili hareketler arkadaş potasına koyabilir.

Catherine Earnshaw
Guest
Catherine Earnshaw

Buradaki arkadaşlara naçizane bir tavsiyem var: Mesaj atmama olayını çok abartıyorsunuz gibi geliyor. Biz kadınlar ilgilendiğimiz erkekler ile ilgilendiğimizi belli ederiz, gerek mesaj yolu ile gerek buluştuğumuzda. Ve redpill camiası dışında mavi haplı erkekler de ilgilerini belli ederler, bazen fazlasıyla belli ederler. Bu yüzden bizler için ilgi belli edilmesi gereken bir meseledir. Tabi bu noktada red pill ve blue pill’in iki aşırı ucu temsil ettiğini düşünüyorum. Ya buluştuğunuzda fazla mesaj atmamama nedeninizi “meşgulüm, mesaj atmayı sevmiyorum vb.” açıklamalar ile bir temele dayandıracaksınız ya da karşı tarafa sizin kendisine ilgisiz olduğunu düşündürtecek ve bu gibi durumlar ile karşılaşacaksınız. Örneğin buradaki yazar… Read more »

Özgür
Guest
Özgür

Bak sen rasyonel diși. Mesaj atmama olayını numaradan yapan adam mavi haplıdır zaten xx kromozomlu kiși. Red pill felsefesini özumseyen adam mesaj atmaz çünku vakti yoktur, mesaj atmaz çünku klavye arkasından flört etmenin bi heyecanı yoktur, mesaj atmaz çünkü en yakın arkadașlarıyla da uzun uzun mesajlașmıyodur o. İlgi belli edilmesi gereken bir mesele tabiki. Zaten ilgiyi er kișisi olarak 🙂 🙂 belli ettiğimiz için o flört bașlıyor. Kızla bulușmada gözlerine bakıp, tenine dokunup öptügümüzde karșı taraf ilgiyi anlıyor sanırim

BlackLack
Guest
BlackLack

Hocam gene de arkadaşın bir haklılık payı olduğunu düşünüyorum belirli bir denge tutulması lazım
Sırf redpill felsefesini özümsedi diye insan 24 saatini doldurması zor . yoksa buradaki yorumu bile yapmamış olmanız lazım olurdu o zaman :d
Daha birçok söylenecek şey var…

Özgür
Guest
Özgür

Uçlarda dolanmayın artık. Erkekadam vakti boșken mesajı görürse cevap verir zaten.

Undefeated
Guest
Undefeated

mesaj atmaz çünku klavye arkasından flört etmenin bi heyecanı yoktur

Kesinlikle katılıyorum.Mesajla tam anlamıyla çekim yaratmak imkansız… Buluşmadan sonra kıza kesinlikle yazılmamalı kız yazana kadar.Kız o buluşmanın senin açından nasıl geçtiğini hiçbir zaman tam anlamıyla bilmemeli.

Reel bizim evimiz,mesaj ise deplasman unutmayın.

Mahmut Abi
Admin

Buluşmadan sonra kıza kesinlikle yazılmamalı kız yazana kadar. Gereksiz abartı. Kızdan sık ve uzun yazmayın yeter.

Matrix
Guest
Matrix

Burası erkekadam sitesi lütfen terket hem senin doğana hem bizim doğamıza ters senin burda olman.

Catherine Earnshaw
Guest
Catherine Earnshaw

Sevgili @matrix arkadaşım. Feminizm’de sadece kadınları ilgilendiriyor işin özünde değil mi? Ama sizin hayatınızı da etkiliyor. Erkekadam ya da genel olarak Red Pill’de sizi alakadar ettiği kadar beni de ediyor. İleride bir anne olmak istediğim için ve erkek çocuğuma kendi doğasına göre eğitim vermek istediğim için buradayım. Biri olur da PUA ya da Red Pill tekniklerini üzerimde dener mi diye değil yani 🙂

Koz
Guest
Koz

@Matrix;
PUAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA !!

Uyyyy, karnım ağrıdı amk 😀 😀 😀 😀

Ulan %10 olan moralimi, %100’e çekti herif 😀 😀

Git buradan ne demek ya hu ? Okusun yani ne olacak ki ? Yazsın yani ne olacak ki ?
Saçmalarsa, iplemezsin brocan bu nasıl yorum amk ? 😀

Hala gülüyorum 😀 😀 😀 😀 😀

Sanki kedi ile köpek bir arada, ” Hadi bakiyim kuzularım, sen oraya git sen de oraya hadi bakiyim, hadii lan bak valla terlik geliyor, Annem ne yapıyorsunuz ayrılın bakiyimmm ”

dasdfalsdfaidsl faidsl fşlKDS FŞALDSF 😛

Catherine Earnshaw
Guest
Catherine Earnshaw

@Özgür namı diğer xy kişisi 🙂 Farkında isen “sıkıcı bir buluşma” sonrası diye belirtmiştim. Yani eğer yazar arkadaşımız ve flörtü arasında tensel bir durum gelişmiş olsa idi zaten böyle bir konuşma yaşanmazdı diyorum. Buradaki her arkadaşın da ilk buluşmada bu tür tensel yakınlaşmalara girdiğini düşünmüyorum. Bu yüzden böyle fikir belirtmek istedim. Buluşma içerisinde normal arkadaştan öte denebilecek durumlar oluşmadıysa bence mesajlar ile biraz flört olayını destekleyin. Sürekli mesaj atmayın ama atın. Bir de bir teoriyi değerli yapan pratikteki kullanımının doğruluğundan kaynaklanır, sizce de öyle değil mi? PUA bana 2 gün mesaj atma dedi, öldürseler atmam. Atarsam başarılı olacağım ama yine… Read more »

hasan
Guest
hasan

Ketrin aslında demiş ki kırmızı hapı kendi hayatınıza ve duruma göre uyarlamasını öğrenmek gerek. Hani iş dünyasında insiyatif kullanmak tabir edilir. Zaten bunu yapamayan adam kırmızı haptan faydalanamaz. Ezbere yaşayarak çerçeve oluşturamazsın.

Mahmut Abi
Admin

Mesaj geciktirmenin mantığı ilgisiz görünmekten çok içine düşmeyi engellemek. Bu çocukların çoğu bıraksan whatsapp başında sürekli mesaj yazıp mesaj bekleyecek adamlar. O nedenle belli bir aşırılıktan normalleşmeyi kastediyoruz genellikle.

Ama daha önce de belirttim, 2000lerin PUA taktiği olan 2 gün sonra mesaj at falan gibi şeyler artık o kadar önemli değil. Kızdan sık mesaj atmamamak, mesaj beklememek, vs … daha önemli. Bir de mesajlaşmak kadınların ilgi alanı. Erkek daha fizikseldir o nedenle mesajlaşmayı abartmamak lazım.

Şahsen ben kıza hemen kapılmamama rağmen bir nedenden ilgili görünmeyi, kıza fena kapılıp ilgisiz görünmeye kasıp bunu başarmaya tercih ederim.

Felix
Guest
Felix

Bunu tüm camia da ders olarak okutup
Çerçeve nasıl korunur?
Suit testler nasıl karşılanır?
Nasıl sıçıp sıvayıp bi de üstüne çiçek çizilir?… vs vs gibi sorulara cevap alınmalı.
Tam bir ders niteliğinde.

Erkoman
Guest
Erkoman

Yarısına kadar gelebildim lan

Leo
Guest
Leo

Depresyon dönemidir, duygusal dönemlerdir, yaşanır böyle 17 yaşa geri dönüşler.
Baya temel hatalar yapmışsın, kızı resmen balon gibi şişirmişsin zaten. Hem iltifatlar yağdırıp hem de yazmadan takılalım olmuyor. İkisi bambaşka oyunlar.

Erkek
Guest
Erkek

Sanırım bu saha raporuna yorum atıp tavsiye verenlerin çoğu sitenin yeni üyeleri. Epavar Man zaten uzun zamandır bu sitede, yani ne yapıp yapmaması gerektiğini biliyor. Genelde paylaştığı saha raporları kolay fuck close ile bitenler oluyor. Bu yüzden çok tepki çekti. Sanırım bu kezde sıçtığım saha raporunu paylaşayım şu işi dengeleyim dedi.

Büyük ihtimalle bu saha raporu uzun zaman önce yaşadığı ve ders çıkardığı anısıdır.

Ama bizim vahşi alfacıklar hemen yargı dağıtmışlar.

@Catherine Earnshaw
Hanım abla bu site de aşşağıda ki yazılar yazıldı okumanı tavsiye ederim.

Kadınlardan ilişki tavsiyesi almak
Kadınlardan Erkeklere Seks Tavsiyeleri

Catherine Earnshaw
Guest
Catherine Earnshaw

Merhabalar, @erkek 🙂
Tavsiyemi dinlemek ya da dinlememek sizin elinizde. “Amaaan, söyleyen bir kadın zaten. Ne beklersin?” diye düşünme hakkınız her zaman saklıdır. Benim fikirlerimi beyan etme hakkımın saklı oluşu gibi 🙂

kaptan
Guest
kaptan

Mahmut abi, site takipçilerinden birisinin sitedeki tüm yazıları bir araya getirdiğini söylemiştin. O arkadaş hazırladığı dosyayı paylaşabilir mi?

Alphaisloading
Guest
Alphaisloading

3 aşağı 5 yukarı yazılması gerekeni yazmış arkadaşlar ama, kusura bakma ben biraz üstüne geleceğim ki, sana faydası olsun. 1.Öncelikle, kadın mı, erkek mi olduğunuza bir karar verin, okurken ben suıkıldım, sabaha kadar mesajlaşacakmışsın sıçış olmasa, mesajlaşma ile bu denli vakit geçirmek Mahmudun da dediği gibi kadın işidir. Ha illa oyununa güveniyorsun, senin yerine olsam hatunu arar ya da aramasını sağlar bire bir konuşarak oyunumu oynardım ki, gecenin o saati her türlü değerlendirmeye, özelikle de seks eşiğinden aşırmaya müsait. 2.Mesaj oyunun zayıf, mesajlaşmalarında oyunu yönlendiren bir erkek değil, sahibesine muhtaç bir kedi var. Yazdın yazmadın, bunlar boş muhabbetler. Yukarıdaki hatun… Read more »

Özgür
Guest
Özgür

Merhaba hocalarım benim bir sıkıntım var. Samimi olmadığım veyahut tanımadığım geneli kız olmak üzere bir iletişimde bulunduğumda gözlerinin içine bakınca başım titriyor. Bu son zamanlarda çok canımı sıkmaya başladı. Bunu nasıl yenebilirim ?

DeSouza
Guest
DeSouza

Daha fazla hatuna yürüyerek. Şuan sende benim gibi beta cehennemindesin büyük ihtimalle. İstem dışı şekilde yürürken sıkıntılar yaşıyorum. Bununla ilgili yazılar var sitede.Üstüne giderek kanıksarsın başka yolu yok.

Özgür
Guest
Özgür

Hocam biraz daha açar mısınız

Koz
Guest
Koz

@Özgür; Sana yazan arkadaşları kınıyorum. Şu nedenle kınıyorum: Söylenilen şey, sadece bir nasihat. Yüzme bilmeyen bir adam denize düşmüş, bağırıyor ” Yardım edin, yüzme bilmiyorum, boğulacağım !! ” adamlar diyor ki: ” Kardeşim yüzüp gelsene ya, ya kulaç at kulaç, bak şöyle yüzecen(Karadan gösterirler) “. Burada linkler var: 1- http://erkekadam.org/2018/03/09/reddedilme-korkusunu-asmak/ 2- http://erkekadam.org/2018/02/18/erkek-olmanin-zorlu-yolu-yurume-korkusu-nasil-yenilir/ 3- http://erkekadam.org/2017/08/23/jordan-peterson-reddedilme-korkusu-nasil-yenilir/ Birde, yürüme konusunda korkuların varsa: Yürüme ile ilgili her şeyi biliyorsan, kaygın kalmaz. Öğrenmeye ve yapmaya bak 🙂 Not: Her zaman özene bezene anlatılacak diye bir şey de yok elbette. Bazı durumlar da sadece nasihat edilmesi gerekir, bazen de biraz farklı şekilde yaklaşılır. Bu arkadaşın “YAVAŞ… Read more »

Alphaisloading
Guest
Alphaisloading

Korkunun üzerine git, daha fazla kadınla göz teması kur.

Özgür
Guest
Özgür

Adaş ismine bir şeyler ekle buranın Özgürü benim ulan!

Özgür kardeş
Guest
Özgür kardeş

Pardon adaş :))

Pull The Trigger
Guest
Pull The Trigger

Bu sitede okuduğum en kötü saha raporu. Yarısına kadar dayanabildim.

Olum siz kırmızı haptan filan bahsetmeyin etrafta adımızı kirletirsiniz.

Alphaisloading
Guest
Alphaisloading

Dostum rumuzunun Russ’un parçasıyla alakası varmı?

1 2 3