Erkeğin duygularını saklaması

Maybe one day’in şu yorumu dikkatimi çekti ve çok yaygın olduğunu düşündüğüm bu mavi haplı düşünce ile ilgili birkaç şey söylemek istiyorum :

Tristan bro dediğine katılıyorum. Maalesef en basit olarak bir derdini anlatmaya bile hakkın yok eğer erkeksen senden Allah gibi olmanı bekliyorlar. Hanfendi sana sorununu anlatacak hatta erkek olarak onu cozmeni bekleyecek ama senin en ufak derdin onu ilgilendirmeyecek bence çok adil bir şey değil ki dertli bir insan olduğumu zannetmeyin bu konuda çok rahatım ama gerçekten oyunda erkeğin dezavantajına yürüyen oldukça şey var. Duygusal güç şu bu eyvallah ama insan robot olamaz illa düşecek kalkacak ve düştüğünde karının hipergami insafına kalacaksın ki nesil ilerledikçe kadınların fedakarlık ve tahammül özelliği azalıyor. Mgtowculara hak veriyorum yani. Sonuç olarak oyun ciddi anlamda bizim aleyhimize şeylerle dolu ama hakem hatasını bahane etmek yerine 3 puan almaya bakalım. En azından onları 30 yaşında duvar bekliyor bizde ise 30da olay yeni başlıyor. Sabır ve çalışmak gerek.

Maalesef en basit olarak bir derdini anlatmaya bile hakkın yok eğer erkeksen senden Allah gibi olmanı bekliyorlar.

Kimse sizden Allah gibi olmanızı falan beklemiyor. Erkekseniz derdinizi içinize ya da erkek arkadaşlarınıza dökeceksiniz. Bu kadar basit ve on binlerce yıldır böyle olan bir kanun bu. Yer çekimi gibi. Kabul edin bunu artık. Dedenizi gelip dertlerini anneannenizle paylaşırken düşünebiliyor musunuz? Ben düşünemiyorum şahsen. Büyüyün artık 20 yaşını geçmiş adamlarsınız. Bir erkek derdini kadınıyla paylaşamaz. NOKTA.

İlla düşecek kalkacaksınız ve düştüğünüzde babalarınızın ve dedelerinizin yaptığı gibi kadına renk vermeyip ihtiyacınız varsa meyhanede içip erkek arkadaşlarınızla salya sümük ağlayacaksınız. Ya da illa bir kadınla konuşmaya ihtiyacınız varsa pavyona gideceksiniz ve orada derdinizi ablamıza dökeceksiniz.

Allah aşkına biraz aklınız kullanın ve erkeğin kadınıyla derdini paylaşmamasının doğal olmadığını, kadınıyla derdini paylaşmamasının gereksiz kasmak olduğunu söyleyen embesillere de kanmayın. 200,000 yıldır her nesil erkeğin yaptığı şey doğal değil, 70lerin kafalarını LSD sikmiş çiçek böcek çocuklarının feminist dolmaları doğal!

Sizin içinizde kadınınızla derdinizi paylaşma ihtiyacınız “hassaslığım gücümdür” propogandasının uzantısı ve bu propogandanın temel amacı erkeğin herşeyi kadına anlatmasını sağlayarak kadın tarafından manipülasyonunu kolaylaştırmak. Ama işte binlerce yıllık eşleşme mekanizmasının üstünü yazamıyorsun. Kadının ilişkide eline koz olarak verilmek üzere erkeklerin duygusallaştırılmazı, kadının içinde tiksinti yaratıp kadının ilişkisini mahvetmesine neden oluyor.

Haldun Abi sağolsun en erkenden öğrendiğim ve çok faydasını gördüğüm bir kuraldır bu. Çoğunluk gibi kız arkadaş bulur bulmaz yakın arkadaşlarınızı ihmal eden bir kazma değilseniz derdinizi paylaşacak bir erkek grubunuz zaten vardır ve bunlarla en az iki haftada bir yanınızda tek kadın olmadan buluşuyorsunuzdur. Eğer hiç kadın olmadan buluşabildiğiniz bir erkek grubunuz yoksa veya varsa bile bunlarla ilişki başladığından beridir buluşamıyorsanuz taşaklarınızı da bir zahmet kadınınıza verin çantasında saklasın.

Maybe One Day bu yazıyı senin şahsına yazmıyorum, yazdıklarından esinlendim sadece.

Share this...
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Author: Mahmut Abi

Sitenin 30luk Mahmut Abisi ve admini. Kendisini şimdilik sadece buradan ve sitenin twitter hesabından takip edebilirsiniz.

77 thoughts on “Erkeğin duygularını saklaması”

  1. gençler selam. vücut kılları alınmalı mı sizce?

    kollarım kasli, baya kıl var ikisi birlikte maskulen duruyor ama alırsam da damarlar ve kaslar çok daha fazla belli olur. kararsız kaldım sizce ne yapilmali

    alınca insanlar üzerinde feminen bir etki bırakır mıyım sizce

    1. Bana sorarsan erkeklik üzerinde pozitif veya negatif bir etkisi yok. Kaşın alınması mesela büyük etkisi olan birşey ama kıl? Bence değil.

      1. ben sadece ortadaki ve uzun olan kaşları cımbızla alıyorum. genetik olarak kaşları kalın biriyim ve bıraksam martı kaş olur. kısa kaşları bıraktığım için de feminen bir görüntü oluşmuyor. berberde asla kaşa dokundurtmayın ama rahatsız oluyorsanız cımbızla uzunları halledersiniz.

      1. Geçmişi, özellikle çocukluğunu gözden geçirerek soruna ait izler bulmanın mümkün olduğunu düşünüyorum. Yani herkese karakter dağıtılırken sana da “utangaç” olmak kaldığı için değil, böyle yetiştirildiğin için ya da böyle olmana sebep olacak şeyler yaşadığın için bu durumdasın. Demem o ki, sorunun kaynağına ulaşırsan çözüme ulaşmak daha kolay olabilir.
        Eğer hapı gerçekten yuttuysan her konuda olduğu gibi bu konuda da sorumluluğun senin üstünde olduğunu bilmelisin. Yani bunu gelip birisi senin yerine çözmeyecek(ama burada yaptığın gibi yardım isteyebilirsin). Kendini zorlayarak, sıkıntı çekerek, mücadele ederek bulunduğun konumu aşıp yol kat edeceksin. Bu süreçte disiplin kazanmanın en temel yönteminde olduğu gibi kademeli olarak ilerlemeyi deneyebilirsin. Olabildiğince kısa olacak şekilde anlatmaya çalıştım. Aslında burada farklı yazıların içinde bu sorunun cevapları parça parça mevcut.

  2. Hocam aranızda yaşamış olan varsa yardımcı olmasını isterim. Babamla çok yüksek sesli ve şiddetli kavga ettik . Kendisi asker ve derslerime obsesif kompulsif denicek kadar takıntılı . Üniversitede olmama rağmen hala okulu uzatıp uzatmama mevzusuna, kredilere kadar takıyor , ortaokulda lisede burnumdan geldi zaten . Kendisi içinden iyiliğim için ve öngörüyle bunu yapıyor olabilir ama dışardan , inanılmaz iğneleyici baskıcı ve gına geliyor .

    21 yaşındayım .Yaz okuluna 2 tane ders aldım birinin finali dündü diğeri de pazartesi günü. 1 haftadır zaten derslere bakıyodum , sevgilimle de ilişiği kesmiştim dedim finalden sonra kızla buluşayım 2 saat kafam dağılsın . İbneler de sınavı akşama koymuş 8 de bitti sınav kızla buluştuk 2 saat sohbet kahve içtik kalktım, eve gelmem 12 oldu ( yol 1 saat ) . Yattım kalktım sabah pazartesi finali için çıktı alıcam kağıt bitmiş . Komşudan kağıt isteyecektim , dedi sabah söylesen ben hallederdim gece o saatlerde ne işin vardı finale 3 gün kalmış sen kızlarla fink atıyosun ama nasıl iğnelercesine aşağılarcasına dedi bunu . Çalışmıyo olsam sesimi çıkartmazdım ama yazın sıcağında İtü’ye gidip ders çalışıyorum bunu demesi fena dokundu bana çıldırdım tutamadım kendimi ” sen hayırdır birader 2 saat takıldık battı mı ne karışıyosun ? ” dedim dayılanarak . sonra birbirimize girdik . annem ayırdı. olan annemin sinirlerine oldu .

    Hocam ben bu muhabbetlerden sıkıldım . Küçükken biraz yatırıma girişimciliğe başlasaydım 5 dakka durmaz kiraya eve çıkardım ama bu evdeyim her giderimi de o karşılıyor . Babayla anlaşamamak çok büyük sorun ve çevremde duyduğum kişiler de var böyle . Tek sorduğu şeyin dersler olması tek sohbetin o olması o kadar koyuyor ki size anlatamam . Evden gitmek kendi paramı kazanmak istiyorum başkasına muhtaç olmak bi erkeğin başına gelebilecek en korkunç ve zayıflatıcı şey bu baikası baban bile olsa . ama okul devam ediyor , mühendislik okuduğum için hem ders çalışıp hem para kazanamam .

    Bu konuda Yatırım , Planlama, Duygusal güç , Para Kazanma hakkında daha çok yazın @Mahmut Abi , @Skeptico ,@svbg . Kızlar konusunda artık herkes bi şeyler öğrenmiştir . Kızlar bi yere kadar adı üstünde oyun , bi gün var bi gün yok . Hepiniz olgun ve fiziksel zihinsel top noktada adamlarsınız biraz kendi tecrübelerinizi zor zamanlarınızdan çıkardığınız dersleri anlatın , bize abilik edecekseniz en iyi bu şekilde olur. Erkeğin iç dünyasına sorunlarına yaşam mücadelesine ve kendi ayakları üzerinde durabilmesine dair de yazın hocam . Emin olun oyun kadar belki oyundan daha fazla faydalı olacaktır. Kevin.

    1. Yazının başını okudum. Direk sonuca geleyim para kazanmadan ekonomik bağımsızlığa kavuşmadan özgür biri değilsin. Bu kadar basit.

    2. Çevremde gördüğüm gelmiş geçmiş en büyük Beta maalesef Babam…

      Yıllarca yaşadığım problemlerin ondan kaynaklı olduğunu geç anladım.

      Tez zamanda mesleği alıp iletişimi koparacağım onunla
      İflah olmaz bir beta ve her hareketi sinir krizi geçirtirtiyor bana.

      İyi ki trp var babamdan daha çok şey öğrendim…

    3. Kevin Harper bence babanla birbirinize girmeniz baban açısından çok aşağılayıcı. Ben o yaşlarda iken sinirlenirdim ama şahsen babama sözlü olarak cevap versem bile ona fiili olarak karşı koymayı aklımdan bile geçirmedim.
      Artı sözlü olarak da suyuna giderim. Biraz da “haklısın baba” demeyi dene. Bak o da sana hak vermeye başlayacak. Ve mümkün olduğunca yurtlarda öğrenci evlerinde kal. Evde az bulun. Bahane olarak da derslerini okula yakınlığı falan söyle.

    4. @kevin harper ben babamın ağzından kaç defa “siktir git ne yaparsan yap ” cümlesini duydum. Bir değil iki değil … Ama yapacak bir şey yok sabrediyorsun ki 15 yaşına kadar babamı senede bir defa gören biriydim yani belkide hayatımın en kritik dönemlerini babasız yaşadım babalıkta yapmadı. İyi babaya sahip olan çok az birey var maalesef.

  3. Mahmut abi kaşın alınmasının nasıl bi etkisi olabilir ki fazla mesela bende çok fazla var ve belli olmicak kadarını alıyorum ama bunun etkisini hiç düşünmedim çünkü öyle çok kötü duruyor ve kendimi daha özgüvenli hissetmem açısından yapıyorum

  4. Admin bu sitede şaşırdığım bir şey var bu kadar alfaliktan liderlikten dominantliktan dark triad tan bahsedilen yerde siyasi görüşünüz ne olursa olsun Türkiye’nin en büyük testisli adamı RTE hakkında yazı olmalıydı.
    Ortada kabak gibi alfa ve kısmi dark triad var.
    Genç yaşında girdiği her ortamda insanları sindirmesi ve yönetmesi sayesinde 40lı yaşlarda İstanbul belediye başkanı olmuş amk.

    Rte den nefret eden solcu kadınların bile içten içe RTE gibi bir adam aradığı ortada. 70 yaşında yaşlı insanlar bile Abdullah Gül den olmaz başkan, ancak Tayyip bunlarin hakkından geliyor diye düşünebiliyor.
    RTE ile aynı ortamda bulunmuş insanlardan onun ne kadar sert gençliğinde küfür eden hatta tartışmaya ve kavgaya meyilli olduğunu duyabilirsiniz.
    Rte ve Süleyman soylu açık ara siyasi görüş farketmeksizin alfalar. Kılıçdaroğlu değil mesela , Muharrem incede alfa ama RTE kadar rekabetçi ve savaşçı değil.
    Türkiye’ye Atatürk’ten sonraki en büyük alfa RTE olabilir hatta eşit derece bile olabilirler. Yorumunuzu bekliyorum admin.

    1. Liderler önde giderler.. kürsü demagogu değil gerçek askerlerdir.. Patronlar en arkadan yürürler ve sanki en önde yürüyormuș gibi tavır takınırlar. Aynen darbe gecesi olduğu gibi. Sürüsünü koruyan alfa olur halka süren ama ortamlarda kamuflaj giyen ise çakma alfa. ayrıca alfa kendinden önceki alfaları saygıyla anar. Tarih boyu bir liderin diğer lideri șahsen öldürdüğünü göremezsiniz tarihte bir istisna hariç (1593 te Kralı Naresuan Burma Prensini düelloda öldürdü) neyse daha fazla karsılastırmaya gerek yok”’ saygılar. Salve!

    2. Yorumlarda bununla ilgili çok bahsedildi. Makale olarak başlık açılmasını ise doğru bulmam, siyasete hiç bulaşmamak gerek.

    3. Katılıyorum. Çoğu kişi ne kadar ülke ekonomisinin farkında olsa da, sırf onunla rekabet edebilecek alfa bir lider bulamadığı için bu kadar oy veriyor.

      Bu arada Mahmut abi, diğer arkadaşların da dediği üzre kadınlar hakkındaki postlar bence bir sürelik yeterli. Tarihteki, filmlerlerdeki, siyasetteki alfa rol modelleri ve kendi tecrübelerinizdeki alfayı yazıya dökme zamanı sence de gelmedi mi?

      Daha çok hayat başarısı ve erkeksi konulara değinmelisiniz hocam.

      1. Türkiye gibi ülkelerde insanların kendilerini yönetmesi için hiper alfa karakterlere ihtiyaç duyması, böyle toplumlarda erkeklerin hayatlarını asgari ölçekte bile ellerine alamayan pasif betalar olduğuna işaret eder.

        1. Avrupa erkekleri beta değil mi yani ? Tamam orda da alfalar var ama çoğunlukla seçime katılım oranları bile çok düşük kimse sallamıyor çünkü ülke sistemi aynı. Yani Avrupa görmedim ama okuduğum kadarıyla… Avrupa erkeklerinin bizden taşaklı olduğunu düşünüyorum ama yoğurt bozulursa bir şey olmaz yağ bozulursa adamı zehirler misali bizim gibi ağırlığı gelenekçi olan toplumlarda dengeler bozulunca daha çok sırıtıyor.

        2. Dediklerinde haklısın hocam.

          Ben yine de “It happened one night” filmini şiddetle öneririm. Clark Gable ve Claudette Colbert oynuyordu. Özellikle Clark Gable’ın hareketleri, kıza ve çevresine tavrı, mimikleri örnek gösterilecek derecede. Eğlenen ustalık, maskülenlik, özgüven, kararlılık, benmerkezcilik her şey o kadar güzel anlatılıyor ki. Genç arkadaşlara büyük yararı olacaktır inan.

          Torrentle indirebilebilir. İngilizce ve Türkçe altyazı, altyazı sitelerinde mevcut. Türkçe altyazılı da izlenebilecek siteler de var.

          En azından oscarlı bir film izlersiniz, kaybınız olmaz.

  5. Erkeğin bazen sarsılıp uyanması ve tokat yemesi gerekir..
    Eğer bu yorum daha yumuşak feminist motivatif yaklaşımla değerlendirilseydi üzerimizdeki mavi hap kalıntıları beynimize haklı olduğunu dikte ederek bütün vücudu saracak ve yine ele geçirecekti..
    Şimdi bunu söylerken aklıma “sizin motivasyona değil disipline ihtiyacınız var” yazısı aklıma geldi..

  6. Herkese merhaba, Mahmut abi bizimle bu bilgileri paylaştığın ve gelişimimiz için vakit ayırıp yardım ettiğin için sana ve kendi gelişimim için bugün herşeylerini bırakıp benimle daygame ye gelip destekleyen selanikli ve murat a teşekkürlerimi iletiyorum.

    Bu yazımda da selanikli kardeşime meydan okuyorum 🙂

    Daygame yapmayan veya yapmak isteyip de yapamayan kardeşlerime yol gösterme amacıyla tecrübelerimi paylaşmak istedim. Bu gün tam 57 kıza gittim. Belki başkası için hiçbir şey. Biraz kendimden bahsedeyim 21 yaşında, daha milli olmamış, öpüşmemiş tam bir beta erkeği, utangaç, hep iyi çocuk olmaya çalışmış biri vardı bugün o sahada. Hepinizin böyle olduğu dönemleri olmuştur nasıl iğrenç duygular bilirsiniz. Bilmeyenler için veya daygame yapmamış olan arkadaşlar için biraz hissettiklerimden bahsedeyim. İnanın o ilk adımı atmanız çok zor. Sanki ayağınızı asfalta yapıştırmışlar ve o ayak oradan kalkıp ileriye doğru bir adım atması için sizi oradan kazımaları gerekiyor. Utangaçlık duygularından ve ben gidip ne diyeceğim şimdilerden, ya biri polise şikayet ederse, ya bağırırsa, ya döverlerse vs… Gerçekten o adımları atmadığınız her saniye beyniniz daha da kuruyor. İşin içinden çıkılmıyor ve gitmeniz çok zorlaşıyor. Ben ilk daygame yapmaya gittiğim gün tam 4 saat boyunca gidemedim ve o gün bocalamış döndüm. Çok değil geçen cumartesi :). Bu cumartesi ise tam 57 kıza gittim. Nasıl ?

    Bazen hayatınızda yapmadığınızda hayatınız boyunca karşınıza çıkacak olan şeyler vardır. Benim en büyük korkum kadınlardı. Konuşmak, tanışmak, rahat olabilmek laf sokup eğlenebilmek ve ya istediğim her şeyi yapabilmek. Çünkü bugün yapamazsam hayatım boyunca buna her zaman boyun eğmek zorunda kalacaktım. Ben boyun eğmek istemiyordum artık. Belkide hayatımın en büyük fırsatını kaçırabilirdim sırf utangaçlığım ve korkup kaçtığım bu korku yüzünden. Bunu kendim için yapmalıydım, bunun bilincindeydim bugün. Aklımda da geçmişimde yaşadığım, kadınlardan aldığım o büyük darbeler vardı. Artık darbe almak istemiyordum hatta kendimi geliştirdiğimde ve yeterli seviyeye geldiğimde bana o cehennemi yaşatan kızlara bi gözüküp aynısını onlara tattırmak istiyordum. İntikam almamak gerek ama bilirsiniz işte 🙂

    Ve bugün o korkutuğum olayla da başıma geldi bir bir 🙂 Kızlara gitmemden rahatsız olan bir polis amcamız ziyarete geldi. Biraz sert yaptı “tacizin cezasını biliyor musunuz ? İşlem yaptırayım mı size ?” diye. Çerçeveyi bozmayıp taciz etmediğimizi sadece tanışmak istediğimizi anlattık oda bizi ordan gönderdi tabi. Durmak yok devam. Daha sonra başka bir korkum kızın bağırıp beni milletin içinde rezil etmesiydi onu da yaşadım bugün 🙂 Ama pes etmedim 50 taneye gidecektim ve gittim. Üstüne 7 tane daha gidip bitirdim. Baya yorulmuştum artık 🙂

    Reddedilme korkusunu yenip duygusal gücümü kazanmak istediğim için yaptım. Artık değişmem gerekiyordu ve bir şeyler yapmalıydım. Sadece buna odaklandım. Ne kadar korksanız da, gidemeseniz de, pes ettiyseniz de kalkıp o kızlara gidin. Çünkü hayatınız boyunca sizi bu lanet duygular bırakmayacak üstüne gidip onları ezmemiz lazım. Bugün başlangıçtı ve daha yeni başlıyoruz. Erkek adam olmak zorundayım ve olacağım. Neye bedel olacaksa ödemeye hazır olarak. Umarım sizde bu gücü bulup gidersiniz çünkü birkaç saat geçti ve değiştiğimi hissetmeye başladım gerçekten sihirli bir şey. Daha rahat hissediyorum ve kız arkadaşlarımı, konuştuğum kızları kaybetme korkum çok azaldı. Hafta sonları sabahtan akşama kadar daygame yapacağım bir ay boyunca. Bir ayın sonunda tekrar tecrübelerimi sizinle paylaşacağım. O zamana kadar herkese bol şans…

    Teşekkürler.

    1. Yanlış yapıyorsun. Günde 57 kıza yürüdüm diyen adamı ciddiye almak zor. Zira sen kısa yol arıyorsun. Bir günde 50 kıza yürürsem 3 haftaya oyun kralı olurum falan sanıyorsun herhalde. Günde 1 saat haftada 3 gün vücut geliştirme sürecini hergün 10 saate çıkarırsan vücudun gelişmez ve üstüne sakatlanırsın. Orada kas gelişiyor burada beyin devreleri. Süreci hızlandırayım diye böyle hızlı gidemezsin.

      Devam edersen başının da belaya gireceği tahminini yapıyorum. Günde 50 kıza yürüyerek başarılı olabileceğini düşünmüyorum. Anca acemi şansına birşey düşer yoksa senin oyunda olgunlaşmanla değil.

      1. Mahmut abi haklı bende 2 yıl önce her gün bir kıza yüriyordum sonra dayak yedim. Bu arada işşizz gibi 8 ay yaptım bunu şuan haftada bir kıza yürüyorum. Gerçekten etkilendiğini hissedeyim numara alıyorum ama bende de sıkıntı numarayı aldıktan sonra oluyor. Beni olgunlaştırıyor bu başarısızlıklar hissediyorum. Bu arada yaş 23.

  7. Hikaye bukadarıda o senin vücut dilin masküleniten vs. birçok dinamiğe bağlı kadının karşısında sorunun ne olduğundan çok, ona bunu nasıl bir yapıcı tavır bekleyerek anlatıyorsun bu önemli.Kadinin nasil algıladığına bağlı, hatta tam tersi olup onun yardım edebileceği birşeyi açıp onunda birşeylerin üstesinden gelebileceğini farkettirmek benlik saygisini bile besler, dediğim gibi konu direk siyah beyaz kestirilip atılamaz, içinde bulunulan durumun birçok dinamiğine bağlı dramatik olarak değişir..Diğer türlü karşındaki kadın, sadece cinsel duygularını tatmin eden işlevsiz bi robot fikrinden öteye gitmiyor.Senin ona kendi kişilik özelliklerini nasıl algılattığına bağlı..

  8. Mahmut abi bi sorum olacak
    Sana bugün kız arkadaşımla şaşırdığım bir ilişkiden bahsedeceğim. Kız arkadaşıma instagramdan yazdıklarını gördüm ve hesabını istedim verdi. Bu gibi tanmadığı kıza niyeti olan arkadaşlarını çıkarmasını istedim oda çıkardı ve sonra bana dedi ki istersen bu hesabı sileyim (5 bine yakın takipçisi vardı.) yeni hesap açalım hem böyle uğraşmayız… Bende ilk başta çerçeve olayını düşündüğüm için hayır dedim sonra hesabını kendim kalıcı olarak sildim. Yeni hesap açtığında istek attı ve aradan hesabı vermemi ister misin? dedi… Hesabı aldım. Geçenlerde eski sevgilisi yazmış screenshot attı ardından direkt engellemiş…
    Geçenlerde normal bir şey dedi ben de ummadığı yerde kızdım; bana ‘’Ne derseniz kabulüm beyefendi.’’ Diyor.

    Telefon konuşmamızda bir sefer de bana ‘’Ben normalde bazen çocukça takılırım bazen olgun olurum ama senle konuşurken sana göre takılıyorum çünkü senin ne yapacağını kestiremiyorum.’’ dedi..
    Yanlış anlaşılmasın ben bu kız farklı demiyorum ama bu kadar uyumlu olması beni bir garipsetti. Bende bu kadar uyumlu olduğu için bazen beklemediği şeyler yapıyorum ilişkinin dinamikliğini arttırmak adına bazen yazmıyorum bazen soğuk davranıyorum bazen kızılmayacak şeylere bile kızıyorum. Şuana kadar bir sürü kız arkadaşım oldu ama bu ilişki kadar salt olanı olmamıştı…

    Açıkcası hep ilişkinin aynı düzeyde yürümesinden hoşnut değilim çünkü hep ne dersem kabul ediyor, yapıyor; tabii yapmasın demiyorum ve yapmadığında ne olacağını iyi biliyor. Merak ettiğim şey Neden Bu Kadar Uysal ve Bağlı davranıyor…

    1. Kötü çocuk dönemini geçip seni iyi çocuk bulup kafeslemek istemiş olabilir. Bu ihtimali göz ardı etme. Zaten geçmişte kaç ilişkisi olmuş o da önemli eğer ilişki tecrübesi çok fazla yoksa böyle davranması normaldir her erkek veya kadın ilk bir iki ilişkide canım cicim modunda olur fazlasıyla . Şüphecilikten vazgeçme

    2. Hocam sen kadın gibi uysal ve bağlı kızdan sıkıldım, ilişki dinamiği artsın diye kız gibi davranıyorum falan moduna girmişsin. Gördüğüm kadarıyla feminen ruhunun zerre farkında da değilsin.

      1. Kızın babası olmadığı için de bu kadar bağlı davranıyor da olabilir. Bu arada kız arkadaşım dışında 3 tane tabağım var. Onlarla da görüşüyorum.

        Düzenli ilişkiler riskli değil mi? Mahmut abi benim bu ilişkide ne yapmamı , nasıl davranmamı tavsiye edersin? Hep iyi geçinen sevgililerin uzun bi ilişki yaşayacağından şüpheliyim…

        1. Tabak bir kiza kiz arkadasim derken cevrilmez. Yazmistim bunu daha once. Bir iliskindeki kiz arkadasinsa tabak cevirme. Tabak ceviriyorsan bir tabakla ilgili seylere takilma.

          Hep iyi gecinme ile alakasi yok olayin. Arada erkegin heycan yaratmasi lazim gerilim degil. Dedigim gibi senin yapiyorum dedigin seyler kadinca. Erkekce degil.

          1. Pekii mahmut abi instagram adresini almam hakkında ne düşünüyosun? kız uzakta biraz da o yüzden baskı kuruyorum…

          2. Kız benim olduğum İle Ankara’ya taşınacak bu yazın sonunda şuan da uzakta daha önce yüz yüze görüşmedik internetten tanıştım. O yüzden baskı kuruyorum. Sence bi kızın instasını almak ve bazı şeyleri kısıtlamak ne kadar maskulin, kısıtlanmalı mı?

          3. Kız senin kız arkadaşın değil. Daha yüz yüze görüşmediğin kızı kız arkadaşın sanman asıl maskülenite için ciddi sorun. Insta falan hikaye onun yanında. Bence o konuya eğil. Neden bu kıza kızarkadaş diyorsun anlamaya çalış.

          4. Şuan da çıkıyoruz kız zaten bir bakıma benim için bu ilçeye gelecek.
            Sanırım demek istediğin bu kadar basite indirmemek gerek kız arkadaş meselesini…

          5. Yüzyüze görüşmediğiniz kız kızarkadaşınız değildir abiciğim daha henüz çıkmıyorsunuz. Daha bir süre el ele tutuşup beraber olmadığın kıza kız arkadaşım diyecek kafada olman seni büyük hayal kırıklıklarına uğratabilir.

            Hayır yüzyüze bir kere bile görmediğin kız için çıkıyoruz demen mavi hapın dibiyken uğraştığın şeyler ayrıntı onu söylemeye çalışıyorum.

          6. Kırmızı hap v.s alfa olaylarıyla 1.5 yıl önce tanıştım ve khlıyım ama hiç bu ilişkimi bu açıdan değerlendirmedim…
            Bir çok kızla birlikte oldum ama bu olayı hiç düşünmemiştim.
            Bundan sonra ilişkilerimi bu kadar basite indirgemeyeceğim bu kızada görüşene, bir şeyler yaşayana kadar bel bağlamayacağım yatırım yapmayacağım…

  9. Valla kadın benim sorunlarımın çözümüne katkı sağlamayacak, bir de yetmezmiş gibi kendi de sürekli sorun çıkarıp bana yük bindirecek. Valla güzel sistem en iyi durumda bile söğüşlenen erkek. Cinselliği parayla halleder sonra da işime bakarım. Daha mantıklı. Kadına yapılan yatırım her türlü boş yatırımdır. O parayı bir fakire veririm bari gariban sevinsin. Sorumluluğa girmeyen, solipsist, sıkıntılı bir varlığa ihtiyacım yok. Yaşasın mgtow. Sen kendini o kadar geliştir, kadının biraz bakımlı güzel olması yetsin. Üstüne bir de bütün sorumluluk erkeğe binsin. Oh ne ala memleket. Kazananı kesin belli karşılaşma.

    1. Kızın süslenmesinin yettiği ne malum? Kime göre? Şahsen ben şuan kız arkadaşım olmamasına rağmen, önüme çıkan hb7 bir kızsa bile eğer kültürsüz salak biriyse sikimde olmaz hocam. Kaldı ki beta etki yapmasın diye öyle boş manipüle edici dizileri hatta filmleri de geçiyorum, izlemiyorum. Eğer kız kültür ve eğitim seviyesi bakımından benim bir tık değil de 10 tık altımdaysa hiç kusura bakmasın o yüzündeki boya badana ancak taşağını geçmemi sağlar. Güzel, bakımlı, isterse en taş hatunu gördüğümüzde bile, tamam beğendik ve heyecanlandık bu doğal çünkü maskülenlikte olağan bir durum. Ancak tekrar tekrar bakıp da, onun dünyanın 7 harikasından biri olduğunu düşünmek betalık değil onursuzluktur.Aynı pornoda becerilen kadınları uzaktan izleyip kendi eline vermek kadar rezilce bence. Onların da normal bir insan olduğu, hatta sıradan bir “kadın” olduğunu unutmamak elzemdir.

      Bu arada şahsi değil genel, çevremdeki arkadaşlarda da gördüklerimi düşünceye döktüm.

  10. hocam evliliklerde veya uzun süreli ilişkilerde askerlik, iş vs. sebeplerle oluşan uzun dönemli ayrılıklar konusunda ne düşünüyorsunuz? bu tarz durumlarda ilişki nasıl idare edilmeli?

    1. Evlilikte yapacak bir sey yok ama askere gitmeden kiz arkadasinizdan ayrilin ve gelince yenisini bulun. Azimsanamayacak sayida kadin erkek askerde iken aldatiyor. Kadinsiz kafaniz rahat olur.

  11. Yazı için teşekkürler.Dediğim gibi benim o yönden sorunum yok kırmızı hapı tanıdıktan sonra bir kez bile olsun hayatimdaki kadınlara dert anlatmadım ama tam olarak mantığıma yatmayan bir konuydu dertli olmak bir insan özelliği sonuçta bu kişinin güçsüz olduğunu göstermez ama tam bu nokta hassas işte. Ağlamakta bir insan özelliği ama bir kadının gözünde cazibeyi kaybetmenin en kısa yolu. En doğru yol defalarca yumruk yiyip hiç acımamış gibi duran boksör olmaktır. İlla ağrıdan sızlayacaksan da maç biter herkes evine gider soyunma odanda sızlarsın.

    1. Tekrar ediyorum dertlerinizi yalnız başınıza taşımanıza gerek yok. Kadınınızla paylaşmayın ama gidin gerekiyorsa yakın erkek arkadaşlarınızla paylaşın.

  12. Bu erkeğin derdini kadına anlatmama durumu sadece büyük dertler için mi geçerli yoksa her şeyi kapsıyor mu? Örneğin, geçen gün yolda yürürken bir sürücü ile ufak bir sorun yaşadım. Sonrasında bunu sevgilime anlattım hafif kızgın bir şekilde. O da bunu hafiften dalgaya alır gibi bir cevap verdi. O an bu durumu düşündüm acaba böyle basit konuları da sevgiliye anlatmamak mı gerekiyor diye.

    Tam olarak ne gibi durumlar için geçerli?

    1. Her türlü derdinizi paylaşmayın. Büyük ya da küçük her durumda geçerli. Bu her zaman geçerliydi ama özellikle kadın hipergamisini dizginleyen sosyal ve kültürel mekanizmaların gevşediği bu çağda çok önemli.

    2. Daha önce kız arkadaşım bana “her türlü derdini bana anlatmanı istiyorum benimle paylaşabilirsin aşkım” demişti bende gecistirdim tabii içimden piç bir gülüşle he amk dedim 😀 sitede kadınlar sözlüğü diye bir makale vardı zaten . Bana karsi dürüst ol , her şeyini anlatabilirsin demek sen beta mısın seninle boşa zaman kaybetmeyeyim demektir. Trp’yi tanımadan önce yaptığım en sık hataydı dert anlatmak. Zaten gecelerde şahit olduğum bir olayı yazdım siteye hatun sürekli dert anlatıp mızmızlanan arkadaşına “ben çocuk bakıcısı değilim sevgilinim ” deyip yol verdi .

  13. Erkeklere açık olunması öğüdü feminen buyruğun bir manipülasyon silahı.Kendin ol,doğal ol kazanacaksın oyunlarına gelmeyin arkadaşlar.Maalesef bu tarz manipülasyonlar kitlesel manipülasyona giriyor.Ve kitlesel olarak bir çok manipülasyon çeşidi var.Bir ara bu kitlesel manipülasyonlar hakkında bir yazı dizisi yazmıştım.Şuraya bırakıyorum:

    ”Dünya’da birçok güçlü manipülasyon tekniği kullanılarak fikirler kitlelere empoze ediliyor.Bunlardan gözüme çarpanları ve en tehlikelilerini sıralama kararı aldım.Umarım bu twitten sonra kendinizi sorgularsınız.Realistleri tenzih ediyorum.

    1:DİN
    İnsanın inancı olmasına bir tepkim yok ve görece gerekli olduğunu düşünüyorum.Ama dinlerin temelinde olmadığı halde,din adamlarının ve otoritelerin insanları işlerine geldiği gibi sindirmeleri ve kışkırtmaları çok etkili bir tuzak. Ve bu dinle yapılıyor.Kukla değilsiniz siz

    2-ASTROLOJİ
    Burçları okuyan insanların zamanla o kişiliğe büründükleri gerçek.Bu durum Barnum etkisi ile de açıklanabilir.Genelgeçer kişilik özelliklerini size dayatıp,daha sonra sizin o kişilik özelliklerine bürünmenizi sağlıyorlar.İnsanın kişiliğini sikik bir burç belirleyemez

    3-FEMİNEN BUYRUK
    Bu konu TRP camiasında işlendi.Tekrara düşmek istemiyorum.Ama,iyi çocuk ol,kadını hayatının merkezine koy,kadın mutsuzsa suçlusu sensin,her durumda kadın haklıdır gibi örnekler ile manipüle ediliyoruz.İşin acı kısmı bu manipülasyon yasalarla destekleniyor
    Aynı şekilde erkeğe sinsice dayatılan başka çeşitleri de var bu manipülasyonun.Doğal olmalısın ve kendin gibi davranmalısın safsatası ile erkeklerin birer betaya dönüştürülmesi hedefleniyor.

    4-EVLİLİK
    Bu feminen buyruğun alt basamağı.Ama ayrı bir başlık açmak istedim.Arkadaşlar çocuk düşünmüyorsanız evlenmek zorunda değilsiniz.Bu sikik dayatma sizin hayatınızı sikiyor ve inanın riski çok fazla.Globalleşen Dünya’da evlilikten çok daha önemli şeyler var.

    Hükümetler ve toplum sizden düzenli gelir elde etmek için evliliğe sürüklüyor insanları.Bu oyuna gelmeyin.Sonuna kadar istemediğiniz sürece evlenmek zorunda değilsiniz.Gerekirse ailenize rest çekin.Özellikle erkenden evlenmeyin.Bu hayat sizin ve siz yaşıyorsunuz.

    5-MEDYA
    Bir twitim de ”medya örgütlerin içinde eli en kanlı olan örgüttür” demiştim.Fikirlerimin arkasındayım.Sikik Türk dizilerini ve sizin fikirlerinizi değiştirmeye çalışan sikik programları izlemeyin.Ayrıca yazdığım şeyler insanlara medya tarafından dayatılır.

    Medyadan ölçülü bir biçimde uzak durursanız yukarıda saydığım kitlesel manipülasyonlardan etkilenmeniz baya azalacaktır.Bireysel olup kendi hayatınızı yaşamak istiyorsanız,başkalarının şişirilmiş hayatlarını izlemeyin.

    6-SOSYAL MEDYA
    Medyanın alt basamağı bu da.Ama baya bir tehlikeli.Daha geçen sene facebook üzerinden insanların tercihlerinin manipüle edildiğini ve seçimlerin kaderinin değiştirildiğini okuduk.Akıllı ve temiz kullanın bu mereti.Facebook zaten kullanmayın.

    7-FUTBOL
    İnsanlar bu ekonomi sayesinde sömürülüyor.Hatta siyasi düşüncelerinden tutun,yaşam tarzlarına kadar etkileniyor.Bir Beşiktaş’lı olarak futbolun gereksiz oldugunu savunmuyorum.Ama birilerini öldürmek falan sizi bu dişlinin kanlı bir parçası yapıyor.Faydacı olmaya çalışın.

    8-SEKS İHTİYACI
    Seks bir ihtiyaç tamam velakin bu fikir sayesinde insanların seks uğruna evlendiklerini veya suç işlediklerini hepimiz biliyoruz.Tamam biraz radikal bir düşünce bu yazdığım.Ama çevreme bakıyorum da evlenenlerin bir çoğu itiraf edemese de seks için evleniyor.Tabi yanında ailenin baskısı vsde var.Ama bu seks ihtiyacı olayı ciddi bir problem.Yine aynı şekilde kadınlara yarrak resmi atan erkekler falan da seksi hayatının merkezine koyma gafletine düştükleri için bunları yapıyorlar.Tamam bu erkeklerin bu tarz bi düşünceyle bu suçlarını işledikleri abes sayılabilir.Fakat ben yine de bu tarz bi manipülasyon olduğunu düşünüyorum.Parayla satın alabileceginiz bir şeyi hayatınızın merkezi yapmaya ne gerek var.Kendinizi geliştirip,kaliteli seks aramak daha makul.

    9-PARA
    Para derken öyle değil.Kısa yoldan zengin olmak safsatası.Arkadaşlar anlatılan hikayeler sayesinde insanlar kısa yoldan zengin olmaya itiliyor ve şans oyunlarının kurbanı oluyor.Bunun bir üst leveli daha 6-7 ay önce tosuncuğun tokatladığı 80k insan 🙂

    10-MEMUR OL
    Son olarak ülkemizde büyüklerimizin dayattığı memur ol safsatası.Arkadaşlar memur olursanız bir sikim olamazsınız.Gerekirse 2k para kazanın ama bir şeyler üretin. Ki adam gibi üreten insan 2k değil 200k bile para kazanabilir.Veya daha fazla.”

  14. Sakal, bıyık, üreme bölgeleri ve kaşların çirkin dduran uzunları dışında kıllarınızı almayın arkadaşlar, biz erkeğiz ve vücut yapımız böyle ve erkekliğe dair herşeyi bize verilmiş bir hediye olarak görmek lazım.

  15. Herkese iyi günler , bu blog ile tanışalı yaklaşık 3 ay oldu ve başlangıçtan bu yana epey yol katettiğimi düşünüyorum. Ancak mahmut abinin bu kırmızı olayını olayını karate benzetmesi hala minderi öptüğüm durumlar epey oluyor. Kaldı ki yeni bir düşünce yapısını içselleştirmek ortalama 1,5 yıl aldığı için ( belki bende daha çok alır ama önemli değil , tek dikkatte aldığım şey süreç) hala toyum diyebilirim. Geçenlerde sosyal medya üzerinden bir kıza yazdım ( hb 8-9 arası), güzel bir mesaj oyunuyla( kızın ilgi alanıyla alakalıydı) 10. konuşmada numarasını aldım ve buluşma için sözleştik. Ancak aynı şehirde okusakta yaz tatili sebebiyle farklı şehirlerdeydik ve ikimizinde yurtdışına gitme durumundan dolayı buluşabilmemiz en erken eylül ayının ortaları gibi olacak. Bu süreç zarfında gün içerisinde ufak mesajlaşmalar yapıyoruz ( ufaktan kastım sohbetimiz hiç kesilmiyor). Günde 5 mesaj dahi olsa ertesi gün kaldığı yerden devam ediyor. Ben mahmut abininde tavsiye ettiği gibi gerçek oyunumu buluşmaya sakladığım için mesaj oyununa sadece eglenceli konular üzerine yoğunlaştırıyorum. Tabi bu süreçte eğer o bana 3 saat sonra mesaj atıyorsa benimki 5 saati buluyor. Dün aramızda şöyle bir konuşma gerçekleşti B: BEN K:KIZ
    K: Eski flörtüm mesaj attı sinirlerim bozuk biraz ya 🙁 ne yapmalıyım diye
    B: Hmm daha tanışalı bir hafta olmuşken ki daha buluşamadığımız için birbirimizi tanımış değiliz, bunları bana anlatman pek mantıklı değil
    K: Yalan mı söyleyeyim ( burda ne demeye çalıştığını anlamadım)
    B: Eğer güçlü bir kızsan ki ben öyle olduğunu düşünüyorum. Nasıl davranman gerektiğini bilirsin ?
    K: Psikolojim bozuldu da biraz hatta baya.
    Bana yaptıklarını anlatayım mı ? ( GEL NOLUR FRİENDZONE UM OL ,BETA ERKEĞİM OL, MERİCİM OL, SABAHLARA KADAR DERDİMİ ANLATAYIM SANA ,SONRA BANA TEKLİF ET BENDE SANA ARKADAŞ KALALIM DİYEYİM O SÜREÇ ZARFINDANDA SENİN ZAMANINI SÖMÜREYİM )
    B: (Bu mesaja geç vermeyi düşünürken aradan 2 dk bile geçmedi)
    K: Hayır diyosun sanırım
    Evet davranmam gerektiği gibi davrandım ( Kızın hatlar bayaa karıştı gibi)
    B: Açıkcası ben bu konunun beni ilgilendirmediğini düşünüyorum ve anlatmamanıda tercih ederim
    K: TAMAM ( onay emojisi)

    Ondan sonra konuşmayı değştirdim ve kız daha sık yazmaya başladı nedense. Bunu paylaşmamın en büyük sebebi kırmızı hapla yeni tanışan ve hala içten içe tanıştığı kızlara duygusal yatırım yapan arkadaşlara iyi bir örnek olacağını düşünmem. Özelliklede çerçeveyi( en önemli demirden kanunu) korumak istedim ve böyle bir yol izledim. Mahmut senin bu yazıyı özellikle yorumlamanı istiyorum. Dediğim gibi her ne kadar kırmzı hapla tanışsamda bazen o içimdeki kalıplaşmış feminen buyruk sebebiyle bir garip hissediyorum ama aşacağımada inancım var sonuna kadar. Disiplin ve duygusal güç konularından hiç bahsetmiyorum bile onlar benim ilk önceliklerim tabiki. Bu yazmış olduğum diyalog hakkındaki düşünceleriniz nelerdir ? eğer siz benim yerimde olsaydınız (ki olacaksınız, bu hemen hemen her kızın atacağı shit testlerin başındadır) nasıl bir tepki verirdiniz ? Kısacası kırmızı hap camiasının düşünlerini merak ediyorum

    1. Tanisali bir hafta olmusken diye kiza oyunu anlattigin mesaj kotu sicis ama asil yapman gerekeni yanlislikla yapip (gormezden gelmek) yanlislikla kurtarmissin. Kotu bir mesaj oyunu o koydugun.

      Eger shit testleri pozitif cinsel gerilim degil de ciddi gorunen gerilimler ile karsilarsan Eylulu goremeyebilirsin.

  16. yorumun ve desteklerin için çok teşekkür ederim Mahmut Abi. Peki böyle bir durumda pozitif bir cinsel gerilim oluşturmak nasıl birşey söyleyebilirim. Yani demek istediğim bir şablon olarak ne diyebilirim. Aklıma ilk gelen şey ” Ahh o eski flörtler yok mu 😀 Acaba benim eski flörtümde yeni tanıştığı insanlara bende bahsediyor mudur 😀 ” şekinde oldu. tabii esprili bir dille söylerim bunu. Sizin öneriniz nedir bu konuda, birde pozitif cinsel gerilim konusunu araştırmak ve pratik istiyorumda site içerinde bunun için hangi başlıklara bakmalıyım link verebilir misiniz

    1. Böyle durumlarda sessiz kalmak kıza “benle bu konuları konuşma” demenin en karizma yoludur ki mesajlaşmanda yanlışlıkla sessiz kalmandan sonra olanı sen de gördün.

      Gerisi için shit test ve kızı seks eşiğinden aşırmak yazılarına bak. Fakat kızı azdırmak yüzyüze daha mantıklı.

  17. Mahmut abi merhaba ben bu camia ile tanışmadan önce birkaç kaızla işleri batırdım kimisine teklif ederken kimisiyle yazışırken ama keşke beta olarak batırsaydım yani anlatmak bile istemeyeceğim acizlikte filan bu durumlar benim yardımını istediğim konu bu kızların bazılarıyla ortak arkadaşlarım var aynı ortamda buluna bilirim (kimisi beni reddetti berbat teklif bile denemez ona) nasıl davranmalıyım aynı ortamda veya yolda karşılaşırsak_

    1. Ulan okuma yazma bilmeyen köylünün devlet dairesine dalması gibi dalmayın şu siteye amk. Size bir protective shield şart oldu.

      1. Bu mesajı yazana kadar adamın ihtiyacına yarayacağı bir cevap yazsana kardeşim ondan sonra uyarını yaparsın adama

        1. Sitedeki yazıları okumayan adamlar bunlar. Armut piş ağzıma düşçüler. Kendine bir kimlik arıyorlar alfa kategorisinden “hmmm ulan ben tam hiper alfa tipine uyuyorum haa” gibi şeyler demek için aranıyorlar. Sitede insanlar için aslında alfa diye prototip olmadığını olatın maskülenlik olduğu elli yerde söylendi, kaldı ki alt dalları olsun.

          1. 😁😁 aslında haklısın.Mahmut abi bazı mesajlarını yayınlanıyor buluşmaya davet ediyorum numarasını istiyorum ki beni direk Alfa-ül ala yapısında adam yoğun

        2. Teşekkür ederim dostum bu sitede mantıksız sorular oluyor fakat bu sorulara cevap vermek önemli Maskülen(Trpci,alfa)adam böyle sorunu sorar len mq tarzındaki yorumlar kimseye birşey katmaz o sorulara cevap vericeksinki o adamda bunu kabul ederse fikirleri değişir.

      2. La sen ne diyirain gardaş ne şiyıldı ne pıroaktivi sen bağa küfürmü ediirsin ha! Sen aneyin karnından gatının gucaana gadar alfasın herhal

  18. 1.abi hasta oldugumuz zamani sa mi soylemeyelim.Bu gun cırcır oldum ve bu günkü programi iptal etmek zorunda kaldık.Iptal edecegiz diye dedimama normalde soylememem mi lazim?
    2.bir seye cok sinirlendimizde ya da bir olay olduhunda anlatmamiz gerekir mi?
    Bonus soru:kiz arkadasim ona cok bir sey anlatmadigim icin bunu asiri sorun ediyir ve bana tamamamen kendisini birakmakta zorlaniyor.Ben aniden gidersem dusmekten korkuyor ne yapilmali? Bir seyler aanlatmalı miyim? (Kiz yuksek mexiyet düşük dram)

    1. Şu yazıları kendi hayatınıza uyarlamak için biraz yaratıcılık göstemek yerine bu kadar mikro yönetim soruları sormanız gerçekten çok düşündürücü.

      1. Abi büyük kısmı hallediyoruz ama buraya gelince takikiyoruz soru sorup fikir alasimiz geliyor.Simdi diyorum zayif gozukmek acindirmak erkekliğe olmuyor ama bahar nezlem var kızla sonbaharda disari dikinca cok kotu vuracak bunu demem lazim mi? Ya da yüzyılda bagisiklik düşüyor

  19. Nasıl ultra Alfa olacağınızı ben anlatayım bari.
    Çok yolu var ama birkaç tanesini söyleyeyim:
    Bir çeteniz olacak. Birkaç semti haraca bağlayacaksınız. Yapmadığınız zalimlik, yemediğiniz nane kalmayacak. Pislik bir kötü çocuk olacaksınız yani. Etrafınızdaki adamlarınız bile size laf etmekten korkacak. Tek gözlü korsan gibi bile tipsiz olsanız bile kadınlar güvenliği sizde bulur. Bir de o kadınlara onu hiç terk etmeyecek bir harem sahibi imajınız ya da kafa kırıklığınız elbette olacaktır. Kaç kızı ele alsanız bile sizinle olan artık sizin malınızdır. Yan gözle bakan ölür, mantığı yani. İşte bir ultra Alfasınız.
    Ama sonu hapiste biter çoğunlukla bu hikayenin. Her gün yüzlerce kadın hayranınızdan mektup alırsınız artık. Dışarıdaki kırıklarınız da aileniz de hem sizi terk edemez hem de güvendedirler. Bir ömür sadakatle sizi beklerler.
    Başka bir ultra Alfa olma yolu göstereyim. Oyun ve maskünilitenin yanında para ve tip önemli bir şey değildir. Tamam bunu kabul ediyoruz. İşte siz tüm bunları birleştireceksiniz. Para+tip+oyun ve bonus olarak disiplin+gym+tecrübe= Maskünilitenin üst sınırları= ultraAlfalık modu.
    Başka yollar da var.
    Not: Sitede cevap verilmeyen soru kalmasın dedim yazdım

  20. arkdaşlar ben çok iri yarı bir adamım. oyunlardaki tank gibiyim, kesinlikle hantal değilim ama kadınlar benim şeklime bakınca geri duruyorlar, ne yapmam lazım 80 kiloya mı düşmeye çalışayım?

    üstüne bir de sarışınım, bizim toplumda babyface değilsen sarılar hiç tercih edilmiyor

    karın kasım bile var ama omuzlarımın genişliği dev gibi! vücut çalışıyorum ve daha da iri olmak istiyorum fakat bu kadın kız olayı beni düşündürüyor. Türk kızlarının kolları ince ufak ve zayıf, kolu kalın olanların bacakları da künk gibi! nasıl kendi proporsiyonlarımdan daha ince ve uzun boylu fit bir kadın bulacağım?

    endomorf anatomimi sikiyim.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *