Saha Raporu – Metro yürümesi

Kırmızı hapı yutalı bir ay oldu. 25 yaşında bir betayım (şimdilik). İki başarısız game’den sonra, sabah metroda giderken kitap okuyan HB8 i gördüm. Kendimi uykusuz ve yorgun hissetmeme rağmen bu blogta ki abilerimin sanki o an bana yarış atıymışım gibi “yürü be oğlum kim tutar seni” tezahüratlarını hissedip konuşmaya karar verdim. Ama en zoru kızın ineceği durağı bekleyene kadar geçirdiğim 15 dakikaydı ve hepinizin bildiği gibi stresin tavan yaptığı iğrenç bir bekleyişle karşı karşıyaydım.

Edebiyata biraz hakim olduğum olduğum için sohbeti okuduğu kitaptan açmaya karar verdim :

Ben: Merhaba.
Kız : ….
B : Sürükleyici bir kitap sanırım.
K: Evet.
B:Adı ne kitabın ?
K:Bla blaeeale.
B:Üniversitede mi okuyorsun , hangi bölüm?
K:Gıda, sen?
B: İşe gidiyorum ama senin için yolumu biraz uzattım.
K:gülücük.

Sohbet karşılıklı şekilde kitaplar üzerinden 2 dakika daha devam etti…

B: Birazdan yollarımız ayrılıyor, numaranı verir misin?
K: Gülücük -hayır ya başka zaman belki.
B:Başka zaman yok, şimdi lütfen…
K:Ben vermeyim sen numaranı söyle.
B:0506…. muhtemelen aramayacaksın ama yine de bekliyorum( bunu heyecandan söyledim. Aklıma Mahmut abinin “kıza numara verilmez kızdan numara alınır” öğüdü geldi ama çokta ısrar etmeyi doğru bulmadım. İnstagram istemeyi de akıl edemedim)

Sonra görüşürüz dendi ve kız 12 saat geçmesine rağmen hala yazmadı(önemli de değil artık :))

Aynı gün öğleden sonra vapurda bir kız elimde ki dergiyi gördü ve sohbeti kendisi açtı. İnene kadar sohbet ettim ama hb5 olduğu için üstelemedim.
Vapurdan indim selfie çeken iki kızın arkasına yanaşıp “Beni de kadraja alın like sayınız artsın” dedim ama tebessüm ederek söylemediğim için soğuk bakışlar yiyerek terslendim(hiç bir önemi yok :))

Kendimi Tyler Durden kadar iyi hissettiğim bir gündü , neticeleri ne olursa olsun.

Yorumlarsanız sevinirim

İyi ki sizleri tanıdım.

Konuk Yazar : Sydney Carton

Share this...
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

36 thoughts on “Saha Raporu – Metro yürümesi”

  1. Sohbet karşılıklı şekilde kitaplar üzerinden 2 dakika daha devam etti …

    Tam anlatmamışsın ama başlangıçta tahmin oyunu ile biraz takılıp sonra sohbete girsen daha iyi olur. Kıza zaten iyi bir giriş ve akıllıca bir niyetini gösteriş ile başlamışsın. 2 dakika konuşmak telefon istemek için çok kısa. Erken istemişsin telefonu.

    Telefon isteyişin de yanlış. “Seninle konuşmak çok hoşuma gitti, telefonunu versene sonra daha müsait bir yerde oturalım” gibi birşey söylemen lazım.

    NOT : Bu arada eğer sadece HB8lere yürüyorsan işin zor. HB6.0, HB 6.5 üstüne yürümen lazım. Yoksa kendi kendine yokluk zihniyetine girersin.

    1. Neden yokluk? Aşağıdaki normal dağılım. Ortadaki 19.1’lik iki dilimi HB5 sayarsan HB8 ve üstü hatun nüfusu 8% falan. Tabii HB dağılımından SD daha değişiktir ve oranlar bunlara benzemez falan ama genel mantık bu. Bunlar eşit dağılımlı dilimler değil.

      Kendini oraya hapsedersen işin zor.

    2. Öncelikle Merhaba dediğim an, sesimde ki titremeyi görseldiniz beni bu camiadan afaroz ederdiniz :)))
      Konuşma kitaplar üzerinden devam etti derken ,
      B:Ne türden hoşlanıyorsun?
      K:Distopya
      B:1984 ya da Hayvan Çiftliğini okudun mu?
      K:(şaşkın ve gülümseyerek) evet.
      B: 1984 ün son Kısımları çok etkileyici değil mi ? İşkence sahneleri vs.
      K: Aaa evet çok iyiydi gerçekten.
      Sonrasındaysa üniversitenin girişine geldik , o derse girmek üzereydi. Telefonunu istemem gerekiyordu ama daha etkili bir soruyla istemeliydim. Kızın benden etkilenmiş olduğunu gördükten sonra nasıl istersem isteyeyim numarayı alabileceğimi sandım ve numarasını alamadım.
      Ayrıca bu game heyecanımı yenmek için yaptığım ataklardan biriydi.Heyecan biterse ( reddedildikçe biteceğini umuyorum) tahmine ve espiriye dayalı cümlelerle daha etkili olabilirim . Ama bu stres konuşmayı yeni öğrenmiş birisi haline getiriyor beni .

  2. Seninle ilgilenen bir HB5 i iplememek bolluk zihniyeti değildir. Seninle ilgilenmeyen bir HB9 u iplememek bolluk zihniyetidir.

    Yazar arkadaşla alakası yok ama cinsel tecrübesi az arkadaşlara bir şey söylemek istiyorum:

    Bir kızla sevişmeden gerçek HB sini anlayamazsınız bence. Gençliğin abazanlığı geçince işler değişir. HB9 görünümlü ama yatakta mal gibi yatan, folloş(biyolojik yapısı nedeniyle), ayağı, bileği çirkin, pis kokan bir kızdansa, HB5 görününen ama eli, ayağı, bileği, memesi, kukusu çok güzel, mis kokan, yumuşacık tenli, yatakta zevk alan ve size de zevk veren bir kız daha tatmin edicidir.

    1. Yaşı benim gibi büyük olan ve bu konuda tecrübesi olanların da yorumunu alayım ama kadının güzelliği ve / veya cinsel deneyimi ile yatakta ne kadar iyi olduğu ters orantılı maalesef. Bunun istisnaları da var ve biri çıkıp da “senin statün HB9u yatakta mükemmele çevirecek kadar yüksek değil demek yiğidim” diyebilir. Ama pratikte zevkli bir cinsel hayat da önemli.

      Benim HB8 takıntısı ile problemim, bunun kaynağının mavi haplı güzellik tapınması olması. Asıl motivasyonunun, temel cinsel ve duygusal istekleri değil, kolunda güzel kız göstererek kendini değerli hissetme arzusunun olması.

      Geçmişte mavi haplı iken tamamen yok saydığım birçok kızın aslında HB6.5 – 7 civarı hoş hatunlar olduğunu sonradan dönüp fotolara baktığımda görebiliyorum. Birçok mavi haplının ortak özelliğidir, HB7 altındaki kadınları, kadınlar kendilerini nasıl görmezden geliyorsa görmezden gelirler (bazıları da tam tersi HB3 hatunların peşinde divane olurlar).

      Dikkat edin takıntıdan bahsediyorum yoksa insan daha güzel ister tabii. Çirkin kıza yazın da demiyorum (HB5 çirkin değildir gerçi : http://erkekadam.org/2017/09/23/hb-hot-baby-derecelendirme-sistemi/) ama av sahanız geniş olsun.

      1. Ben kötü sevişen HB9, iyi sevişen HB5 gibi bir ayrımdan bahsetmedim yada yatakta çoşan, çok iyi muamele çeken hatun iyidir demedim.

        Sevişmeden anlayamayacağımız güzelliklere dikkat çekmek istedim. Kadının kokusu, teni, vs…
        Starbucks kuyruğunda pek dikkatinizi çekmeyecek, puan verseniz HB5 diyeceğiniz bir kız teni, kokusu, ses tonu, karakteri ile 9/10 çıkabilir. Çıkmayadabilir. Bir şans vermek lazım.

        1. Kadının yatakta yaptıkları ve yapacakları, temizliği, güzel kokusu vs. Tamamen seni ne kadar arzuladigiyla alakalıdır bence. Yanlis hatirlamiyorsam bir orta yaşlı beta hikayesi vardı sitede. Hani adamin eski karisini yeni sevgilisi anal sekse ikna etmişti. Halbuki kocasına sadece arzusuz misyoner seksinden başka birşey vermemişti aynı kadın. Işte mesele tam olarakta bu. Kadın daha seninle yatağa girmeden islanmis olmali Dokununca tüyleri diken diken olmalı. Sürekli sana dokunmak istemeli. Yok böyle durumlar olmuyorsa kadın seni arzulamıyordur(ıslanma meselesi bazı hatunlarda fiziksel olarak problem olabiliyor. Onlarda sana çaktırmadan yanında kremler taşıyor olmalilar)

          1. Yahu bir kadının ilk anda gözünüze çarpan güzelliği ile kendisi ile yatağa girdiğinizde farkedebileceğiniz güzellikleri arasında dağlar kadar uçurum olabileceğinden bahsediyorum.

            Muhteşem alfa kurtlarımız ise kadın yatakta güzel gelmiyorsa sen betasın yorumuyla konuya büyük bir derinlik katıyorlar.

            Bulun HB8 bir kız, girin yatağa, teni zımpara gibi olsun, vajinal sıvısı fare ölüsü gibi koksun da anlayın ne demek istediğimi. Bunların arzuyla falan ilgisi yok. Kişiden kişiye değişen özellikler. Yatağa girmeden de anlayamazsın.

    2. Kızların fiziksel görünüşlerini ve çekicilikleri anlatabilmek için hb8 ve hb5 i kullandım.
      Bu numaraların cinsellik konusunda belli olacağına da katılıyorum.

  3. K:Gıda, sen?
    B:Çoktan mezun oldum (direk cevaplamaya hiç gerek yok, helikopter pilotu veya plastik cerrah iseniz cevaplayın tabi) biraz gizem yaratın, kendiniz dışında her şeyden bahsedin, kitap muhabbeti güzel ama konuyu gerilime taşımak gerek, kızın söylediklerini onaylamak yerine zıt düşünce belirtmek gibi mesela.
    Hani iş dünyasında herkesin ağzında sakız olan ama bir türlü ortaya konamayan “inovasyon” olmadan hiç bir hb8 size numarasını vermez.

    1. Kesinlikle çok haklısın. Tecrübesizlikten kaynaklanıyor. Ama bu kadarı bile benim için büyük bir başarıydı . Şundan iki hafta öncesi olsa kızon yanına gidip çok güzelsin numaranı verir misin der ve defol git cevabını duyarak kızın yanından ayrılırdım. Bir sonra ki game’de bahsettiğin ters köşe cevapları espirili bir şekilde yapıcak.Olumlu etki yaratacağıına inanıyorum.

  4. Merhaba! Erkekadam camiası ve değerli dostlar. Ben 17 yaşında Lise sonda okuyan, genç bir okuyucunuzum, yazılarınızı hoş buluyorum (saha raporları hayata dair tavsiye yeni kavram hayatın işleyişi vs. vs.) ve siteye yakışacak bir set açtığımı düşünüp güzel paylaşımlara güzel paylaşımlar eklemek istedim, keyifli okumalar.
    Eve dönüş yolunda dolmuşa bindim vee enerjim bi hayli düşüktü ta ki soluma bakana kadar.
    Solumda sarışın ”hoşuma gidecek özelliklerde” bir hatun vardı. Kitabın sürüklüleyiciliğine dalmış sıkıcı yüz ifadesi ile Livaneli’nin Serenad kitabını okuyordu. Dolmuşa ilk bindiğimde gözüme kestirmiştim ama yanında yaşlı bir teyze vardı, onun kalkmasını bekledim ve kalktı. Hatun’un yanına oturdum ve Serenad kitabını hiç okumamama rağmen onla ilgili fikirler yürüttüm dedim ki ;
    “Kitabı nasıl buldun yaa!” ben çok ısrar üzerine okudum ve ilk 70 sayfası çok akıcı geldi ama sonrasında bi bıkkınlık geldi, aradığım tadı bulamadım diye, o da bende ön yargı ile bakıyordum ama gerçekten okuyunca güzelmiş dedi, arkasından konuştum baya ağzıma hakim olamıyorum ulan Kaan! okumadığın kitap hakkında milyonlarca cümle kurdum diyorum kendime..
    Daha sonra bu hangi tür kitap okuyorsun diye sordu
    Yüzüne bakarak roman, psikoloji, kişisel gelişim ve parapsikoloji dedim. Parapsikoloji dedikten sonra gözleri fal taşı kesildi, bunu fark edince parapsikolojiye ilgin var herhalde dedim güldü bu ya böyle doğa üstü güçler dedi, tam orda kestim lafını telepati telekineziden bahsediyorsun değil mi! ? dedim ve parapsikolojinin yapı taşları bunlar dedim.
    Elinde kitap vardı 121. sayfadaymış orayı eliyle tutuyordu. Şimdi sana pratik örnek gösterirdim ama enerjimi toplamam lazım ve bunun içinde sessiz ortam lazım.. dolmuşun sesi haliyle dedim, bu arada kitabı tutan eline dokunuyorum sürekli yavaş yavaş temasları arttırdım.
    İnmeme 2 dakika kala dedim sen eğlenceli bi kıza benziyorsun biz senle daha sonra konuşabiliriz şimdi ineceğim ama dedim numarasını yazdı ve kayıt etti.
    Arkasından, ”offff yaa!” benim telefon serviste, instagram varmı instagram vereyim dedi sosyal medya kullanmadığımı söyledim, o zaman 5 gün sonra mesaj atarsın dedi ben de 5 güne onu unutacağımı söyledim. ”hadi yaaa!” yaptı ve defterini çıkarıp numaramı yazmamı istedi.
    Hem numaramı istiyorsun hem bana yazdırıyorsun kendin yaz zaten dolmuş sallanıyor dedim. bu değişik bi gülüş yaptı tamam ya dedi söyledim ve yazdı. Tam ineceğim yere gelmişiz ve ben hala konuşuyorum (çene durmuyor ineceğimiz yeri geçiyorduk)
    Kız ben sanırım burda ineceğim dedi bi baktım asstroloji bende burda inecem ”yardır kaan!dedim.(gerçektende her zaman orda inerim) İndik benim ev yukarı onun ev sola doğru kalıyor hadi görüşürüz derken evinin yolunu gösterip orada uğramam gereken bir yer var gel senide bırakmış oluruz dedim.
    Tamam dedi yolda yürürken mülakattaymışım gibi oldu birsürü soru soruyor nerde okuduğumu sordu bi kaç tahminden sonra söyledim, siman tanıdık geldi ya o yüzden sordum dedi, evet arkadaşlarım beni Kıvanç Tatlıtuğ’a benzetir dedim.
    Güldü ben kıvanç sevmiyorum felan, neyse yol ayrımına geldik. (O ordan sola sapıcak bende sağa) Gösterdi bak benim evim şurası diye. Bende sesimi kısarak ”misafirliğe geliriz artık bi ara” dedim ve sarıldım, sarıldıktan sonra ”ben 5 güne seni unuturum yaa!” yaptım.
    O da (40 yıl geçse de unutmam edasıyla) yok ben unutmam unutmam, mesaj atarım dedi. Kendine iyi bak görüşürüz diyerek kendi yoluma koyuldum.

    1. Ben gayet başarılı buldum iletişime geçtiğinizde ve bir şeyler yaşarsanız feedback yaparsın 😀 .

  5. “İşe gidiyorum ama senin için yolu biraz uzattım” kısmında falso yok mu? Yokluk zihniyeti gibi duruyor biraz sanki.
    Onun haricinde aşırı çirkin olmadığı halde (özellikle de konuşmayı o başlatmışsa) yapılan her muhabbete tecrübe gözüyle bakmak bence en iyisi. Üstelik bu şekilde çokta etkilenmediğin kızlarla eğlenen ustalık yakalaman daha kolay. Sürekli kaybetme şansının büyük olduğu HB8 lere yürümek dışında arada daha kolay muhabbet çevireceğin HB5 lerle takılmak her anlamda faydalı. Şahsi görüşüm tabii. Diğer abilerim de görüş bildirir ayrıca

    1. Tam değil. Bir kerelik bir sözle bunun öylesine muhabbet değil senin kızı tavlamak için orda olduğunu göstermen lazım. Bu bir iltifatla (seni gördüm, çok beyaz geldin ben de yürüdüm) ya da böyle bir sözle olur. Bu bağlamda dediği şey olaya cinsel gerilim eklemiş olur. Eğer vücut dili sağlamsa.

      1. Mahmut Abi yakında varikoselden ameliyat olacağım ve isteksizlik/testosteron düşüklüğüm de düzelmiş olacak,doğal kür ağırlık ve maksimum alfa yaşam şekli ile kendimi daha iyi hale getireceğim,cinsel isteksizlik konusunda ne yapılabilir abi?bu problemden önce kızlarla aram çok daha iyiydi,senin hormonal olay ile ilgili yazindan sonra ameliyat olayını daha ileriye aldim,kırmızı hapi yeni alan arkadaşlara tavsiyem saglik konusunda da seni iyi dinlemeleri.

        Saha raporu çok iyi bu arada,devamı gelir umarım.

    2. @anakonda ziya
      Yolu uzatmamla ilgili olarak, kızdan etkilendiğimi yeterince hissetmesi için söylemiştim ama bilinç altında yokluk zihniyetinden kaynaklanıyor bu söz. Bence de bu durumu belirtmeme hiç gerek yoktu.
      Hb5 ise sohbeti kendisi açtığı için benim bir çaba göstermeme gerek kalmamıştı. Heycan duymadan konuştum ama onu etkilemeye çalışmadım.Yokluk zihniyetini kırmak için bir fırsattı ama çaba sarfetmedim

  6. B: Birazdan yollarımız ayrılıyor, numaranı verir misin?
    K: Gülücük -hayır ya başka zaman belki.
    B:Başka zaman yok, şimdi lütfen…
    K:Ben vermeyim sen numaranı söyle.
    B:0506…. muhtemelen aramayacaksın ama yine de bekliyorum( bunu heyecandan söyledim. Aklıma Mahmut abinin “kıza numara verilmez kızdan numara alınır” öğüdü geldi ama çokta ısrar etmeyi doğru bulmadım. İnstagram istemeyi de akıl edemedim)

    1)Mahmut abinin dediği gibi “Seninle konuşmak çok hoşuma gitti, telefonunu versene sonra daha müsait bir yerde oturalım” böyle konuşulması daha iyi
    Çünkü telefonu istiyorsun eeee
    Bir kanca noktası bulmalısın

    2)”başka zaman yok şimdi lütfen “diyerek muhtaçlık ve TAVLAMAYA ÇALIŞMA izlenimi bırakmışsın.
    3)Arada güzel bir NEGLEME iyi olabilirdi
    Konuşmada biraz tepeden bakarak omuz üstü neglemeli ve Hbsi yüksek erkek imajı vermek çok ama çok değerli
    Yavaş ve sakin konuşman gerek aceleyle
    Onun dışında bence başarılı bir daygame metro ortamını düşününce baya cesaret gerekiriyor 🙂 Tebrikler

    1. @BenLark
      Bu game , hb8 i metroda görüp konuşmaya karar verdikten sonra kız metrodan inince başladı ve üniversitenin önünde son buldu.
      Evet, kanca noktasını bulamadığım için numarasını alamadım.
      Aramayacaksın muhtemelen diyerekte imajı düşürdüm ve hep reddedilen birisi durumuna kendi kendimi soktum.

  7. 35lik beta rumuzlu arkadaşa ben de katılıyorum, bbir de mesela benim bazı güzel dediğim kızlara bazılarınız muhtemelen çirkin iyecektir, benim için el ve özellikle ayakların küçük olması artı bir kadınsı özellik ve mesela, mesela sırf yüzü güzel diye uzun boylu, sarışın ama palet gibi ayakları olan bir kız ilgimi çekmez.

  8. Bence ” Senin için yolumu uzattım. ” kısmında yanlış yapmışsın. İkincisi kitabın ismini sorup bir anda okul muhabbetine atlamamalıydın. Kitap muhabbetini 2-3 dakika daha sürdürüp okul muhabbetine girebilirdin. Bunlar kolayca düzeltilebilecek şeyler problem değil. Bir dahaki saha raporunda daha iyi bir performans bekliyoruz kardeşim.

  9. Şu kızların numara isteme olayı benimde basıma çok geldi ve su ana kadar hiç geri dönmeyen olmadı
    Ama ben onlarla çok uzun sohbet ettikten sonra istiyordum
    Bence kızların numara vermeden ziyade onların istemesi güven problemi veya orospu gibi görünmek istememesinden olabilir

    1. Aslında hatunların kafa yapısına göre değişiklik gösteriyor bu durum.

      Kimisi küçük bir adım atsa bile kendini hafifmeşrep hissederken,kimisi numara istemeyi hafifmeşrep hisseder ki bu durumda instagram isterler.(bu durum başıma gelmişti)

      Bazıları vardır ki paldır küldür yürür.

  10. Öncelikle tebrikler. Benim bir sorum olacak muhtemelen cevabi önceki yazilarda bir yerde vardir ya da benim gibi bu durumu tecrübe etmis arkadaşlar illaki biliyordur. Tinder tanıştığım bir kızla konusmalarimiz önce instagram(completed),sonra whatsap(completed) ve ordan da bulusmaya gidecek sekilde ilerliyorken kızın”benim disimda kac kızla konusuyorsun dogru söyle” sorusunu sormasiyla bulusma iptale gitti. Sizce böyle bir soru soruldugunda ne tarz bir cevap vermek mantikli olur ? bundan sonra kıza yazmali mıyım yoksa nextlemeli miyim?

    1. Eğer gerçekten dediği gibiyse next’le gitsin.Yok aslında elimde tek kalan oydu dersen bu shit test’i başarıyla geçmen gerekiyor ki bu konuda sana tavsiye veremem.

    2. “o zaman saymam gerek bekle” tarzı bir cevap vermen gerekir, shit testi geçsen geçsen böyle geçersin, velev ki kız buna çok bozulup gitti, en azından doğru olanı yaptığını bilerek çerçeven bozulmamış şekilde kalırsın. Sen ne dedin yoo konuşmuyorum senden başka kimseyle falan mı? Bana sorarsan next yapma, sen sıçmışsın çünkü kızcağız bişey yapmamış hala toparlanabilir. Muhtaç gibi yazma yeter.

      1. B(ben) , (k)
        B: bir tahminde bulun bakalim kac kızla konusuyorumdur ?
        K: 3 4 falandir
        B: Yuhh sende dan bilzerian yaptin beni
        K: ahaha o kim
        B: (kısa bir açıklama)
        K: neyse bir soru sormustum
        B: asagi yukari o civarda sanirim , ama sen ilksin 😛
        K: 😀

        Konusma bu sekilde gerceklesti sonrasında ne zaman bulusuyoruz diye sordugumda “hic bir zaman 😀 ” yazdi ondan sonra bir eglenceli benzetme yapsamda pek ilerletemedim, dısardaydi eve gecince konusalim dedim o da tamam dedi ama konusmadik

        1. Abi bu ne? Kıza neden kaç kızla konuşuyorum tahmin et yazarsın ki? Kızın verdiği cevaba neden hayatında kız görmemiş gibi Yuhh dan bilzerian mıyım yazarsın ki?
          Konuştuğunuz doğru düzgün hiçbir şey yokken neden buluşmaya çağırırsın ki?
          Balon gibi bir özgüveniniz var ve maalesef çok kolay patlıyor. Hiç olmamasından iyidir ama kendi içinizde hissettiğiniz zaten hiç yok.
          O yüzden ayaküstü kendinizi övüp sonra dörtnala koşar gibi ne zaman buluşuyoruz diyorsunuz. Neym’in önerdiği Harun D.’nin kitabını oku.

        2. Kız zaten bize “kaç kızla konuşuyorsun doğru söyle” sorusunu sorarken gerçekten kaç kız olduğunu falan sormuyor, gerçek cevabı istemiyor zaten bu tip sorular senin abartarak alaya alarak ciddiye almayarak cevap vereceğin sorular. Hele dan bilzerian’ı falan niye açıklıyosun bak onun gibi kötü çocuk değilim dermiş gibi? “ama sen ilksin” gibi şeyleri bu durumlarda değil, kız hakikaten senin zaten bir çok kızla konuştuğunu etrafında çok kız olduğunu biliyordur, barizdir yani bu durum he o zaman “sen ilksin” falan de kaç sevgilin falan oldu derse, onun ilk olmadığı açıkça belliyse yani. Yani şu an belki tekrardan deneyebilirsin yazmayı ya da bekleyebilirsin onun yazmasını, ama çok sanmam onun yazacağını.

        3. Tahmin oyununu cok yanlis yerde oynamissin. Burada asla kizi kullanacak oyuncu ya da elinde tek o kiz olan abazan gorunmemen lazim.

        4. Bu arada daha reddedilmemissin neden next? Bu konusma olmamis gibi devam et … et de. Bir daha ne olursa olsun hicbir kiza ne zaman bulusuyoruz diye sorma. Erkek dominant ve karar verici olur. Asil sicmaya yazdigin nokta bu.

  11. yorumlar ve fikirler için çok teşekkür ederim. Kızla öncesinde red kiti çizgi filmini kullanarak çevirdiğim bir oyun üzerinden buluşma sözü almıştım ancak yeri ve zamanı net değildi (malum ramazan). Aynı zamanda kızla aynı üni de okuyoruz , sohbeti yarıda kesip bir an önce buluşmaya getirmek yerine uzatınca böyle bir sıçış oldu ancak kızın konuşmalarında herhangi bir bozuntu yok şuan(yani gülen emojiler devam ediyor bozuntu olmadığını burdan çıkardım ) ayrıca konuşmalarıma da sorular sorarak karşılık veriyor. BU BLOG SAYESİNDE BOLLUK ZİHNİYETİNE ADIM ADIM YAKLAŞTIĞIMI SÖYLEYEBİLİRİM VE BELİRLİ ARALIKLARLA TABAK ÇEVİRMEYEDE BAŞLADIM. gerek bu kızla gerekse diğerleriyle yaptığım konuşmalar ve yakınlaşmaların her birini kendim için bir test ve deneme olarak görüyoru (hb8 ve üzerisi için). Bu sebeple edinebildiğim kadar tecrübe edinmeye çalışıyorum. Bunun içinde burası paha biçilemez bir nimet gerçekten. Şuan kızla konuşmalarım devam ediyor bu noktadan sonra nasıl bir yol izlemeliyim, buluşma davetinde bulunmalı mıyım ? ya da bundan sonrası için fikir ve önerileriniz nelerdir ? ilginizden dolayı çok teşekkür ederim

    1. Maalesef bu isin yarisi ilim yarisi sanat. Kimse sana nerede hareketi yapacagini soyleyemez. Onu senin koklaman lazim. Uzatmadan bulusmak en iyisi. Bulusma gayet neseli bir havada ama dominant bir sekilde ayarlanmali.

      Bu kiz muhtemelen belkici. Bunlarda yurume hizini ayarlamayi anca tecrube ile ogrenirsin. Fakat tinder zaten bulusma platformu. 2 – 5 gun icinde bulus.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *